2023-11-16, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GronaO
Det gör han visst.

Men jag söker på hans namn (det som stod på tex hans IG), men resultatet anger 0 personer?
Citera
2023-11-16, 10:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sooo-angry
Men jag söker på hans namn (det som stod på tex hans IG), men resultatet anger 0 personer?
Det som kunde tolkas som ett efternamn som stod på hans instagram var en förkortning/sammanskrivning av det riktiga namnet, om du nu gick exakt efter det.

Korrekt efternamn är:
Första halvan: Det svenska vanliga barrträdet som inte är gran, och som börjar på T och har 4 bokstäver.

Andra halvan: Den del av trädet på 3 bokstäver som håller fast det i marken, och lägg till ett H allra sist, så blir det alltså det som står på IG men utan T före.

Totalt alltså 8 bokstäver i efternamnet.

Citat från filmen Repmånad:

"Rör det rör, rör det ******** ..."
Senast redigerad av Inget.internet 2023-11-16 kl. 11:22.
Citera
2023-11-16, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Vad är anledningen att dom skjuter på gäddans dörr när han sitter häktad. Han har har väl restriktioner och får väl inte information om den här skjutningen. Eller tänker jag fel.

För att ge honom en varning om vad som väntar. Förr eller senare nås han väl av informationen.
Citera
2023-11-16, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Det som kunde tolkas som ett efternamn som stod på hans instagram var en förkortning/sammanskrivning av det riktiga namnet, om du nu gick exakt efter det.

Korrekt efternamn är:
Första halvan: Det svenska vanliga barrträdet som inte är gran, och som börjar på T och har 4 bokstäver.

Andra halvan: Den del av trädet på 3 bokstäver som håller fast det i marken, och lägg till ett H allra sist, så blir det alltså det som står på IG men utan T före.

Totalt alltså 8 bokstäver i efternamnet.

Citat från filmen Repmånad:

"Rör det rör, rör det ******** ..."

Aha, nu hittade jag det. Tackar!
Citera
2023-11-16, 11:39
Medlem
Bussmekanikerns avatar
Citat:
Varför kommer inte svordomsgäddan #311 upp när man söker på hans namn på tex ratsit?

Hittade honom på MrKoll nyss. Står skriven med en annan man, är han homo eller är det hans son? Reagerade på att han hade annat namn som dessutom är utländskt.
Citera
2023-11-16, 11:48
Medlem
Keonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbgboy95
Hur vet du det? Vet du om han och frun håller ihop?
Det är uppenbart trams och lögn då gäddan omöjligt kan ha lagt ett bud på ett hus som säljs via en exekutiv auktion som ännu inte har ägt rum.
Citera
2023-11-16, 11:58
Medlem
Hahaha, fan vad jag skrattar gott åt gädda #311 när han blir tagen av Dumpen. Paniken i hans röst: "Jävlar!!", "Nu är det kört".
Och när han skriver i chatten att han hade försökt att träffa en ung förut men att det visade sig vara en man (!!! hahahahaha!!). Garanterat svor han lika mycket då.
Dags att komma ned på jorden gubbe lilla. Ingen vill ha dig!
Citera
2023-11-16, 12:05
Avslutad
Citat:
Hahaha, fan vad jag skrattar gott åt gädda #311 när han blir tagen av Dumpen. Paniken i hans röst: "Jävlar!!", "Nu är det kört".
Och när han skriver i chatten att han hade försökt att träffa en ung förut men att det visade sig vara en man (!!! hahahahaha!!). Garanterat svor han lika mycket då.
Dags att komma ned på jorden gubbe lilla. Ingen vill ha dig!
Haha, samma här!

Alltid lika skoj att se och nu höra arga ilskna gäddor som blir stressade och desperat försöker fly undan.
Citera
2023-11-16, 12:09
Medlem
Karategäddan 311 ser inte ut att ha några bolagskopplingar. I chatten framgår det att han kör grävmaskin och att han chefar övef sig själv ocv en person till. Kan han vara anställd?

Någon som har koll på möjlig firma? Rebus?

Är han kvar som ungdomstränare i kampsportföreningen? Har föreningen uttalat sig?
Citera
2023-11-16, 12:44
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Som nån sa, den här idioten går upp på humortoppen. Drabbas av samma klantighet som TikTok-Janne. Glömmer stänga av telefonen så att man hör honom sitta och förbanna sitt misstag. Det är underbart att höra hur han inser att det är kört.

Fan vad taggad man är på fortsättningen just nu. Vi har den röde idioten som riskerar att få Hells Angels efter sig, vi har knarkidioten som kan avrättas vilken dag som helst, och så har vi idioten Hank som budar på första bästa renoveringsobjekt för att dra sig undan.
Glöm inte hämnaren 310 som hotar dumpen med bibelcitat! Sitter han hemma och smider planer?
Helt otroligt att hans rekord i sängkammaren är 16 timmar! Det låter ju omöjligt men hämmaren kan tydligen!
Citera
2023-11-16, 13:22
Medlem
139s avatar

- Man är ju lite rädd att dumpen kommer och filmar
- Men dumpen tar väl bara såna som är pedofiler?
- Ja...och om du och jag träffas så är jag en
- Men näää jag vill ju!!
- Förstår... men jag måste vara säker. Och då menar jag till 100 procent

Tydligen räckte det med 50 procent säker. HELT otroligt att de bara chansar och hoppas på det bästa. Väga för- och nackdelar liksom:
1. En riktig 14-årig flicka dyker upp. De ligger med varandra och det var säkert skoj i 10 minuter för gäddan.
2. Dumpen dyker upp, livet blir förstört, hatad av familj och vänner, blir av med jobb, kan aldrig mer slappna av offentligt för man tror att folk stirrar på en och vet vad man gjort. Bottenlöst mörker och elände resten av livet.

"Men hey, det KAN ju vara ett riktigt barn som dyker upp? Det är värt risken, YOLO!
300 pers har åkt dit redan, men de hade ju bara otur, det kommer inte hända mig."

Jäva retards alltså.
Citera
2023-11-16, 13:32
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Dom kommer såklart säga precis om alla apologeter i tråden.

Det är synd om honom, han bara skojade bara, det är rollspel, 13 år är tonåring och det är inte pedofili utan hebefili, varför jagar dom inte riktiga brottslingar osv osv. Du måste förstå att dessa pedofiler är enbart ledsna för att dom åkte fast och blev uthängda. Antagligen skyller dom allt på dumpen och samhället inte sig själva som vill leva ut sina sjuka fantasier.

Jag tänkte mer en ärlig Gädda som svarar helt anonymt liksom.
Jag vet att det inte kommer hända, men det vore fantastiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in