2023-11-10, 22:06
Medlem
Fattar inte varför folk bryr sig om hur hon ser ut egentligen. Låt henne vara och köra sin grej. Men jag har för mig att jag hört/läst nånstans att hon är bisexuell iaf, de kan man ju fantisera om istället haha
Citera
2023-11-11, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Frågan är hur det har kommit dit. Verkar ju sedvanligt dumt om hon skrivit fit det själv om hon nu vill vara anonym. Det är inte så att flashback pöbeln har kunnat ändra så det blir så?
Det är Mrkoll som sätter den titeln på kändisar.
Citera
2023-11-14, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Mina idoler när jag var 10 var Onkel Konkel och Eddie Meduza betydligt värre än fröken snusk speciellt Onkel.

Haha den största skillnaden är väl att Onkel Kånkel är bra än i dag medan Fröken Snusks skitlåtar kommer vara bortglömda inom ett par år.
Citera
2023-11-15, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samba76
Haha den största skillnaden är väl att Onkel Kånkel är bra än i dag medan Fröken Snusks skitlåtar kommer vara bortglömda inom ett par år.
Ja Onkel Kånkels låtar är tidlösa och blir bara bättre och bättre med åren likt Eddie.
Citera
2023-11-16, 15:10
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoffeSouverin
Konvolut-photoshop deluxe!
DÅ MÅLAR VI OM https://g.co/kgs/KZLWHj

Trodde de var på riktigt, alltså inte bilden utan konvulutet
Citera
2023-11-22, 20:49
Medlem
GamleJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 19811981
Ytterst tveksam till att detta skulle stämma....
Varför då? Gozzi Records ligger bakom rätt mycket skit. Fröken Snusk ska ju "chocka".
Dubbelsträng är det sjukaste jag hört iallafall. Dom släpper skiva 1:a December enligt deras Facebook-sida så återstår att se om det är Gozzi Records bakom releasen.
Citera
2023-12-01, 11:41
Medlem
Dyker in här bara för att.
Jag gillar faktiskt EPA-dunk även om jag aldrig söker upp den musiken.
Men en sak slog mig i går.
Jag har då aldrig förstått varför tjejen ska vara maskerad fören just i går.
I går var Fröken Snusk ett ämne i Alla mot Alla på femman och när de visade bild på henne fokuserade men rejält på det maskerade ansiktet.
Det jag såg var bruna ögon och fick intrycket av att hon har invandrarbakgrund. Detta kan förklara maskeringen. En tjej som sjunger om sex och är påtvingad den muslimska tro skulle ha stora problem med deras moralpolis.
Citera
2023-12-01, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
I går var Fröken Snusk ett ämne i Alla mot Alla på femman och när de visade bild på henne fokuserade men rejält på det maskerade ansiktet.
Det jag såg var bruna ögon och fick intrycket av att hon har invandrarbakgrund. Detta kan förklara maskeringen. En tjej som sjunger om sex och är påtvingad den muslimska tro skulle ha stora problem med deras moralpolis.

Hon är svensk.
Citera
2023-12-01, 14:51
Medlem
Frontlinjens avatar
Nu ska hon vara med i Melodifestivalen.

Citat:
Epadunkstjärnan Fröken Snusk ska vara med i Melodifestivalen nästa år. Den hemlighetsfulla artisten, som alltid uppträder maskerad, slog igenom i fjol med låten "Rid mig som en dalahäst" tillsammans med Rasmus Gozzi. Låten är fortfarande en av de mest spelade på Spotify.

Fröken Snusk tävlar i den andra deltävlingen i Göteborg den 10 februari.

– Det känns så jäkla bra. Jag är nervös, men jag är så jäkla taggad, säger Fröken Snusk.

Hon har styvnackat vägrat att avslöja sin riktiga identitet under sin tid som artist, men även om rampljuset i Sveriges största tv-program ökar exponeringen blir det inget avslöjande. Hon kommer inte att berätta vem hon är.

– Nej, det kommer man inte att få veta. Jag är jag och det är bara den här (karaktären, reds anm) som jag är, säger hon och skrattar.

Aftonbladet avslöjade tidigare i höstas att Fröken Snusk skulle vara med i Melodifestivalen och hon dök mycket riktigt upp på pressträffen där deltagarna presenterades.

https://www.ttela.se/noje/taggad-fro...2-06a7ed4223f6
Citera
2023-12-04, 03:00
Medlem
baron-brazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samba76

Exakt så ja.
Onkel Kånkel är inte bara bra och håller för all framtid.
Till skillnad från "Fröken Snusk" var gamle gode Håkan också:

*Före sin tid
*Hade en enorm hatstorm mot sig som tog sig ända in i riksdagen
*Komponerade allting själv (nåja, han stal ju melodier förvisso)
*Hade allt att förlora och inget att vinna.
*Gjorde det inte för pengar
*Var inte en skapad produkt för kändisskap

Fröken Snusk med bihang är ett lalleri på hög nivå.
Det är varken roligt, häftigt, bra eller mystiskt på något sätt.
Det är som allt annat flams som ploppar upp som svampar.
Lia Larsson är ett till exempel.
Rent skit som i bästa fall duger som en ersatt elloskatalog på skithuset när det ska runkas och saknas täckning på telefonen.

Precis samma sak gäller ju alla dessa dumskallar som spelar influencers och försöker göra sig själva så pass intressanta att någon ska vilja se, höra och vet vilka dom är.
Allt från gymbögar på semester och småflickor med en ny handväska till storstads-donnorna från övre medelklassen som äter sin överprisade lunch vid strandkanten. Samt de uttjänta småbarnsföräldrarna som gör en "rolig" dans för att visa hur avspända dom är.

Det är ett psykiskt sjukt fenomen som spridit sig likt en löpeld och ingen kommer undan skiten längre.
Alla vill bli kända och det till varje pris.

Med det sagt hade Fröken Snusk kunnat stå i en dräkt designad som en taco mitt på Stureplan för att dela ut gratis red bull om det hade gynnat hennes sociala medier.

Kan ingen forskare presentera någon avhandling på ämnet?
Senast redigerad av baron-brazil 2023-12-04 kl. 03:02.
Citera
2023-12-04, 19:47
Medlem
Kedoxs avatar
Ville bara påpeka att många verkar missa hur stor roll Rasmus G*zzi har i detta.

Han har skapat karaktären fröken snusk, skriver texterna, gör musiken, mixar (möjligtvis att de tagit in extern hjälp efter att det blivit stort).

Han behövde bara någon som sjöng det han skrev och det blev denna tjej. Möjligt att det var hon som ville ha mask ifall de skulle uppträda live.
Hon är HELT bunden till Rasmus, han äger rättigheterna till allt. Skulle han vilja kan han sparka henne och trä på en annan tjej masken.
Hon tjänar säkert bra men han tar nog merparten av royalties. Kan tänka mig att hon får en lön så att säga.

Klart hon kan bryta sig fri och satsa på en "seriös" artistkarriär i framtiden men då kan hon inte sjunga Fröken Snusk-låtar längre då Rasmus äger både dem och varumärket.
Citera
2023-12-05, 08:15
Medlem
GamleJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0

Finns inga svenskar med bruna ögon? Fan vad skumt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in