Citat:
Ursprungligen postat av
Chalice
De svenska jägarna kommer om det behövs givetvis alliera sig med svensk försvarsmakt. Eller tror du de skulle ta muslimernas sida? Knappast.
Frågan är vilken sida Försvarsmakten tar. Deras intresse är att försvara den svenska nationen och inte oss svenskar. Om svenskar gör uppror mot att vi snart blir en minoritet i vårt eget land kommer Försvarsmakten att försöka kväsa upprorer och implicit försvara muslimerna.
Citat:
Du förstår väl skillnaden på en afghansk gerilla och förortsgangstrar?
Jag trodde du förstod att jag gjorde en liknelse mellan afghanerna som stred med bristfälligt materiel med svenska jägare som har tillgång till jaktvapen men inga vapen avsedda för militären.
Citat:
Utveckligen har absolut inte gått mig förbi men ett regelrätt inbördeskrig ligger inte i korten. Det finns varken vapen, förmåga eller organisation för det. Däremot tror jag vi gpr mot en utveckling som är en kombination av Brasilien och Sydafrika.
Fast det är ju där du har fel. Det kommer inte bli ett inbördeskrig innan jul och säker inte nästa år eller år 2025 men redan idag så finns det en inneboende mekanism i Sverige som gör att vårt land aldrig kommer vara stabilt nämligen att själva fundamentet för vårt land består nu av vilt främmande raser som inte har någonting gemensamt med varandra.
Vad har du och jag för gemensamt med en alban? En kurd? En somalier? En eritrean? En libanes? En iranier? En irakier? En tunisier? En marockan? En serb? En afghan?
På island har de inga gruppvåldtäkter, inga debattartiklar om hur dåligt Island är för att det är heterogent, inga upplopp i någon förort till Reykjavik, inget hat mot den isländska befolkningen och så behöver inte de vara rädda för att de ska utsättas för något terrordåd när de julhandlar.
Men allt det där finns i "världsmästarlandet" Sverige. Blir en tjej gruppvåldtagen i Örebro nu i helgen blir jag inte förvånad. Blir fem svenskar mördade på Sturegallerian av en muslim i helgen blir jag inte förvånad. Smäller en termosbomb av i Linköping och förstör fasaden på ett bostadshus blir jag inte förvånad.
Det är ju där du och jag befinner oss nu - ett land med mycket våld i samtidigt som vi ska låtsas att vi har blivit berikande av albaner och afghaner när allt pekar på att de har förstört vårt land. Och en dag kommer det smälla rejält för även om du inte tror att det kommer bli ett inbördeskrig snart så kan ingen av oss veta hur det står till med Sverige om 5-10 år och hur ska vi hålla ihop om det blir en rejäl lågkonjunktur, massarbetslöshet, hot från främmande makt om invasion kryddat med att babbarna fortsätter med sitt etniskt motiverade våld och övergrepp mot oss svenskar?
Receptet för inbördeskrig har redan kokats ihop i Sverige och nu behöver bara degen jäsa och sedan ska den in i ugnen.