2023-11-15, 20:36
Medlem
Crapmagics avatar
Har Mimmi verkligen HD körkort?

Jo det gör nästan ont i ögonen att titta på Erik, otroligt att dom andra killarna
kallar honom Snygg Erik
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-15 kl. 20:47.
2023-11-15, 20:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Om jag var strutsbonden hade jag valt Helena direkt, eftersom jag tycker hon är snyggast.

Samtidigt är det förstås ingen garanti för ett bra förhållande.

Den där fläktrökaren Kari istället för Helena?? Har han fått psykbryt???
2023-11-15, 20:42
Avslutad
Erik får jag opålitliga vibbar från, det är nåt som inte känns äkta. Mimmi verkar ha gått i fällan, vi får se hur det går.

Martin har en tendens att trycka ner de andra killarna för att framhäva sig. Tyder på dålig självkänsla. Men han kan nog bli en trygg kille att leva med om han känner sig trygg i förhållandet.

Jimmy är nog mest social, men klarar han livet på gården? Han är ingen bonde i alla fall, men kan ju vara trevlig att leva med ändå.
2023-11-15, 20:50
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Har Mimmi verkligen HD körkort?

Jo det gör nästan ont i ögonen att titta på Erik, otroligt att dom andra killarna
kallar honom Snygg Erik
Hon hade ju iallafall hoj
2023-11-15, 20:51
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Erik får jag opålitliga vibbar från, det är nåt som inte känns äkta. Mimmi verkar ha gått i fällan, vi får se hur det går.
Så du köper inte hans individanpassade komplimanger?

Du ser ut som Kirsten Dunst!
Du har väldigt fina ögon!
......?
Du har väldigt fina läppar (spela på hennes läppar hade jag gjort)
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-15 kl. 20:59.
2023-11-15, 20:52
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Hon hade ju iallafall hoj
Det tänkte jag inte på, jag trodde han hade med sig en extra hoj, eller att TV4 hyrde en, precis som det där charmiga? gröna jordgubbsfatet som hon ratade
2023-11-15, 20:58
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det tänkte jag inte på, jag trodde han hade med sig en extra hoj, eller att TV4 hyrde en, precis som det där charmiga? gröna jordgubbsfatet som hon ratade
Haha har varit en syn att se han komma körandes med 2 stycken mc!
2023-11-15, 21:08
Medlem
Ledarens avatar
Micke har umgåtts för mycket med strutsar för nu verkar det som han är ute efter att inleda en relation med en.

Martin verkar lite efterbliven. Tror Mimmi inte frågat för en ensamstund med honom för att hon vet var hon har honom? Fortsätt göra alla sysslor hon ber dig om och sen är det adios för din del.
2023-11-15, 21:17
Avslutad
Kari kommer att ryka nästa gång, hans barn tyckte dessutom att hon var för mycket. Han måste ju välja en i taget och Helena var den han hade kommit minst nära. Starkt av en man att skippa en så vacker kvinna, ofta är det utseendet män faller för och sen står de där med en jobbig personlighet som de inte alls passar med. Med det menar jag inte att Helena har en jobbig personlighet, hon är bara för sval för honom, kärlekstörstande som han är efter att ha levt ensam så många decennier.
2023-11-15, 21:21
Medlem
Crapmagics avatar
Vem ska tröska Knyttet?

Nu kom jag på sanningen, naturligtvis vill han ha kvar Kari för att hon påminner precis om en död exfru, om vi ska begrunda hans döttrar så är det inte omöjligt att modern såg ut som Kari

Har han någon form av vett kvar, så väljer han fräscha Mariette i sin ungdomliga jens-jacka också
kan dom flyga och ovanifrån sprinkla gödsel över strutsarnas reden

Kan du tänka dig föda mitt tredje barn? (Kan du tänka dig flytta?) säger geniet Micke till Mariette
på dejten
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-15 kl. 21:34.
2023-11-15, 21:29
Medlem
Tvingar mig till ett inlägg såhär i elfte timmen.
Martin kommer att bli taskig om/när det kör ihop sig i förhållandet.
Eriks tics en varningssignal. Disharmoni alt en begynnande neurologisk åkomma. Inte kul när hela sängen börjar skaka, med bara Erik i, då. Antagligen är han själv medveten om att det är vajsing någonstans, och överkompenserar. (Med slisk och slask)

Otrevligt när Mickes kvinnor började åma sig om hur manlig han är. Stämmer ju inte. (Också sliskigt och jag förstår att den gråhåriga kände sig illa till mods)

Det blir säkert bra med Jens när den glada runda tar över. Lilla söta fjortisen ett minne blott.

(Inte det mest briljanta jag kläckt ur mig men är j-gt stressad. Kommentarer undanbedes)
Tilägg: cred till Crapmagic, visst måste det vara så. Seriöst.
Senast redigerad av rosalenin 2023-11-15 kl. 21:32.
2023-11-15, 21:48
Medlem
Crapmagics avatar
"Vill du har barn och grejer?" - Jens gravsten

Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4

HAHAHA fan va ful Mimmi är, hatar dessa closeups.
Hon är snygg i closeup, jag vet inte om jag vill veta vad du tycker är fult
Nästa vecka bjuder Mimmi på nån slags översexuell Sanna Marin dans, det ser du fram emot va?

Mimmi äter dock maniskt på chokladen och lassar in bitarna hela i truten, hon försöker komma
i kont(r)akt med pirret som sitter i peristaltiken tror hon likt en vidskeplig kvinna

Läraren är synnerligen lik Bengt Dahlqvist i säsong 2 av Skilda Kossor

"Du ser ju fin ut liksom" säger ordsmeden Jens

Ja hon ser bra ut - 18 kg, förförisk röst och verkar ha en gnutta humor

Jens lägger handen på hennes ben och börjar sedan skruva på armen i tron att hennes ben är en monkeywrench.
Hon är dock helt porrskadad! och kräver ögonblickligen att få jämföra sina händers storlek mot Hulken, stora händer, stora fötter, stor hjärna säger hon skämtsamt och Jens skiner upp fantasieggad

Nån som följer bögdramat i Kärlek åt alla?
En lycklig snubbe ska tydligen fått en Nosterafu puss på halsen enligt reklamen

Kommentarer uppmuntras!
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-15 kl. 22:15.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in