Det är tre veckar kvar av Robinson, då brukar det vara 1 - 2 veckor kvar av Gränslandet.
Tittar i listor... I år då avslutas Gränslandet nästa vecka (förra säsongen då avslutades det en vecka senare).
Frågan är om en eller två personer från Gränslandet får komma in igen? Jag tror det blir en person.
Är det nån som vet hur många som i förra säsongen skulle kvalificera sig till finalen?
Det är tre veckar kvar av Robinson, då brukar det vara 1 - 2 veckor kvar av Gränslandet.
Tittar i listor... I år då avslutas Gränslandet nästa vecka (förra säsongen då avslutades det en vecka senare).
Frågan är om en eller två personer från Gränslandet får komma in igen? Jag tror det blir en person.
Tove kommer ju åka ut veckan innan final (2a maj). Om gränsländarna kommer in veckan innan så kan det vara så att det är Els-mari som kommer tillbaka och drar ihop The GlädHudikGang igen och röstar ut henne med hjälp av Pelle. Eller kanske ännu bättre Sara kommer tillbaka med en läpp som har trillat utanför bikiniunderdelen (tror jag) och sätter ännu en kniv i Tove. Maria vill inte tillbaka och Ken är i hotellrummet och smeker sin röv.. (eller är det lite senare(?))
Senast redigerad av ShpongleDMT 2023-11-16 kl. 19:29.
Spännande att det är så många som gillar Tove ändå, jag hade bra koll på att hon var en skräp-människa redan första veckan när hon "råkade" ta den där immuniteten, böla lite för sympati, och sen hade folk glömt det uppenbarligen. Hon är på pricken den där jobbiga jävla bruden som skapar drama vart de än går & har alldeles för höga tankar om sig själv baserat på att de ser förhållandevis bra ut.
Folk får tycka vad man vill om Tove men hon är uppenbarligen smartast. När folk låg i vattnet och räknade på fingrarna så var hon redan framme vid slangbellan. Sen att slangbellan inte var hennes grej är väl en annan sak.
Ken är inte doktor ännu, men väl häxdoktor som kan prata med förfäderna, och dom säger på engelska
"you got this" översatt från Swahili
Det där med självkännedom om ens styrkor och svagheter verkar inte vara hans grej, utan hans magkänsla ska avgöra utgången för Tokyobörsen
Och han upprepar det gärna, en man i en blåst kvinnas hjärna
"Bajstävlingen" säger Pelle sofistikerat
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-16 kl. 20:35.
Trist när vissa deltagare inte kan läsa sifferkombinationen på låsen under vattnet. Jag hade blivit väldigt upprörd om jag varit dem. Det är skitkass av produktionen
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Varför har de en tävling med så pyttesmå siffror på kodlåsen under vattnet att flera deltagare helt enkelt inte ser vad det står på dem? Var det en tävling för att se vem som är mest närsynt? Varför då ens casta folk med glasögon från första början? Vilket antiklimax... Det här är en mångmiljonproduktion som sköts av riktiga klåpare, provar de ens tävlingarna innan de sjösätter dem i skarpt läge?
Det var riktigt dåligt. Hur kan man inte ha det i åtanke?
Det är väl ändå x antal människor inblandade i produktionen, att inte någon kunde komma på att synen faktiskt blir sämre med åldern.
Ok, så Emilia, Tove, Ylwa och Dani har paktat sig samman.
Emilia och Pelle var ju tidigare överens om att hålla ihop men det gäller inte fortfarande?
Synd om Toves och Pelles tjafsande ska stå i vägen för spelet, det hade ju gynnat pakten att även ha Pelles röst säkrad.
Varför röstar de inte ut Wilmer före Els-Marie? Obegripligt. Han är ett mycket större hot tävlingsmässigt.
Karro sitter verkligen på övertid. Hon har varit ute en vända redan, bort med henne igen tack.
Mopsar hon sig så mot Tove i nästa avsnitt så lär hon sitta löst oavsett. Riktigt trött på den människan.
Tråkigt att alla fortfarande får en ny chans i Gränslandet. I det här läget borde folk få åka hem för gott.
Förr eller senare kommer du råka gissa rätt. Då får vi hoppas att det inte stiger dig i huvudet. Vi har nämligen sett det hända förr. Men då baserades det på äggskalnings-tävlingn, det var mycket skicklighet inblandat så tro inte att du kan komma och skryta på samma sätt bara för att du har haft en vän inom produktionen.
Senast redigerad av ShpongleDMT 2023-11-16 kl. 20:46.