Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-14, 06:01
Bannlyst
Den enda ärliga personen som kan finnas i spelet är nån som inte bryr sig om spelet. Typ nån som karro, men då undrar man vad hon gör där istället.
2023-11-14, 06:02
Bannlyst
Pelle har full koll på manipulativa Tove och har både ögonen på henne (inte bara är att han är kåt gubbe ) samtidigt som Els-mari vässar kniven och smyger bakifrån.
2023-11-14, 06:06
Medlem
FetFulElaks avatar
Petra visade ju ganska tydligt att hon tyckte det hela var dumt - hon kramade ju asfaltsbögen lääänge när hon kom.

Synd att Robinsson bara handlar om att "pakta" (läs:svaga, instabila människor gråtrunkar ihop).. nu kommer någon ur woke-gänget vinna pga att de är fler. Nä, lägger ner tittandet jag med.
2023-11-14, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Så vad i min text visar att jag skulle vara rasist? Knappt lönt att skriva mer uttömmande om saker här då en del misstolkar hela tiden, med vilje eller bara för att ja vaddå? Inte kan ta till sig information?

Det så ja aldrig, så nej, knappt lönt att skriva när vissa inte kan ta till sig information.
2023-11-14, 06:31
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojrik
Näe många från Lappland är fientliga mot samer så det är inte så konstigt. Att skrika lappjävel åt en en same är osmakligt med tanke på samernas historia och de borde alla med ens lite vett fatta.

Är den där Wilmer en same ens? Wilmer själv kanske är en sån som terroriserar samer. Han är ju i alla fall helt uppenbart en mobbare uti fingerspetsarna efter hur han betedde sig mot Emilio.
2023-11-14, 07:04
Medlem
Nu har Charlies mamma lagt ett inlägg på Facebook om att det är mobbing av Charlie.

Sluta missbrukanordet MOBBING!

Det är vuxna människor som är med i ett spel där det handlar om att spela socialt, gruppera sig, alliera sig, rösta ut, luras osv.

Det är ingen överlevnadstävling längre.

Vad man kan se på mamman ser hon sydamerikansk/amerikansk native ut…………undra vad Charlie har för rötter?
2023-11-14, 07:07
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Är den där Wilmer en same ens? Wilmer själv kanske är en sån som terroriserar samer. Han är ju i alla fall helt uppenbart en mobbare uti fingerspetsarna efter hur han betedde sig mot Emilio.
Det finns bildlänk tidigare i tråden där han klär sig i Djurgårdströja så högst troligen så är han lapp.
2023-11-14, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Valentino?? Nån italienare man borde känna till? Vem är nu denne Valentino

Skända inte Italien. Han är väl från nåt falafel-land?

OnT: han är bror till Anus Don Demina och försöker tjäna pengar på att larva sig.
Ser föräldrarna är från Belarus och Irak.
Så vart det fått namnet Valentino ifrån det vette fan.
2023-11-14, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willard123
Kul att folk klagar så mycket på Tova, men har hon inte typ vunnit mest tävlingar? I don't give a fick about deltagarna men skulle inte förvåna mig om hon är en av de som är de sista kvar. Om Emilio orkar vara kvar så tror jag de är han som kommer få mest röster i en final.
Ylva har gjort bra ifrån sig också på tävlingar.
Passar årets tävlingar bra för lätta och smala människor?
Mycket hängande där muskulösa inte har en chans att vinna.
2023-11-14, 07:34
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84

Mobbarna Vilmer, Karro, Johan och Ken borde ha stängts av efter hur de mobbade Emilio och det borde de egentligen redan ha gjort när de var så elaka mot Therese. Och då borde Els-Marie också stängts av som var med i det laget då och som var drivande i mobbingen mot Therese.
Det Charlie gjorde var inte i närheten mot vad mobbarna gjort mot Therese och Emilio.
Emilio är en underbar människa som förtjänar att vinna hela skiten (han eller Tove). De är två starka människor som inte behöver gömma sig i ett elakt gäng och trycka ner andra människor för att må bra.
2023-11-14, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Mobbarna Vilmer, Karro, Johan och Ken borde ha stängts av efter hur de mobbade Emilio och det borde de egentligen redan ha gjort när de var så elaka mot Therese. Och då borde Els-Marie också stängts av som var med i det laget då och som var drivande i mobbingen mot Therese.
Det Charlie gjorde var inte i närheten mot vad mobbarna gjort mot Therese och Emilio.
Emilio är en underbar människa som förtjänar att vinna hela skiten (han eller Tove). De är två starka människor som inte behöver gömma sig i ett elakt gäng och trycka ner andra människor för att må bra.

Tyckte du inte att Tove sjönk när hon gick på Charlie när han packade sina saker?
2023-11-14, 07:55
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivehadit
Men herregud. Johan måste vara den hemskaste människa nånsin i robinsson. En liten jävla fitta, full av tomma ord och en psykopats sinne. Vinner han så... bäst han inte råkar se mig. Men han kommer inte vinna för han är så oskön och en så vidrig människa. Skönt om man slipper ta till sånt. Vi lämnar det osagt.

Ja jag håller med. Den där listan jag skrev har såklart ändrats

+
Maria
Emilio
Tove
Sara
Ylva
Daniela
Emilia

-
Els-marie
Ken
Karolina
Wilmer
Pelle
Franz
Magnus
Senast redigerad av whatthefuck 2023-11-14 kl. 07:57.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in