2023-11-14, 07:30
Medlem
StigEngstroms avatar
Hur går det för tiktokjanne 246?
Sist jag hörde så hade han flyttat till ett seniorboende i Askersund.

"Tror du jag blir bannad för att jag dricker ett glas vin...skål!"
"Nu kommer det nån här"
"Hallå Janne!
"Hej..."
"Vi har lite att prata om"
"Om vadå? Nä filma inte, filma inte mig!"
Senast redigerad av StigEngstrom 2023-11-14 kl. 07:44.
Citera
2023-11-14, 07:36
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
(Fd) Rektorsgäddan är inte bara pedofil, utan snål också. Prutar ner sin avsugning från 1000 spänn och päroncider till en "kanske" femhundring och päroncider.

Undras hur det känns för rektorgäddans fru när hon tittar igenom hans chattlogg och ser bilder på de krokiga fötter hon så länge sovit bredvid och dessutom med ett stånd ovanför som hon förmodligen inte sett till på ett tag? Och att han skickar bilder från stranden vid sitt sommarhus till ett barn som ska suga av honom för en kanske-femhundring, en strand där frugan och rektorsgäddan säkert promenerat många gånger i solnedgången, kanske hand i hand. Och att han direkt öppnar upp för knull med barnet i deras gemensamma bostad.

Och insikten om hur han stått vid sitt rektorsfönster i många år och eggat upp sig på småjäntorna utanför, så pass att han aktivt börjat jaga dem på nätet.
Det ingår väl lite i hans sjuka fantasier.
Fjortizen med sina daddyissues ska sälja sig billigt, får han ner priset lite till så blir sjuka fan säkert ännu kåtare.
Citera
2023-11-14, 07:43
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom

"Tror du jag blir bannad för att jag dricker ett glas...skål!"
"Nu kommer det nån här"
"Hallå Janne!
"Hej..."
Streamar live och går runt med en handduk.
Han har definitivt gjort saker mot barn så det är inte över för honom på långa vägar.
Citat:
Ursprungligen postat av invandringspolitik
Jag vill men Sara vägrar och spelar svår
Hon gillar män så det är nog därför. Gäddan som blev uppäten kommer aldrig bli en katt. Ta bort min profilbild.
Citera
2023-11-14, 08:14
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Rektor gråter ut i Expressen över det bedrövliga att det var en engångsföreteelse där han ville sätta på en 13-åring.
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/rektor-hangdes-ut-av-dumpen-kan-forlora-sin-lararlegitimation/

Gäller rektorsgädda #180
https://dumpen.se/2022/12/30/rektor-vill-betala-500-kr-for-oral-valdtakt-napp-180-stockholm/

Även om den Kära Rektorn nummer #180med Hallus Valgus-fötter får tillbaka alla sina licenser så har jag svårt att se att någon skola skulle vara sugen att anställa honom. Vad tror ni andra?
Citera
2023-11-14, 08:39
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Även om den Kära Rektorn nummer #180med Hallus Valgus-fötter får tillbaka alla sina licenser så har jag svårt att se att någon skola skulle vara sugen att anställa honom. Vad tror ni andra?
"Vill du suga kanske du kan få 500?"
"Det är inget fel på min värdegrund, jag blev provocerad!"
Citera
2023-11-14, 08:39
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
"Vill du suga kanske du kan få 500?"
"Det är inget fel på min värdegrund, jag blev provocerad!"
Låter haltande, ingen går på det.
Citera
2023-11-14, 09:51
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
#180 Tror ingen skola har intresse av att anställa Rolle efter en bakgrundskoll.
Det som skaver med honom är att han verkar blivit ¨störd¨ då lärarlegitimationen dras in.
Hade han lirat i linje med någon standard värdegrund, haft civilkurage, empati och självinsikt borde han skickat in legitimationen utan uppmaning dagen efter att han blev påkommen.
Men i Rolles värld har han blivit lurade (Tänkte med kuken), och han borde självklart få en tjänst inom skolan.
(När man ser hans chattloggar och bilder måste han helt tappat förståndet, fått en 10:a när han blev ¨lurad¨)
Rolle du är inte lurad du är sjukligt kåt, dum och snål , du har vidare bevisat att du inte har förstånd att hantera din kåthet då du har fri tillgång till sociala plattformar. Du borde inte få begränsningar i dina devises, telefon utan surf exempelvis Nokia 3110 och att någon övervakar dig då du ska läsa om dig själv på FB.

Rolle ska på sin höjd få montera lastbilsrattar på Scania i Södertälje, men att arbeta i någon skola borde rimligt, ifall alla system fungerar aldrig hända.

Tänk vad bra det varit ifall vi hade haft kemisk-kastrering för dessa avarter men nu är det tickande bomber som är lösa i samhället.
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-11-14 kl. 10:08.
Citera
2023-11-14, 14:33
Avslutad
Citat:

"Nu kommer det nån här"
"Hallå Janne!
"Hej..."
Han borde flytta till ett fängeseboende istället, där hör den fula fittan hemma
Citera
2023-11-14, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Nu vet jag inte till 100% hur detta funkar men han måste väl ha gett sitt medgivande om detta till media? Då detta inte är taget från en FUP så får det mig att höja ögonbrynen något.

Nej, inte om han inte namnges. Fritt fram.
Citera
2023-11-14, 15:06
Medlem
KebabbenLarssons avatar
Citat:

"Nu kommer det nån här"
"Hallå Janne!
"Hej..."

Jag har under sommaren sett Janne tillsammans med den där gubben som hade hårdrock som handikapp ett flertal gånger. Detta i nordvästra Skåne.
Dom verkar både vara vänner samt jobbar ihop.
De senaste månaderna kan jag dock inte svara för.
Citera
2023-11-14, 15:44
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Det ingår väl lite i hans sjuka fantasier.
Fjortizen med sina daddyissues ska sälja sig billigt, får han ner priset lite till så blir sjuka fan säkert ännu kåtare.
Vid flera tillfällen så har du skrivit att 180 är snål och att han vill ha tjänsten billigt, det vill säga att hans prisförslag ligger under marknadsvärdet. Frågan som hänger kvar hos mig är vad du anser att marknadsvärdet ligger på.
Citera
2023-11-14, 15:54
Medlem
HassanVonEssens avatar
Den här lilla djävulen känns det som att vi verkligen borde kunna identifiera. Jag talar om Röntgengäddan #256.

Som sjuksköterska borde han vara så pass känd att någon i Karlskrona med omnejd har koll på vem det är. Allt annat är orimligt. Eller är det så att var och varannan bonde i Blekinge är pedofil och håller honom om ryggen? Dumpen har ju till och med publicerat ett strafföreläggande. 2022-12-12 dömdes sjuksköterskan för sexuellt ofredande av Åklagarkammaren i Karlskrona. Hur i hela friden har vi ännu inte lyckats få ett namn på fanskapet?

https://dumpen.se/2023/07/13/rontgengaddan-napp-256-karlskrona/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in