Citat:
Ursprungligen postat av
DadlarOchTe
Alltid samma skitsnack om att gömma sig bakom civila när ni förlorar, det är bara pinsamt när 2 stormakter som usa och Israel inte kan vinna utan måste ta vinsten med lögner, det är inte hamas som dödat 4000 barn, har du inte sett hur världen demonstrerar mot Israel, alla hatar de de har förlorat för länge sen zionister och dess anhängare är körda
Tyvärr är Palestina-lögnerna genomskinliga efter det senaste attentatet mot Israel.
Nu vet alla vi som var osäkra vilket jävla pack Hamas är. Jag förstår först nu varför Israel måste vara så hårdhänta.
Jag förstår först nu även att folk i väst som stöttar Hamas är likställda med nazister och till slut trillade även omfattningen av problemet ner.
Lyssna på TV/radio och försök förstå vad som sägs - och INTE sägs.
En tid nu har Israel anfallit ett sjukhus och det ”har varit strider”. STRIDER! Det betyder att det är folk i sjukhuset som skjuter tillbaks. Varför är det folk i sjukhuset som skjuter???
Alltså är det Hamas som begår krigsbrotten.
Vidare har man till slut förstått att när det till exempel sägs att sjukhusen får slut på bränsle till elagregaten på sjukhusen så är det för att Hamas tagit den och stoppar vidare leveranser!!! Det sa de äntligen rakt ut på svensk sosse-radio. Äntligen har de börjat rapportera någorlunda neutralt.
Ber alla om ursäkt för att jag varit så trög och ointresserad.