Citat:
Ursprungligen postat av
K-Glitchen
Lite min poäng men att "tvingas göra av med" är lite väl drastiskt.
Vi är inga barbarer i det här landet. Så länge som jobbar och betalar skatt och följer våra lagar som bygger på kristna värderingar så skiter jag vart från man kommer.
Men det ska långt till innan du ser nån från Somalien, Eritrea eller nåt annat jävla land som kommer att göra rätt för sig. Speciellt kvinnorna.
Personligen så tror jag att det krävs mer för att ett land ska vara stabilt än att man tycker att man blir en del av gemenskapen bara för att man förser statskassan med pengar. En kurd som jobbar som montör på Volvo, eller en alban som jobbar som frisör eller en uzbek som kör ut pizzor är inte en del av vårt folk oavsett hur bra svenska de talar eller hur mycket de betalar i skatt.
Multietniska samhällen fungerar inte. USA är ett tydligt bevis på detta. Lägg till konflikterna i Indien mellan muslimer och hinduer (rapporteras nästan aldrig om dem i svensk gammelmedia) eller konflikterna som finns i Kina mellan olika folkgrupper.
Sverige var ett väldigt bra land innan vi fick hit rasfrämlingar. De ska tillbaka till sina hemländer och vi ska
ta oss rätten att ha Sverige för oss själva. Jag förstår bara inte varför folk vill att vi ska bli en minoritet i vårt eget land?