Citat:
Ursprungligen postat av
GregLestrade
Jag kan visa dig etniska svenskar som är för fri invandring, då innebär det alltså att du är för fri invandring egen din egen logik.
Jag har upprepade gånger frågat om källor kring att Judiska Ungdomsförbundet har förespråkat massinvandring. Inte ett enda exempel har ni lyckats gräva fram. Inte ett enda. Istället kommer ni med "här är några andra judar som är för", svårt att inte tolka det som att det är för att det inte finns något annat.
Jag har inte försökt "gräva fram" något till dig - av samma skäl som jag inte ger järnet för att övertyga någon, som tvivlar på att jorden är rund.
Svenskar hävdar inte, att de är för invandring *just därför* att de *specifikt* är svenskar, det finns inga *uttalat svenska* organisationer i olika länder specifikt för *svenskar*, som försöker öka invandringen till det landet. Svenskar skryter inte med, att de - i egenskap av att vara specifikt *svenskar* - har varit instrumentella för att öka invandringen till något annat land.
Du har fått källor på att det är i enlighet med "
Jewish values och history" att förespråka invandring till ett land (med undantag för Israel); judar organiserar sig i
judiska organisationer i olika länder för att åstadkomma det.
Det är ditt eget val, om du föredrar att beslutsamt blunda för att det förhåller sig så här och i stället vill utgå från, att svenska judar avviker radikalt från judar i andra länder.