Judiska ungdomsförbundet och Judiska centralrådets ordförande Aron Verständig tackar svenskar som stödjer Israels rätt att existera som judisk stat med starka gränser. Samtidigt har de själva länge kämpat för mångkultur, islam och tredje världen-invandring i Sverige.
.
https://www.friatider.se/kraver-mass...-sakra-granser
Vad säger ni om Judiska ungdomsförbundet, Judiska centralrådets samt många andra judars hyckleri att vilja ha massinvandring till Sverige medan man vill tvärtom för Israel?
///Citat redigerat med hänvisning till regel 1.02 Upphovsrätt. /Mod.///
Senast redigerad av Siegfrid 2023-11-14 kl. 08:16.
Ja, det är ingen nyhet att dom bedriver det. Men dom ska veta att dom är på vår mark för att vi är snälla emot dom. Ska dom straffa vår snällhet emot dessa genom invandringspolitik som även hotar dom. Är dom sjuka i huvudet eller. Jag stödjer Israel, varför flyttar dom inte dit om dom tror på invandring? Varför är dom inte hemma i Israel för. Just nu behöver deras folk dom. Nä sitta bedriva en kampanj emot Sverige genom invandring från blattestan säger dessa. Skamlösa ja. Försök inte göra svenskar till era fiender, det är inte bra.
Ungefär 28% av alla judar har glasögon. När det gäller ortodoxa judar är siffran runt 85%. Nej det är inte of topic då Aron Verständig, avsändaren är just en sådan glasögonorm.
Det är ok att skriva om judars enorma höga frekvens av extremt udda neurologiska sjukdomar men inte ok att skriva om den extremt höga frekvensen av autism.
Det var ju just den extremt höga frekvensen av neurologiska sjukdomar hos just judar som gav upphov till vetenskapen "rasbiologi". Syftet var naturligtvis att hjälpa en utsatt grupp.
Israeliska staten kan naturligtvis inte hålla på med sådan trams och måste hjälpa befolkningen så judar i Israel har dubbelt så hög frekvens av autism som den arabiska befolkningen.
Men det är endast i Israel som judar har autism. I alla andra västländer beror glasögonen inte på utvecklingsstörning utan judar har glasögon för att de "läser mycket".
Det är rätt roligt att betrakta intellektuella i väst förklara varför judar har glasögon (de läser mycket), varför nio av tio oligarker som lagt beslag på de gemensamma tillgångarna i ryssland är judar (det skulle alltså bero på intelligens fast det finns 300 millioner ryssar och med en normalfördelning skulle det finnas skyhögt fler intelligenta ryssar än judar i ryssland som av någon anledning väljer att inte tillskansa sig de gemensamt ägda).
Nu brukar mina inlägg om judar anmälas och försvinna i tysthet här på flashback, då man inte kan argumentera emot sakkunskap.
Vi får väl se hur länge detta inlägg får stå kvar.
Onekligen undrar man vad tusan detta har med trådens ämne att göra...
"Nej det är inte of topic då Aron Verständig, avsändaren är just en sådan glasögonorm."
Det förklarar varför Aron säger det han säger. Man kan inte förstå aron (eller soros, eller wolodarski) utan kunskaper om den enorma frekvensen av neurologiska sjukdomar.
Senast redigerad av kyrkstocken 2023-11-13 kl. 12:05.
Varför starta krig och sedan gråta över att man förlorar landområden? Hela poängen med krig är att vinna landområden och innebär att man riskerar att förlora sina egna.
Det är som om jag skulle spela på svenska spel och sedan klaga på att jag förlorade insatsen?
Om jag startar ett slagsmål riskerar jag att få stryk
Hur kommer sig att dom vill ha ett mångetniskt samhälle i Sverige men inte i Israel. Hycklare, ni ska veta er plats i Sverige inte bedriva subversiv verksamhet emot oss genom invandring ifrån semitiska araber och negrer och annat pack.. Att ha hat på sig stärker gruppen jag vet. Men gör inte så emot oss.
Vad säger ni om Judiska ungdomsförbundet, Judiska centralrådets samt många andra judars hyckleri att vilja ha massinvandring till Sverige medan man vill tvärtom för Israel?
"Tvärtom för Israel"?
20% av alla israeler är ju araber. Större andel än här i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av Nordsj
Hur kommer sig att dom vill ha ett mångetniskt samhälle i Sverige men inte i Israel. Hycklare, ni ska veta er plats i Sverige inte bedriva subversiv verksamhet emot oss genom invandring ifrån semitiska araber och negrer och annat pack.. Att ha hat på sig stärker gruppen jag vet. Men gör inte så emot oss.
Israel är mer mångetniskt än Sverige, i varje fall vad det gäller araber.
Det finns inget hyckleri i detta.
Senast redigerad av Bone Collector 2023-11-13 kl. 13:25.
https://www.friatider.se/kraver-mass...-sakra-granser
Fria Tider gör den korrekta observationen:
"Judiska ungdomsförbundet har varit en stark röst i debatten för invandring och mångkultur i Sverige."
Vet du - eller någon annan - om det judiska etablissemanget fortfarande brinner lika starkt för, att Sverige bör importera och bygga upp en stor muslimsk, antisemitisk befolkning?
Skilj på vad globalistjudar, sionister och kommunister vill se i Europa och vad det judiska folket kan tänkas vilja ha. Inte samma åsikter där skulle jag tro. Det vore ju helgalet för det judiska folket att skapa ett antisemitiskt skräckvälde med atombomber i mer eller mindre hela Europa. De skulle bli utraderade på 5 min..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!