Citat:
Ursprungligen postat av
Mullret
Blir nog lika frekvent som uppdateringar från Schumacher. På 10 år har det inte kommit mycket info.
Brukar vara så när något inte står rätt till. Jag förstår att familjen Schumacher vill bli lämnade i fred, men har man tiggt till sig pengar från hårt jobbande svenskar till en OF-hora kan man tycka att uppdateringar ska kunna komma mer frekvent.