Citat:
Ursprungligen postat av
neritoidea
Jag har nästan 100 hittat honom. Fast jag är obekväm med att identifiera honom här, även med rebus. För den som själv vill leta tipsar jag om att leta på en av gatorna som korsar St Paulsgatan. Jag hittade husfasaden med den vita överdelen på 3d-läget i google maps. Resten kan man räkna ut.
Facebook ser ut att stämma också även om bilden är gammal.
Tack för att du tog dig tid att leta. Du får gärna avslöja gatunumret bara, eller enbart födelsedatumet, så behöver du inte outa varken gatan eller namnet om det känns obekvämt. Ett nummer bara? Försökte själv häromdagen att gå runt i området via Google maps men insåg att jag inte riktigt har tid. Det är fler jävla byggnader än man tror. Eller så får du gärna skicka ett PM när du väl får möjlighet till det. Kom ihåg att om man säger A så måste man säga B. Det är en global grundlag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hejstefan
Dom som känner till dumpen och ändå åker fast, måste verkligen tänka med kuken 🤣🤣🤣
Dumpen lägger ut väldigt långa chattar, orkar ni läsa alla dom?
Jag gör det inte.
Scrollar bara igenom för att se vad han skickat för bilder. Läser sporadiskt men oftast ingenting längre. För långa loggar som du säger.
Citat:
Ursprungligen postat av
Storanglaren
Han bytte bostadsort rätt omgående. Efter ett tag bytte han förnamn och sedan ett par månader har han bytt efternamn också. Tänk att i drygt 50 år hetat ett namn och sedan byter man till ett helt annat. Måste vara hur konstigt som helst. Jag menar reagerar han ens om han skulle gå till vårdcentralen och hans namn ropas upp???
Hahaha! Måste kännas förnedrande om inte annat. Tänk att vara tvungen att ropa "ja, det är jag" när nån frågar efter ett random namn. Identiteten stulen liksom.