Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-13, 23:22
Medlem
nickeh84s avatar
Fan vad töntigt att han fick lämna för "lappjävel" som dessutom var skämtsamt. Ken sa "white tears" och detta inte på skämt. Men omvänd rasism är okej tydligen. Tänk om någon hade sagt "black tears", jävlar vad den personen hade åkt ut med huvudet före.
2023-11-13, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Fan vad töntigt att han fick lämna för "lappjävel" som dessutom var skämtsamt. Ken sa "white tears" och detta inte på skämt. Men omvänd rasism är okej tydligen. Tänk om någon hade sagt "black tears", jävlar vad den personen hade åkt ut med huvudet före.
Det är fullt rimligt att åka för "lappjävel" oavsett om det är skämtsamt eller ej, så är det bara, det hade varit lika rimligt att åka för "white tears".
2023-11-13, 23:32
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obamas-husalv
Det är fullt rimligt att åka för "lappjävel" oavsett om det är skämtsamt eller ej, så är det bara, det hade varit lika rimligt att åka för "white tears".

Men det åkte han ju inte för så, fast att det till och med sändes på tv.
2023-11-13, 23:32
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Anus Don Deminas brorsa var med samma säsong som Pelle och Alexander

https://www.google.se/search?sca_esv=582023809&q=valentino+demina&tbm=is ch&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwje5ubr88GCAxX3GRAIH UhNAxwQ0pQJegQIDBAB&biw=1366&bih=625&dpr=1

Denna tomten han skröt alltid om att han var bäst i precis alla tävlingar
Är Tove vän med Valentino? Nu sjönk hon i mina ögon, Tove spelar spelet väldigt bra medan V var en uppblåst dåre som var ogillad av alla, enda fördelen med honom var att han hade go och fick saker att hända.
Men ingen frisk person och mycket märkligt han ville visa upp sitt trasiga inre r Sveriges befolkning.

De personer som är kvar i Robinson nu, baserat på att de inte paktar,, är duktiga i tävlingar och verkar ha bra personligheter och därmed kan förtjäna att vinna är:

Tove. Smartast. Starkast. Har vunnit överlägset flest tävlingar. Kan uppfattas som ett hot och både Charlie och Pelle ägnade större delen av sin tid med att tacka ner på henne då de förstod hur duktig hon var.

Emilio. Svårt med det sociala spelet och deprimerad. Genomsnäll kille som kämpar på trots att hela laget försöker få ut och knivhugg honom, ligger ofta bra till. I tävlingarna.

Magnus. Den fysiskt starkaste som är kvar. Rak person som dock får humörsvängningar då han blir hungrig. Missbrukarbakgrund. Tror han kan gå långt men borde inte göra av med energi genom att träna så mycket.

Emilia. Feminina versionen av Emilio fast inte stark i lila många grenar men har dock vunnit mycket. Kebab-Karros syster men med genomsnäll personlighet och håller sig borta från Pakten till skillnad från syrran.

Sara, Ylwa, Franz är också snälla personer men inte lika duktiga i tävling vad vi sett hittills.

Els-Marie är duktig och ligger ofta i toppen, tyvärr har hon fallit till föga för pakten. Rak person.

Pelle hamnar i mitten, roligt sällskap men når inte hela vägen i tävlingarna, kanske om han varit 30 år yngre.

Karro är en rolig person men totalt uppslukad av Pakten. Ingen höjdare i tävling även om hon kämpar på bra.

Wilmer Paktens manusförfattare. Bra i tävlingar men otroligt osympatisk.

Ken. Som en snigel i varje tävling och extremt osympatisk.
2023-11-13, 23:39
Medlem
Att folk orkar med personer som Pelle, Charlie och Peder, är helt otroligt. Skryter ständigt om hur bra och starka dom är, men åker ut först och kommer sist i tävlingar, fast dom är helt övertygade om att vinna. Dom förstår inte ens när dom förlorar eller åker ut att dom förlorat, utan tror att dom ska vinna Robinson på väg till planet som går hem till Sverige. Skulle inte förvåna mig om dom fortfarande tror att dom ska vinna Robinson t.o.m. efter inspelningen. Samtliga presterat långt under medel.
Pelle sa att Charlie var mest kompetent av de som var kvar, tupp till tupp, totalt oförmögen att se fakta. Tova t.ex. har ju vunnit överlägset över alla tupp-killarna 9 gångrr av 10.
Måste vara fruktansvärt dryga att umgås med totalt utan självinsikt. Och hellre Lappjävel än asfalt-zigenare.
2023-11-13, 23:40
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:

I den senaste upplagan av Svensk ordbok 2021 betecknas "lapp" som starkt nedsättande och något ålderdomligt. Behöver inte alltså inte ens sätta jävel före. Jag säger bara, eller jag skriver bara : Sven Gösta Jonsson. Jag är LAPP !!!!!!!!!! och jag har mina renar.

Den som sa det (måste) va det. GÖSTA

Och fråga inte hur många renar en lapp har...
Senast redigerad av PingPongZong 2023-11-13 kl. 23:46.
2023-11-13, 23:42
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:

I den senaste upplagan av Svensk ordbok 2021 betecknas "lapp" som starkt nedsättande och något ålderdomligt. Behöver inte alltså inte ens sätta jävel före. Jag säger bara, eller jag skriver bara : Sven Gösta Jonsson. Jag ärrrr LAPP !!!!!!!!!! och jag har mina renar.

Blev dubbelt. Inte mitt fel
Senast redigerad av PingPongZong 2023-11-13 kl. 23:44.
2023-11-13, 23:49
Medlem
Kul att folk klagar så mycket på Tova, men har hon inte typ vunnit mest tävlingar? I don't give a fick about deltagarna men skulle inte förvåna mig om hon är en av de som är de sista kvar. Om Emilio orkar vara kvar så tror jag de är han som kommer få mest röster i en final.
2023-11-13, 23:52
Medlem
rtyu12345s avatar
expedition robinson

ett program som kom 1997, svensk innovation inom tv

programmet har samma namn som och baseras på klassiska boken Robinson Crusoe

programmet går ut på att ett eller två lag ska överleva utan hjälp på en öde ö, där man kan bli utröstad som i flugornas herre, eller ha immunitet om man vinner en tävling, alla blir smala, arga, sura av svälten och alla påfrestningar, survival of the fittest, smartest osv, man spelar ut varandra genom psykologiska spel och pakter, allt för att vinna pengar och drama på tv, bli känd osv

så varför i helvete får man inte uttrycka sina känslor med svordomar?

dom är ju fan fast på en öde ö och ska psyka varandra, luras, vinna eller försvinna

första säsongen tog en deltagare självmord efter den vart utröstad, det är BRA JÄVLA TV

miljoner tittade

det las fan inte ner för det

det är ju ett modernt gladiatorspel/survival of the fittest

ska hon petra vara en fd elitsoldat? hon är ju fan den största tönten som sparkar
ut en deltagare i robinson för han säger lappjävel till nån norrlänning, vilket jävla kärring

man måste kunna säga vad fan som helst, det blir ju fan bra tv då, det är ju det som är poängen

kuk neger fitta hora röv zigenare sandneger babbe blatte svartneger jude girig judejävel ching chong hundätare guling tyskjävel nazisthora alla judar måste dö nigger äcklig somalie bög horbög fittbög smustig jävla bög homo stor och smutsig bögjävel getknullare negerfitta negerhora negerbög gasa judar
2023-11-13, 23:56
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyu12345
expedition robinson

programmet går ut på att ett eller två lag ska överleva utan hjälp på en öde ö, där man kan bli utröstad som i flugornas herre, eller ha immunitet om man vinner en tävling, alla blir smala, arga, sura av svälten och alla påfrestningar, survival of the fittest, smartest osv, man spelar ut varandra genom psykologiska spel och pakter, allt för att vinna pengar och drama på tv, bli känd osv

dom är ju fan fast på en öde ö och ska psyka varandra, luras, vinna eller försvinna

första säsongen tog en deltagare självmord efter den vart utröstad, det är BRA JÄVLA TV

miljoner tittade

ska hon petra vara en fd elitsoldat? hon är ju fan den största tönten som sparkar
ut en deltagare i robinson för han säger lappjävel till nån norrlänning, vilket jävla kärring

man måste kunna säga vad fan som helst, det blir ju fan bra tv då, det är ju det som är poängen

kuk neger fitta hora röv zigenare sandneger babbe blatte svartneger jude girig judejävel ching chong hundätare guling tyskjävel nazisthora alla judar måste dö nigger äcklig somalie bög horbög fittbög smustig jävla bög homo stor och smutsig bögjävel getknullare negerfitta negerhora negerbög gasa judar

Jag ger för ditt inlägg.
2023-11-14, 00:01
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Mer för att rädda M? Vilken jävla soppa. C säger något kränkande utanför bild och blir diskad. Som ett resultat får en förlorare (M) stanna och en utröstad (K) komma tillbaka. Detta i ett program som i grunden bygger på kränkningar (rösta bort folk från gruppen). Är det ens någon som finner detta underhållande...
Produktionen har nog punktbevakat Charlie, för att hitta en anledning att kasta ut honom, då kunde de behälla både Karloina och Magnus. Jag har har inget emot Magnus.
Inte rättvist att Karolina fick komma in efter att Charlie vart diskad. Något liknande har aldrig hänt tidigare i de säsonger som jag har sett.

Karolina är en person som jag ogillade långt innan Robinson, jag har träffat henne irl. Hon är anorlunda i Robinson än vad hon är irl.
2023-11-14, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rtyu12345
expedition robinson

miljoner tittade

Du beskriver det som ett modernt gladiatorspel samtidigt som man får se deltagarna hiva i sig hamburgare, dricka vatten som produktioner förser dem med, solsemestra på stranden och klaga på kokos, och det som gör dig besviken är att man inte får svära

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in