Citat:
Ursprungligen postat av
CyberIngmar
När Sveriges statsminister drev Magdalena Andersson till tårar i dagens debatt gav hon detta som svar.
När ska detta ha ägt rum? Vilka var personerna, hur dog personerna, var det Hamas eller Israel som låg bakom attacken? Stämmer Magdalenas uppgifter? Finns det källor.
Något för journalister att gräva i.
För att ljuga framgångsrikt måste man ljuga trovärdigt. Men vad som anses trovärdigt varierar mellan olika länder, vilket som regel korrelerar till genomsnittlig begåvningsnivå. Hur många svenska poliser har inte genomlidit förhör med afrikansk man misstänkt för våldtäkt?:
"Jag har inte våldtagit henne! Jag har inte legat med henne! Jag har aldrig träffat henne! Dessutom så ville hon själv!"
Jamal Hamas lögn om 36 döda ingifta familjemedlemmar befinner sig på samma låga IQ-nivå. Ingen med tresiffrigt IQ tror på något så urbota genomskinligt. Det visar också hur illa integrerad Jamal Hamas är i det svenska samhället. Alla infödda svenskar förstår direkt att han ljuger. Jamal Hamas förstår inte varför vi förstår att han ljuger. Och det var nog ett stort misstag av Magdalena Andersson att hon låtsades tro på det. Endast de mest lågbegåvade sossarna tror på det.