Han säger i en av de senare videosen att han klarar sej bra nu ekonomiskt på Sociala medier 😄 Han har ett saldo på minus 1.8 miljoner och inget kapital.
Kan inte gå på Gröna Lund pga kändisskapet

Och jag låg med Kate Upton 2014.
Pratar man yttrandefrihet borde man ha koll på vad det verkligen är.
Det enda jag håller med honom om är socanmälningarna. Löjliga. Han tar på sig att det var dumt åka bil utan barnstol och på elsparkcykel utan hjälm. Verkar vara genuin självkritisk. Jag uppmanar att sluta anmäla. Han är en sådär farsa men så farligt är det inte även om jag tycker Soc borde gå in med stöd till honom som farsa. Nån kurs eller nåt.
På nån elektronisk affär säger Chrippa upp i stolen C, C säger att hon inte kommer upp och han går bara därifrån som att han inte hör. Tror inte information går in i hjärnan på honom.
Det är McDonalds, choklad och godis så klart. Lika självklart som att solen går upp varje dag.
Jag har gått lärarprogramet på Universitetet och där pratades det mycket socialt samspel. C ligger så efter och kommer få det svårt. Kommer nog vara en svans på de coola tejerna. Hon ser så förvirrad ut och har problem med det sociala. Så sjukt efter i språkutvecklingen också. Men glöm inte allt Pappa givit henne hon senare i livet inte kommer minnas. Man minns knappt nåt innan 5, är man WT innan 12.
I Chrippas värld tänker barn senare tillbaka på allt som hände vid 2-3 års ålder 😎 I den åldern handlar det om utveckling även om barnet ska må och ha det bra så klart.