2023-11-14, 20:35
Medlem
Hej Flashback. Jag och sambon ska renovera badrummet därhemma. Jag tycker att vi ska ta en Ido Trevi E, men sambon propsar på en Ifö Sign. Vilka är era erfarenheter av dessa modeller? Båda jag och sambon är långsittare, så komfort går över utseende här.
Tacksam för input.
Citera
2023-11-14, 20:42
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av av0kad0
Hej Flashback. Jag och sambon ska renovera badrummet därhemma. Jag tycker att vi ska ta en Ido Trevi E, men sambon propsar på en Ifö Sign. Vilka är era erfarenheter av dessa modeller? Båda jag och sambon är långsittare, så komfort går över utseende här.
Tacksam för input.
Strunta i bägge dessa och köp en billig från Byggmax det är ju bara en skitsak.
Citera
2023-11-14, 20:42
Medlem
Jordgubbes avatar
Eftersom ni är långsittare: ni borde ha två, en av varje, bredvid varandra.
Citera
2023-11-14, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av che3
Strunta i bägge dessa och köp en billig från Byggmax det är ju bara en skitsak.

Uppskattar ordvitsen Men då jag och sambon inte bara är långsittare utan även finsmakare tror jag inte att ByggMax håller måttet! Men har du en därifrån? Är du nöjd?
Citera
2023-11-14, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe

Ja, vi har ju i och för sig funderat på att ha ett sånt där dubbelhandfat... men kanske blir det lite mycket med två toaletter också?
Citera
2023-11-14, 21:09
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Tacksam för input.

Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe

Vet inte vad det är för skillnad på dom 2. Men en vanlig å en sån där bidé kanske vore nåt?
Citera
2023-11-14, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Vet inte vad det är för skillnad på dom 2. Men en vanlig å en sån där bidé kanske vore nåt?

Ja, tänker att det kan bli antingen lite 70-tal, eller sådär trevligt europeiskt. Ska iallafall ta upp det här med bidé med sambon! Tack för tips
Citera
2023-11-14, 21:19
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ja, tänker att det kan bli antingen lite 70-tal, eller sådär trevligt europeiskt. Ska iallafall ta upp det här med bidé med sambon! Tack för tips

Varsågod 😊
Citera
2023-11-14, 21:20
Medlem
Varför inte en japansk toalett, också kallad bidétoalett eller washlet?
Citera
2023-11-14, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hominem
Varför inte en japansk toalett, också kallad bidétoalett eller washlet?

Har du en sådan? Erfarenhet?
Citera
2023-11-14, 22:46
Medlem
che3s avatar
Citat:
Uppskattar ordvitsen Men då jag och sambon inte bara är långsittare utan även finsmakare tror jag inte att ByggMax håller måttet! Men har du en därifrån? Är du nöjd?
Japp jag har en från Byggmax och är helnöjd, den har även lågspolning vilket man inte skall använda om man vill undvika stopp i rören.
Den är även heltäckande så man slipper se anslutningsstosen.
Citera
2023-11-14, 23:17
Medlem
Citat:
Har du en sådan? Erfarenhet?

Jag har ingen sådan så jag kan inte skriva någon recension. Däremot har jag handdusch i närheten,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in