Citat:
Ursprungligen postat av
JohnClark
Alltså vad är detta för barnsliga dumheter? Driver du med mig? Nej, jag ljög inte, jag argumenterade för varför jag tycker Ukraina blir värre och värre. Det är helt ok att du inte delar min åsikt men det är knappast en lögn. Det är helt uppenbart att vi inte håller med varandra när det gäller Ukraina och angrip gärna mina argument och håll inte med mig men håll inte på med de här personangreppen och fjanterit i övrigt. Det är inte värdigt. Sen kommer det bara bli mer pinsamt för dig när dimridåerna väl skingras och du ser Ukraina för vad det är. Ett riktigt jävla skithål som vi öst in våra skattepengar i och som bara gjort landet ännu mer skit. Jag säger inte att Ukraina bara ska ge sig men det är hög tid att sluta förstörandet och dödandet och göra försök att återgå till någon form av diplomati.
Fjant.
Från början la du fram Ukranias ’ökande korruption’ som ett faktum, något som bara var. Sen blev du synad av åtskilliga här i tråden, och då börja Johnny leta…
Inte i en enda av dina länkar du ägnade timmar åt att leta upp fanns stöd för att korruptionen i Ukraina bara blir värre och värre.
Då försökte du med att det är din
åsikt - precis som man kan ha åsikter om faktiska förhållanden. ’Jag tycker Magdalena Andersson är vår statsminister.’ ’Jag tycker Rio de Janeiro är Brasiliens huvudstad.’
Ukrainas korruption är vad den är, helt opåverkad av du tycker i frågan.
Och - oavsett korruptionen där så har Ryssland inget där att göra. Vill Ukraina ha hjälp med att köra ut dem med våld, så ska vi självklart hjälpa till.
Oerhört generöst av dig att Ukraina ’inte bara ska ge sig’. Tänk om alla kunde uppnå din nivå av godhet.