2023-11-13, 21:30
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Frågar ju ba'. Jag uppfattade att andemeningen med din text var att judar är oss svenskar överlägsna som grupp. Att du ville illustrera det med din nobelprisstatistik.

Varför är det intressant om judiska forskare tilldelats fler nobelpris än sina svenska kolleger?

Du verkar ha ganska låg förståelse och ser inte röda trådar i hur saker hänger ihop. Då ska jag förklara för den slöe flashbackaren.

Gå tillbaka till mitt inlägg så ser du att det var ett svar till någon som slog ner på judar. Den personen och många andra i tråden behövde få ett annat perspektiv.
Citera
2023-11-13, 21:44
Medlem
OrmurinLanges avatar
Man behöver knappast ha hård data för att bevisa vart ungdomsförbundets lojalitet ligger.

Kolla bara på vårat rättssystem. Finns det till för svenskarnas rättigheter? Man kan aktivt arbeta för att förstöra landet mot svenskarnas vilja. Dem gör det ostraffat och kommer inte att stoppas eller ens hindras på något som helst sätt av några officiella processer alls. För att förrädarna har fullständig kontroll över dessa "officiella" processer. Inget tjänstemannaansvar och jag som privatperson kan inte ta upp detta utan att straffas av makten.

Nu kommer ekonomin kraschas och ingen kommer stå till svars. Vi kommer bli fattigare + mer massinvandring. Men det är judarna vi ska tänka på i första hand. Ut med packet.
Citera
2023-11-13, 21:52
Medlem
R5As avatar
Ju fler invandrare till Europa ju närmare Greater Israel är man. Men islamofober vill av någon anledning supportra sionisterna idag.
Citera
2023-11-13, 22:01
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Du verkar ha ganska låg förståelse och ser inte röda trådar i hur saker hänger ihop. Då ska jag förklara för den slöe flashbackaren.

Gå tillbaka till mitt inlägg så ser du att det var ett svar till någon som slog ner på judar. Den personen och många andra i tråden behövde få ett annat perspektiv.
Det inlägg jag kommenterade gav inget vidare intryck. Det här är ett mönster som framträder hos er Israel-vänner: ni tycker att judar är bättre och mer intelligenta än andra folk. Ni jämför gärna och ni har en tendens att idolisera judarna.

Det vore kanske bäst om judarna styrde över alla folk, eftersom de (judarna) är så intelligenta? Nu raljerar jag, men du förstår kanske vad jag är ute efter. Är man svensk är man så klart sitt eget folk närmast. Sen är det väl givet att araberna inte precis utmärkt sig inom forskning och vetenskap. Det fattar till och med jag.

Jag tycker mest att det var onödigt av dig att nämna svenskarna.
Citera
2023-11-13, 22:24
Medlem
Alla har väl rätt att ha vilka åsikter de vill
om invandring
Citera
2023-11-13, 23:19
Medlem
ShlomoDenGalnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordsj
Hur kommer sig att dom vill ha ett mångetniskt samhälle i Sverige men inte i Israel. Hycklare, ni ska veta er plats i Sverige inte bedriva subversiv verksamhet emot oss genom invandring ifrån semitiska araber och negrer och annat pack.. Att ha hat på sig stärker gruppen jag vet. Men gör inte så emot oss.

Gör inte så mot oss...suck

"Ni" ses som verktyg i Judens ögon, precis som alla andra icke-judar.
Har du ingen susing om vad deras religion säger om icke-judar (goyims)?
Citera
2023-11-14, 00:02
Medlem
Asensgammaldagss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Svensken har förstört sitt eget land genom att ta in 3 miljoner muslimer alldeles själv utan judars inblandning. Svensken är en liten fitta som lyder sin muslimkuk-suktande kvinna och röstar som henne på muslimvänliga partier. De som förstört landet är era kvinnor. De som ligger med muslimska män är era svenska kvinnor. "Refugees Welcome!", kommer ni ihåg det?

Det är dagens sanning, om ni inte gillar den så får det vara så. Men det jag säger är sant. Det vet alla.

Och det var juden Rosa Luxemburg som stod i fronten för feministrörelsen i europa och judar har alltid finansierat den rörelsen. Kryllar av judiska feminister som backade av obegränsat med pengar förgiftat sinnet på värdbefolkningen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Rosa_Luxemburg

https://jwa.org/encyclopedia/article...-united-states

https://www.pbs.org/wgbh/americanexp...man-1869-1940/

Här kommer iallafall lite info om judar och mångkulturen i Sverige.

https://www.theoccidentalobserver.ne...ism-in-sweden/

https://archive.org/details/barbara_...ism_and_europe

Sen har vi ju de uppenbara mediajudarna, Peter Wolodarski, Göran Greider, Robert Aschberg och hans AFA-gäng, hela Bonnierklanen osv osv som propagerat för mångkultur i alla år och hängt ut, hatat och hotat alla som opponerat sig samtidigt som de såklart vurmat för Israels motstånd mot samma mångkultur.
Citera
2023-11-14, 00:50
Medlem
Judar saknar respekt för andra människors liv. Enbart judiska liv respekterar dom, alla andra är som smuts under deras fötter.

Massinvandring till Sverige förordar dom. Med det offerkomplex som dom lyckats hjärntvätta den västerländska eliten med kan dom kosta på sig att fylla Europas länder med allsköns smutsfolk.

Om det drabbar dom negativt kan dom klaga högljutt och få mångmiljonbidrag (som helt nyligen) för extra säkerhet och dom korrupta eliterna är aldrig sena att skjuta till extra polisbeskydd vid deras etniskt separata skolor och församlingar.

Varför svenska opinionsbildare som Ivar Arpi, Lena Andersson, Henrik Jönsson m.fl. dyrkar juden vid dess fötter utan att få något i gengäld går utöver förnuftets fattningsförmåga.

Judiska intresseorganisationer kräver ständigt att gränserna ska vara öppna annars leder det till en ny förintelse. Samtidigt så beklagar dom sig över den ökande förföljelsen från den muslimska massinvandring dom själva driver på. Måste man vara geni eller nasse för att genomskåda fulspelet? Nej!

Det finns inget fall där en jude har blivit fysiskt attackerad för att HEN har varit jude. Däremot finns det åtskilliga fall där brottsoffer i alla ålderskategorier har varit måltavlor för att dom varit SVENSKAR och fått höra dom hatiska tillmälen som SVENNEHORA och SVENNEJÄVEl när dom blivit VÅLDTAGNA, MISSHANDLADE, FÖRNEDRADE och RÅNADE. Men den högerkonservativa Tidöregeringen bryr sig inte ett jävlaste dugg om att svenskar blir pissade i munnen samtidigt som att deras barn blir rånade bara på sina tillhörigheter. FÖR DET VIKTIGASTE är att judar KÄNNER sig trygga.
Citera
2023-11-14, 05:02
Medlem
TheFlyingFarangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Ungefär 28% av alla judar har glasögon. När det gäller ortodoxa judar är siffran runt 85%. Nej det är inte of topic då Aron Verständig, avsändaren är just en sådan glasögonorm.

Det är ok att skriva om judars enorma höga frekvens av extremt udda neurologiska sjukdomar men inte ok att skriva om den extremt höga frekvensen av autism.
Det var ju just den extremt höga frekvensen av neurologiska sjukdomar hos just judar som gav upphov till vetenskapen "rasbiologi". Syftet var naturligtvis att hjälpa en utsatt grupp.

Israeliska staten kan naturligtvis inte hålla på med sådan trams och måste hjälpa befolkningen så judar i Israel har dubbelt så hög frekvens av autism som den arabiska befolkningen.
Men det är endast i Israel som judar har autism. I alla andra västländer beror glasögonen inte på utvecklingsstörning utan judar har glasögon för att de "läser mycket".

Det är rätt roligt att betrakta intellektuella i väst förklara varför judar har glasögon (de läser mycket), varför nio av tio oligarker som lagt beslag på de gemensamma tillgångarna i ryssland är judar (det skulle alltså bero på intelligens fast det finns 300 millioner ryssar och med en normalfördelning skulle det finnas skyhögt fler intelligenta ryssar än judar i ryssland som av någon anledning väljer att inte tillskansa sig de gemensamt ägda).

Nu brukar mina inlägg om judar anmälas och försvinna i tysthet här på flashback, då man inte kan argumentera emot sakkunskap. Det brukar vara ok att kalla Soros eller Woldarski för saker här, men att skriva att 28% av alla judar har glasögon tas bort.

Vi får väl se hur länge detta inlägg får stå kvar.

Är det du Saloth Sar?

Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Onekligen undrar man vad tusan detta har med trådens ämne att göra...

Som taget direkt ur de Röda Khmerernas handbok, har du glasögon så har du studerat för mycket och alltså bör du avrättas. Framåt för den agrara revolutionen!
Citera
2023-11-14, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShlomoDenGalne
Både jag och du vet att det inte kommer ske något eldupphör om de släpper gisslan, om de ens existerar...

Enda anledningen till att de inte totalt utplånat gaza är pga dessa förmodade gisslan. De vill få ut gisslan, sen är det fritt fram att jämna gaza med marken.
Hamas vet detta, och vet också att det vore slutet för gaza

Varje logiskt tänkande individ fattar detta dödläge

Och då förstår nog de flesta också att Israel inte kan lämna gisslan åt sitt öde. De är tvungna att fortsätta invasionen och letandet.

Själv tror jag att Hamas önskar så många civila döda som möjligt; jag kan nog tänka mig att man både överdriver siffrorna och skjuter på sina egna för att få upp dödssiffrorna. Och naturligtvis räknas varje stupad Hamas-soldat som en dödad "civil".
Skälet till det är att precis som Putin så skiter dom i människoliv, men hoppas att ett stort dödstal skall få grannländernas befolkning att koka av ilska och tvinga sina dikatorer (som dom annars inte vågar stå upp mot) att gå med i Hamas krig mot Israel med målet att göra det som står i Hamas program från 1988:
Citat:
The Day of Judgment will not come about until Moslems fight Jews and kill them.
https://avalon.law.yale.edu/20th_century/hamas.asp
Citera
2023-11-14, 08:25
Moderator
Siegfrids avatar
Saknas lite faktabakgrund här. Var någonstans skriven Verständig eller JUF att de vill se en ökad nvandring tiln Sverige? Och nej, att de bashar Sd är inte ett spdant bevis.
Citera
2023-11-14, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Ett par axplock från nätet:

Judisk kampanjsida på Facebook för ökad invandring:

https://www.facebook.com/groups/9466...9?locale=hi_IN

Här är en länk till HIAS "Drawing on our Jewish values and history, HIAS stands for a world in which refugees find welcome, safety, and opportunity"

https://hias.org/

Du kan väl inte ha missat att det är Judiska Ungdomsförbundet som vi diskuterar här? Det är alltså källor som hänvisar dit som efterlyses.

Det finns även svenskar som är för fri invandring, det innebär inte att jag eller du är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in