2023-11-15, 07:41
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Ni två måste vara invandrare som inte ser det fina med hederliga klassiska svenska namn. Långt ifrån WT är det iallafall. Ni beter er som små flickor skärp till er.
Nu håller vi oss till chrippa da kräfta.

Du är ju WT eftersom du inte kan stava + att du inte har begripit att 2 utav de namnen du gett dina avkommor INTE är svenska så försök läsa det jag skrev.

Invandrare? Rättare sagt du som kanske är invandrare då du stavar som om du failade på SFI'n.
Citera
2023-11-15, 07:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Du bör nog gå tillbaka och läsa. En användare nämnde de 2 i samma mening där båda spelar rika, där du då drog igång en jämförelse att Chrippa är en bättre farsa. För visst jämförde ingen de som pappor innan du gjorde det? Nej bra då kan vi gå vidare.

Så jävla trött på att alla som försvarar den runkande hjärnskadade apan drar upp Rask från ingenstans.
Inlägget handlar om Chrippas barn - och sedan görs en jämförelse med Rask.
Vad det nu angår dig.

Chrippa är en bättre farsa och en bättre Youtuber - oavsett om han har skulder eller inte.

Det är inte direkt intressant för mig vad du är trött på och inte.
Citera
2023-11-15, 08:03
Medlem
En sak jag reagerade på i senaste videon är att en dag så ska dom leva i ett "sunt familjeliv" och då skaffa barn.

Så han anser alltså inte att dom lever ett sunt familjeliv idag? Intressant!

Sedan alla orosanmälningar som han tar upp låter som folk borde chilla lite. Snacka om att missbruka ett system som är till för att skydda barn som far illa på riktigt. Men har förstått att folk gillar göra orosanmälningar som ett sätt att komma åt någon på youtube.

Sedan så är det väldigt ovanligt att en orosanmälan leder till att ens barn tas ifrån en.

Är Chrippa kandidat till årets farsa? Nä, det skulle jag nog inte säga, men inte så illa som folk verkar gilla måla upp.

Sedan så kan jag ifrågasätta hans beslut med att flacka omkring med henne osv.
Senast redigerad av Knarkblomman 2023-11-15 kl. 08:31.
Citera
2023-11-15, 08:16
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Du är ju WT eftersom du inte kan stava + att du inte har begripit att 2 utav de namnen du gett dina avkommor INTE är svenska så försök läsa det jag skrev.

Invandrare? Rättare sagt du som kanske är invandrare då du stavar som om du failade på SFI'n.

Vännen det är inte en C-uppsats man skriver på Flashback. Skiter fullständigt i om det knappt går att läsa vad jag skriver
Väldigt få namn är ariskt svenska från grunden så totalt irrelevant att ta upp var namnet har sina rötter ifrån för flera hundra år sedan, mår du bra?
Varenda skit namn som finns är latinskt, grekiskt eller tyskt om man inte heter tex KNUT då förstås så lägg ner ditt skit snack nu.
Citera
2023-11-15, 08:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Inlägget handlar om Chrippas barn - och sedan görs en jämförelse med Rask.
Vad det nu angår dig.

Chrippa är en bättre farsa och en bättre Youtuber - oavsett om han har skulder eller inte.

Det är inte direkt intressant för mig vad du är trött på och inte.

Grattis!

Världens sämsta farsa och Youtuber:

1. Rask
2. Chrippa
Citera
2023-11-15, 08:55
Avstängd
Han säger i en av de senare videosen att han klarar sej bra nu ekonomiskt på Sociala medier 😄 Han har ett saldo på minus 1.8 miljoner och inget kapital.

Kan inte gå på Gröna Lund pga kändisskapet Och jag låg med Kate Upton 2014.

Pratar man yttrandefrihet borde man ha koll på vad det verkligen är.

Det enda jag håller med honom om är socanmälningarna. Löjliga. Han tar på sig att det var dumt åka bil utan barnstol och på elsparkcykel utan hjälm. Verkar vara genuin självkritisk. Jag uppmanar att sluta anmäla. Han är en sådär farsa men så farligt är det inte även om jag tycker Soc borde gå in med stöd till honom som farsa. Nån kurs eller nåt.

På nån elektronisk affär säger Chrippa upp i stolen C, C säger att hon inte kommer upp och han går bara därifrån som att han inte hör. Tror inte information går in i hjärnan på honom.

Det är McDonalds, choklad och godis så klart. Lika självklart som att solen går upp varje dag.

Jag har gått lärarprogramet på Universitetet och där pratades det mycket socialt samspel. C ligger så efter och kommer få det svårt. Kommer nog vara en svans på de coola tejerna. Hon ser så förvirrad ut och har problem med det sociala. Så sjukt efter i språkutvecklingen också. Men glöm inte allt Pappa givit henne hon senare i livet inte kommer minnas. Man minns knappt nåt innan 5, är man WT innan 12.

I Chrippas värld tänker barn senare tillbaka på allt som hände vid 2-3 års ålder 😎 I den åldern handlar det om utveckling även om barnet ska må och ha det bra så klart.
Citera
2023-11-15, 10:12
Avstängd
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Vännen det är inte en C-uppsats man skriver på Flashback. Skiter fullständigt i om det knappt går att läsa vad jag skriver
Väldigt få namn är ariskt svenska från grunden så totalt irrelevant att ta upp var namnet har sina rötter ifrån för flera hundra år sedan, mår du bra?
Varenda skit namn som finns är latinskt, grekiskt eller tyskt om man inte heter tex KNUT då förstås så lägg ner ditt skit snack nu.

Nu räcker det med dina jävla bög namn, käften och håll dig till ämnet.
Citera
2023-11-15, 10:16
Avstängd
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Han säger i en av de senare videosen att han klarar sej bra nu ekonomiskt på Sociala medier 😄 Han har ett saldo på minus 1.8 miljoner och inget kapital.

Det enda jag håller med honom om är socanmälningarna. Löjliga. Han tar på sig att det var dumt åka bil utan barnstol och på elsparkcykel utan hjälm. Verkar vara genuin självkritisk. Jag uppmanar att sluta anmäla. Han är en sådär farsa men så farligt är det inte även om jag tycker Soc borde gå in med stöd till honom som farsa. Nån kurs eller nåt.

På nån elektronisk affär säger Chrippa upp i stolen C, C säger att hon inte kommer upp och han går bara därifrån som att han inte hör. Tror inte information går in i hjärnan på honom.

Det är McDonalds, choklad och godis så klart. Lika självklart som att solen går upp varje dag.

Jag har gått lärarprogramet på Universitetet och där pratades det mycket socialt samspel. C ligger så efter och kommer få det svårt. Kommer nog vara en svans på de coola tejerna. Hon ser så förvirrad ut och har problem med det sociala. Så sjukt efter i språkutvecklingen också. Men glöm inte allt Pappa givit henne hon senare i livet inte kommer minnas. Man minns knappt nåt innan 5, är man WT innan 12.

I Chrippas värld tänker barn senare tillbaka på allt som hände vid 2-3 års ålder 😎 I den åldern handlar det om utveckling även om barnet ska må och ha det bra så klart.

Tänkt mycket på det med maten han trycker i henne, han själv verkar ju tänka på att inte äta skräp och tar fan en sallad på donken. Men lillen verkar få allt hon pekar på i matväg, är det någon som vet om hon verkar överviktig? Vet bara en sak och det är att hennes tänder kommer ha fruktansvärt mycket hål när hon blir äldre med tanke på allt skräp hennes Anaboladvärg till farsa ger henne.
Citera
2023-11-15, 10:32
Citat:

Han verkar tro att han är en riktigt het kändis, hälften flockas runt honom och andra hälften runt Jocke o Jonna...därför är det jobbigt att inte kunna vara anonym på tex Liseberg osv...
Eh, tror han på det där själv? Så oerhört patrtiskt.
När han går runt, kan det komma en finnig moppekille och fråga om att ta en selfie, "självklart, visst gubben" sen smilar Chrille upp sig, filmar och lägger upp på sin youtubekanal, för att trycka in det i ansiktet, hur oerhört stor han är...

Att folk vänder sig om kan bero på att han ser ut som en malplacerad wannabee, samt satt han skriker och filmar sig själv konstant.
Det är pinsamt att beskåda.

Lillen hon får roa sig själv på gymmet, Linnea ligger på en yogamatta och kollar mobilen, värdefull familjetid..
Citera
2023-11-15, 11:17
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
En sak jag reagerade på i senaste videon är att en dag så ska dom leva i ett "sunt familjeliv" och då skaffa barn.

Så han anser alltså inte att dom lever ett sunt familjeliv idag? Intressant!

Sedan alla orosanmälningar som han tar upp låter som folk borde chilla lite. Snacka om att missbruka ett system som är till för att skydda barn som far illa på riktigt. Men har förstått att folk gillar göra orosanmälningar som ett sätt att komma åt någon på youtube.

Sedan så är det väldigt ovanligt att en orosanmälan leder till att ens barn tas ifrån en.

Är Chrippa kandidat till årets farsa? Nä, det skulle jag nog inte säga, men inte så illa som folk verkar gilla måla upp.

Sedan så kan jag ifrågasätta hans beslut med att flacka omkring med henne osv.
Vad hade folk soc anmält honom för?
Citera
2023-11-15, 11:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad hade folk soc anmält honom för?
Påhittade saker - som att han inte hade kläder till barnet, utan handlade och sedan lämnade tillbaka dem.
Att hon skulle har fått hantlar på sig på gymmet, och sprungit in i en spegel på gymmet och spräckt ögonbrynet. Att han inte har mat, att HAN bara duschar en gång i månaden och att han knarkar hela tiden. Påhitt och lätta att motbevisa givetvis.

Han var också anmäld för att hon åkt bil utan bälte och för att han åkt sparkcykel med barnet utan hjälm -- detta var sant och där tyckte han anmälan var korrekt och sa att han gjort fel och inte kommer göra om det.
Citera
2023-11-15, 12:44
Medlem
att folk ens är chockade över chrippas beteende och föräldrarskap. grabben har inte ens gått ur grundskolan. familjen var inte heller särskilt poppis elr omtyckta hemma i vadstena.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in