Citat:
Ursprungligen postat av
expat2021
Rätt stor skillnad på Judar och muslimer, jag har aldrig hört talas om Judar som bränner bilar, spränger bostadshus, gruppvåldtar tjejer och kastar sten på polisen.
Skillanden är hur de gör Sverige och andra västländer illa.
Det är ju de mer civiliserade av dessa två grupper som har har sett till så vi har de sämre. Judar är konstant i främsta linjen när det gäller att propagera för mera invandring och att att skydda sina gränser är alltid vägen mot gaskammare och ugnar, för alla länder utom för Israel förstås...
Men det kanske sker en viss vändning nu när vissa kändisjudar i Sverige faktiskt gått ut och börjar kritisera invandringen av muslimer till Sverige, men märk att det här börjar de endast göra när de själva är hotade. Så då tänker jag lika om Israel.
Jag som svensk har noll på att vinna på att ha varken araber eller judar här i Sverige, vi har klarat oss som nation utmärkt innan massinvandringen började. Det fanns nog en god anledning till att icke-kristna och papister ej fick vara svenska medborgare eller vistas utanför vissa städer förr i tiden.