2023-11-17, 10:15
Medlem
fululfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Tackar! Det var den gäddan jag tänkte på! Sorglig mupp. Var det inte han som hade grav förhudsförträngning också? Vem, alltså, vem tror att en 14-åring många mil bort vill träffa en luspank luffare med smutsiga kläder och konstig penis? Å andra sidan kanske man inte kan avgöra hur penisar brukar se ut när man är oskuld och går på högstadiet. Jag kanske blandar ihop, men jag tror att det var fattiglappens kukbilder som inte ens såg ut som bilder på en kuk, det såg ut som en tunntarm.

Oj, wow. Ja, det där såg inte bra ut.
Jag fastande på hans bild på såret från vurpan först och tänkte "det var en konstig snopp" innan jag förstod vad jag tittade på. Scrollade vidare och hittade en ännu konstigare snopp!
Kul att Sara i konfrontationen påpekar detta.
Citera
2023-11-17, 10:24
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Oj, wow. Ja, det där såg inte bra ut.
Jag fastande på hans bild på såret från vurpan först och tänkte "det var en konstig snopp" innan jag förstod vad jag tittade på. Scrollade vidare och hittade en ännu konstigare snopp!
Kul att Sara i konfrontationen påpekar detta.

Man kan sammanfatta det med att de bilder han skickar på kroppsdelar som inte är penis ser ut som konstiga penisbilder. De bilder han skickar på penis ser ut som inälvor. Och lägg till att han skriver att han inte har några rena kläder. Vilken charmör...

Bad hair day-gäddan borde kanske heta Bad kuk-gäddan? Eller nej, Dåligt Allt-gäddan.
Citera
2023-11-17, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Han har gjort självmord

Jag hittar inom inte på Mrkoll längre. Kan det då betyda att han begått självmord eller kan det lika gärna betyda att han har skyddade uppgifter?
Citera
2023-11-17, 11:24
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Det är inte fastslaget att det var sambon som skulle påbörja cancer. Enligt gäddan skulle någon anhörig påbörja behandling, men det är inte säkert att det är just sambon. Lyssna gärna igen med detta i minnet och se om du verkligen vet vem det handlar om. Dumpen redigerade lite i samtalet för att anhöriga var inblandade. Samtidigt hur vet man att det stämmer överhuvudtaget. 304 försökte på flera olika sätt avstyra publiceringen.

Men exakt! Och vadå "den unge killen"? Det är inte för intet som han kallas Gäddrabatten. #304 (som har samma förnamn som hockeyspelande Henkes hockeyspelande tvillingbrorsa och i efternamn heter rebusen: alfabetets tredje sista bokstav = typ av vattendrag + sista ordet i Miami Beach översatt till svenska) drog av 11 år av sin ålder. Han är 34, blir 35 i mars. Och visst, det kanske inte är någon ålder att tala om i fall man ser till medellivslängden i Sverige. Men nu pratar vi om ett gäddo som fantiserar om att våldta en 14-åring tillsammans med sin chef (och några andra!) och då tycker åtminstone jag att det är konstigt att prata om 34-åringen som ung.
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-11-17 kl. 11:28.
Citera
2023-11-17, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Skulle ändå tro Dumpen har en viss taktkänsla. Iaf Sara, knappast 242😀
De avstod ju tex publicering av någon som tog livet av sig häromåret.
Om det skulle vara så att gäddans partner genomgår en cancerbehandling eller liknande allvarliga incidenter gissar jag att de kanske avstår publicering.

Gäddan är redan publicerad, men vädjade att hålla hans dödligt sjuka anhöriga utanför detta, genom att skjuta på publiceringen tills det visade sig om hen överlevde. Och det kanske Dumpen gjorde, men Sara lät skeptisk till det i telefonsamtalet.
Citera
2023-11-17, 11:39
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Gäddan är redan publicerad, men vädjade att hålla hans dödligt sjuka anhöriga utanför detta, genom att skjuta på publiceringen tills det visade sig om hen överlevde. Och det kanske Dumpen gjorde, men Sara lät skeptisk till det i telefonsamtalet.

Jo det kan vara rent skitsnack av gäddrabatten i ett desperat försök att undvika publicering. Framgår inte riktigt av det publicerade samtalet exakt vad det handlar om.
Citera
2023-11-17, 12:05
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neritoidea
Gatan kan ge associationer till tre musikanter i en visa.
Enda tvärgatan som ger någon som helst association till musikanter är Bellmansgatan, men där hittar jag inget av intresse. Han borde rimligtvis ha en hund registrerad på adressen.
Citera
2023-11-17, 12:05
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Han har gjort självmord
Har pappastor #289 begått självmord? Spekulationer eller med säkerhet.
Citera
2023-11-17, 12:15
Medlem
311 var stor humor faktiskt.. man hör på svordomarna att livet är kört.. Håller med dom som skriver här att skulle bara dessa gäddor inte försöka göra så mycket av det hela , så skulle nog många glömmas bort ganska fort .. men stannar du kvar och pratar som hank, 288 etc så blir du en stjärna på internet för evigt..

Och även 304 och 296 som du får höra i telefon blir ju stjärnor också..Fast det kan jag dock tycka är lite fult av dumpen att lägga upp.. telefonsamtal där dom nämner anhöriga etc är ju inte så trevligt egentligen... bilder och chattande som dom lägger upp säger ju de mesta egentligen..
Citera
2023-11-17, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
311 var stor humor faktiskt.. man hör på svordomarna att livet är kört.. Håller med dom som skriver här att skulle bara dessa gäddor inte försöka göra så mycket av det hela , så skulle nog många glömmas bort ganska fort .. men stannar du kvar och pratar som hank, 288 etc så blir du en stjärna på internet för evigt..

Och även 304 och 296 som du får höra i telefon blir ju stjärnor också..Fast det kan jag dock tycka är lite fult av dumpen att lägga upp.. telefonsamtal där dom nämner anhöriga etc är ju inte så trevligt egentligen... bilder och chattande som dom lägger upp säger ju de mesta egentligen..

De redigerade telefonsamtalet med #304. Jag tycker det är bra att detta samtal lades ut. Vi får en bättre förståelse för hur personen funkar. Han hotar med självmord och drar in någon anhörigs eventuelle/obekräftade sjukdom. Jag tror denna kille behöver detta för att komma ner på jorden. Loggen räcker inte och det är inte alla som läser loggarna. Bra jobbat Dumpen, enligt mig!
Citera
2023-11-17, 12:19
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Har pappastor #289 begått självmord? Spekulationer eller med säkerhet.
Går ej att avgöra om det inte bekräftas från en trovärdig källa. Han verkar nämligen ha fått skyddade uppgifter och är ej sökbar. Däremot är negressen han levde med fortfarande registrerad som gift. Är dock osäker på om civilståndet fortfarande anges som gift när en partner dör.
Citera
2023-11-17, 12:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Dålig på gäddnumner, men den unge killen vars flickvän tycks ha fått någon allvarlig/dödlig sjukdom (cancer?) Där tycker jag fan det är fel av Dumpen att ringa upp och lägga sten på börda före man ska knata iväg på cellgiftsbehandling. Att vara så etiskt rigida är enkelt för dem, men herregud...hon mår inte bra av att kanske dö och så ska Sara ringa och dessutom berätta att hennes pojkvän har sexuell dragning till barn. Inte ok.

Hej, det är gädda 304 , och du har fel i ditt påstående, han säger "anhörig"
Ingenting om sjuk flickvän.

https://dumpen.se/2023/11/05/gaddrabatten-napp-304-stockholm/

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här