2023-11-16, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Vem är detta? Hästkuken 302 igen eller? Kärringen är ju överallt.

https://sverigesradio.se/artikel/annas-man-sexchattade-med-barn-totalt-chockad

Bra reklam för Dumpen å andra sidan.

Gäddorna och deras fruntimmer är den nya tidens rockstjärnor, den saken är klar!
Citera
2023-11-16, 22:04
Medlem
Citat:

Jag får också känslan av att det kan vara hon. Det skulle vara intressant att höra mer från sambos/anhöriga. Någon som vet vart det finns? Har bara hört denna VV samt någon på ett klipp från Dumpen…
Citera
2023-11-16, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Det ironiska är att han gjorde allt rätt för att det skulle bli en konfrontation som snabbt glöms bort, de som bara smiter iväg så där bleknar ju bort, men tack vare att han svor i telefonen så blev det ändå en komisk och minnesvärd konfrontation 😀

Jepp, samma med #304, hade han gett satan i tfn-samtalet så hade han "bara" haft problem med partner, släkt, vänner, grannar och arbetsgivare. Nu är dom till åtlöje för hela Sverige.
Citera
2023-11-16, 22:25
Medlem
Citat:

Stark kvinna med rätt attityd till händelsen. Skulden är bara förövarens! Hoppas hon och barnen kan leva vidare utan att lida alltför mycket.
Citera
2023-11-16, 22:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
Han håller nog på att samla ihop vigvatten som han kan kasta på Dumpen. 🤷‍♀️

Det vigvattnet skulle man inte vilja få kastat över sig.
Citera
2023-11-16, 23:14
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Hank-town låter som en festival, det kan väl bli namnet på det årliga firandet utav stadsfestivalen. Stadsfestivalen går i stapeln varje år det datum som BajsHank blev avslöjad.

Istället för Maos lilla röda så kommer alla få vuxna och barn få ett ex utav BajsHanks lilla bruna. Den boken ska innehålla alla fantastiska kommentarer som han spottade ur sig under konfrontationen.

Och festivalen måste såklart vara på Norraberget, där konfrontationen ägde rum!
Citera
2023-11-16, 23:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Hank-town låter som en festival, det kan väl bli namnet på det årliga firandet utav stadsfestivalen. Stadsfestivalen går i stapeln varje år det datum som BajsHank blev avslöjad.

Istället för Maos lilla röda så kommer alla få vuxna och barn få ett ex utav BajsHanks lilla bruna. Den boken ska innehålla alla fantastiska kommentarer som han spottade ur sig under konfrontationen.

Hahaha Hanks Lilla Bruna, du är vad en pedofil hade kallat ett geni.
Citera
2023-11-16, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
På riktigt nu, hur har vi inte lyckats identifiera den våldsamma ex-polisen Lasse? Det är ju ofattbart. Ska vi göra ett ryck?

Gädda #210 alltså:

https://dumpen.se/2023/04/04/valdsam-expolis-vill-se-om-han-klickar-napp-209-stockholm/

Skriver att han ska ta en promenad med hunden och möta upp vid St Paulsgatan. Han bor ungefär vid Mariatorget. Hur många kan det rimligtvis finnas? Den här måste vi kunna identifiera. Finns det ingen snut med lite heder som kan ange namnet på en gammal kollega?

På bilden han skickar ser man också en fasad genom fönstret. Det borde gå att avgöra vilken gata det huset ligger på.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/04/received_1163329938399925.jpeg

Jag har nästan 100 hittat honom. Fast jag är obekväm med att identifiera honom här, även med rebus. För den som själv vill leta tipsar jag om att leta på en av gatorna som korsar St Paulsgatan. Jag hittade husfasaden med den vita överdelen på 3d-läget i google maps. Resten kan man räkna ut.
Facebook ser ut att stämma också även om bilden är gammal.
Citera
2023-11-16, 23:45
Bannlyst
Dom som känner till dumpen och ändå åker fast, måste verkligen tänka med kuken 🤣🤣🤣
Dumpen lägger ut väldigt långa chattar, orkar ni läsa alla dom?
Jag gör det inte.
Citera
2023-11-16, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ersatz
Läsa på vad? Hela jävla tråden plus dina tankar?

Nej. Hela Tiktok-klippet var ju för fan inkluderat i Dumpens uthängning, din jävla latmask.
Citera
2023-11-16, 23:50
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Bästa konfrontationen i Dumpens historia enligt mitt tycke. Just för att allt går ut live på gäddans tiktok.

”Jag firar med lite rose. Skål! 🥂”
Sekunder senare rämnar hans liv.

Han bytte bostadsort rätt omgående. Efter ett tag bytte han förnamn och sedan ett par månader har han bytt efternamn också. Tänk att i drygt 50 år hetat ett namn och sedan byter man till ett helt annat. Måste vara hur konstigt som helst. Jag menar reagerar han ens om han skulle gå till vårdcentralen och hans namn ropas upp???
Citera
2023-11-17, 00:50
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neritoidea
Jag har nästan 100 hittat honom. Fast jag är obekväm med att identifiera honom här, även med rebus. För den som själv vill leta tipsar jag om att leta på en av gatorna som korsar St Paulsgatan. Jag hittade husfasaden med den vita överdelen på 3d-läget i google maps. Resten kan man räkna ut.
Facebook ser ut att stämma också även om bilden är gammal.
Tack för att du tog dig tid att leta. Du får gärna avslöja gatunumret bara, eller enbart födelsedatumet, så behöver du inte outa varken gatan eller namnet om det känns obekvämt. Ett nummer bara? Försökte själv häromdagen att gå runt i området via Google maps men insåg att jag inte riktigt har tid. Det är fler jävla byggnader än man tror. Eller så får du gärna skicka ett PM när du väl får möjlighet till det. Kom ihåg att om man säger A så måste man säga B. Det är en global grundlag.

Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Dom som känner till dumpen och ändå åker fast, måste verkligen tänka med kuken 🤣🤣🤣
Dumpen lägger ut väldigt långa chattar, orkar ni läsa alla dom?
Jag gör det inte.
Scrollar bara igenom för att se vad han skickat för bilder. Läser sporadiskt men oftast ingenting längre. För långa loggar som du säger.

Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Han bytte bostadsort rätt omgående. Efter ett tag bytte han förnamn och sedan ett par månader har han bytt efternamn också. Tänk att i drygt 50 år hetat ett namn och sedan byter man till ett helt annat. Måste vara hur konstigt som helst. Jag menar reagerar han ens om han skulle gå till vårdcentralen och hans namn ropas upp???
Hahaha! Måste kännas förnedrande om inte annat. Tänk att vara tvungen att ropa "ja, det är jag" när nån frågar efter ett random namn. Identiteten stulen liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in