2023-11-17, 23:01
Medlem
Socialdemokraterna garanterar att "El Hamas" vill Sveriges rike väl. De litar så pass mycket på honom att han sitter i utrikesutskottet /där stränga hemligheter behandlas...

Sverige är ett sinnessjukt land.

Om jag hade varit USA så hade jag sett till att rensa ut alla "arabkommunister" i blivande NATO landet Sverige - vem vill dela militärhemligheter med Sverige - om man har en terrorist som rapporterar allting till sin idiot religion. Väldigt alvarligt detta.
Senast redigerad av Bismaerkt 2023-11-17 kl. 23:07.
Citera
2023-11-17, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Är råkommunist.
JÅ är zigenare tills motsatsen bevisad. Hans släkt har gamla anor som tivolifolk, samma som Reinfeldts släktningar är negrer av zigenartyp, landstrykare.

Jag har aldrig reflekterat eller blivit upprörd över zigenare, tivolifolk, negrer och landsstrykare, din idiot. De är en del av Sverige och dessa grupper har aldrig mördat random människor eller vurmat för terrorism som vidriga islamister gör.

De flesta människor i Sverige reflekterar inte över olika gruppers särart så länge de håller på med sitt och inte förstör för andra människor.

Det de flesta svenskar avskyr är importerad brottslighet, kriminella klaner och islamister. De har förstört det Sverige jag växte upp i och som jag var stolt över. Där Jamal El-Hamas tillhör det västa avskum som invaderat ett land och en riksdag.

Jag gillar Åkesson oavsett hans ursprung. Jag avskyr Reinfeldt oavsett hans ursprung.
Citera
2023-11-17, 23:06
Medlem
Mingla101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mingla101
Så Magdalena lägger ut sin trovärdighet, för Jamal el haj (hamas) Som gått på tillställningar med åsikter och värderingar som är främmande för oss!
Är Magdas påstående sant?
Citera
2023-11-17, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Jag har aldrig reflekterat eller blivit upprörd över zigenare, tivolifolk, negrer och landsstrykare, din idiot. De är en del av Sverige och dessa grupper har aldrig mördat random människor eller vurmat för terrorism som vidriga islamister gör.

De flesta människor i Sverige reflekterar inte över olika gruppers särart så länge de håller på med sitt och inte förstör för andra människor.

Det de flesta svenskar avskyr är importerad brottslighet, kriminella klaner och islamister. De har förstört det Sverige jag växte upp i och som jag var stolt över. Där Jamal El-Hamas tillhör det västa avskum som invaderat ett land och en riksdag.

Jag gillar Åkesson oavsett hans ursprung. Jag avskyr Reinfeldt oavsett hans ursprung.
Haha, flytta inlägget till humordelen.
Oj vad vi älskar negrer och zigenare nu plötsligt....
Annat ljud i skällan brukar det vara annars. Pajas. Du är inte trovärdig för fem öre.
Senast redigerad av SlowCooker 2023-11-17 kl. 23:17.
Citera
2023-11-17, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Kan man hoppas det kommer en förklaring vilka dessa 36 är då? Att Andersson också får frågor om det här vilka dessa mystiska 36 personerna är då ingen av hans söner är gift med en kvinna där.
De här 36 döda palestinierna omnämndes först i
The Guardian för några dar sedan. Därefter har var och
varannan arab med anhöriga i Gaza gjort händelsen till
sin egen snyfthistoria. Däribland vår högt ärade riksdagsledamot.
Citera
2023-11-17, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist

Det gäller att ljuga så att man får sympatier från folk som är helt väck i skallen.

Antalet döda Judar under ww 2 började med 3 miljoner men är nu uppe i 6 miljoner...som exempel.
Citera
2023-11-17, 23:22
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist

Japp.
Citat:
From my hometown in Gaza, the unthinkable news: 36 of my family members are dead
https://www.theguardian.com/commentisfree/2023/nov/01/israel-bombing-khan-yunis-refugee-camp-gaza-palestinians

Även så har El-Haj alltså gjort. Tom hans hans sonhustrus familj alltså. Som sedan den förra statsministern sagt i riksdagen.
Citera
2023-11-17, 23:27
Medlem
Kan det vara så illa att hon har köpt hans story utan att kolla om det är sant? Det ska hon inte komma undan med och oavsett som den är sann eller ej så är han varken mer eller mindre terrorist för det. Alltså var det helt ovidkommande
Citera
2023-11-17, 23:30
Medlem
Kan de 36 döda i The Guardian och Jamals "sondotters" 36 döda vara samma?
Citera
2023-11-17, 23:33
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagRRR
Kan det vara så illa att hon har köpt hans story utan att kolla om det är sant? Det ska hon inte komma undan med och oavsett som den är sann eller ej så är han varken mer eller mindre terrorist för det. Alltså var det helt ovidkommande

I så fall är hon knappast lämplig som statsminister kandidat. Att inte ens faktakolla innan hon går ut med i talarstolen. Men ingen tror väl att hon kommer erkänna det här? Att det var fel. Det var inte hans familj eller några släkt med honom.

Det är som sagt väldigt mycket just 36 också. Det numret. Borde varit ett varningsflagg bara det. För det första 36 stycken från den närmaste familjen. Det är väldigt många det.

Mer rimligt är kanske som den familj av judar som dog 7 oktober. 2 föräldrar och 2 barn. 4 stycken.
Citera
2023-11-17, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Haha, flytta inlägget till humordelen.
Oj vad vi älskar negrer och zigenare nu plötsligt....
Annat ljud i skällan brukar det vara annars. Pajas. Du är inte trovärdig för fem öre.

Ursäkta?

Har någon annan ljud i skällan framkommit från mig, så ber jag dig att länka. Din idiot.
Citera
2023-11-17, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagRRR
Kommer undan gör hon nog. Om svt, Aftonbladet eller
Expressen nystar i det här med The Guardian skall
jag rulla en ärta med näsan uppför Himalayas brantaste
sluttning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här