Flashback bygger pepparkakshus!
2023-11-11, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gultaxi
Pumpe-Johny?
Joh*y Vas*bakk
Citera
2023-11-12, 11:25
Medlem
En fellesnevner i saken på Karmøy og Stavanger her er etter min mening at det er snakk om en person som er villig til å ta en enorm risiko.
På Karmøy ble drapet begått på en bilvei. Selv om den var øde, så førte den frem til bolighus, og det vil alltid være en 50/50 sjangs for at det kommer en bil kjørende når som helst når man er midt oppi et drap/overgrep.
Helt utrolig at noen kan ta en slik risiko. Det må tross alt ta en stund fra en begynner å begå handling og frem til en drar fra åstedet.
En skal oppi dette også ta seg tid til å forsøke å begå overgrep, eller få det til å se slik ut.

Det samme må ha skjedd på Sølyst, midt nedpå gressplenen , hvor risikoen er enda større enn på Karmøy.
Det er egentlig noe av det minst forståelige, at vedkommende har tatt seg tid til å gå ned til gressplenen ved broa og holdt på med denne sekken, og dratt etter seg en betongklump på over 30 kg.

Jeg kan ikke forstå at det skal finnes mange slike typer mennesker på et såpass lite geografisk område. Settingen er jo helt lik.

Bra serie av Aass og bra bok av Frafjord.
Citera
2023-11-14, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
En fellesnevner i saken på Karmøy og Stavanger her er etter min mening at det er snakk om en person som er villig til å ta en enorm risiko.
På Karmøy ble drapet begått på en bilvei. Selv om den var øde, så førte den frem til bolighus, og det vil alltid være en 50/50 sjangs for at det kommer en bil kjørende når som helst når man er midt oppi et drap/overgrep.
Helt utrolig at noen kan ta en slik risiko. Det må tross alt ta en stund fra en begynner å begå handling og frem til en drar fra åstedet.
En skal oppi dette også ta seg tid til å forsøke å begå overgrep, eller få det til å se slik ut.

Det samme må ha skjedd på Sølyst, midt nedpå gressplenen , hvor risikoen er enda større enn på Karmøy.
Det er egentlig noe av det minst forståelige, at vedkommende har tatt seg tid til å gå ned til gressplenen ved broa og holdt på med denne sekken, og dratt etter seg en betongklump på over 30 kg.

Jeg kan ikke forstå at det skal finnes mange slike typer mennesker på et såpass lite geografisk område. Settingen er jo helt lik.

Bra serie av Aass og bra bok av Frafjord.

Veldig enig med deg her. Det er ekstremt få mennesker i Norge som er i stand til å slå i hjel et menneske på den måten både Birgitte og Tina ble. Og som du sier så er vedkommende i stand til å ta store risker for å utføre det. Når JV befinner seg i nøyaktig samme område som TJ i Stavanger sentrum nattestid, og TJ forsvinner rett etterpå, så er det naturlig at dette sjekkes nøye. For meg er det liten tvil om at BT og TJ ble drept av samme gjerningsmann.
Citera
2024-02-01, 11:06
Medlem
Nå er Filmhimmelens dokumentar tilbake på nett, både på deres hjemmesider og for Altibox-kunder.
Citera
2024-02-09, 16:14
Medlem
Nottelitens avatar
Från Vg :
En teledata-ekspert mener at mobiltelefonen til Tina Jørgensen mest sannsynlig ble ødelagt eller kastet på sjøen av drapsmannen en gang før klokken 02.56 natten hun forsvant.
länk till artikeln :
https://www.nrk.no/rogaland/fersk-to...sen-1.16756225
Citera
2025-08-18, 01:03
Medlem
En på Facebook skriver nå at han har hjernekreft og derfor på dødsleiet vil bryte stillheten om sin kompis, Ro*ld D*msgård, som visstnok står bak.

Her er hele posten:
Citat:
Dette er en 100%sannhet som eg bare båret på i 11 år .men nå syns eg de skulle komme fram .for meg så har de godt hart over mine eks damer pga av at æg eg har hatt så tungt med å fortelle dette .men nå håper de sjer .som sagt eg har fått påvist hjerne kreft å vett ikkje korti æg daua men for mæg så måtte æg bare få de ut for når æg ligge daue så snakka æg ikkje meir .Ro*ld D*msgård nå he du he du holdt kjeft i 25 år nårå du tok Tina Jørgensen i Stavanger å kasta henne i en komme på bore kirkegård.lett ditt hjerta .dette har æg vist i 11 år de he du fortalt mæg .du sae de va et uhell under sex mæ hu dæ jekk gale å så kjørte du mæ henne nærme en kirkegård å lempa hu i den kommen å så reiste du heim te familien din på bore som ingen ting hadde skjedd . Nå he æg sagt mitt så du sa te mæg å de æ på film å overlevert politiet så nå kan æg daua mæ goe samvittighet

Troverdig?
Citera
2025-08-18, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltemer
En på Facebook skriver nå at han har hjernekreft og derfor på dødsleiet vil bryte stillheten om sin kompis, Ro*ld D*msgård, som visstnok står bak.

Her er hele posten:

Troverdig?

Nei. «Uhell under sex» passer svært dårlig. Ingenting som tilsier at Tina hadde sex med noen under bybroa, hvor hun må ha blitt tatt av dage.
Citera
2025-08-18, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hambograh
Nei. «Uhell under sex» passer svært dårlig. Ingenting som tilsier at Tina hadde sex med noen under bybroa, hvor hun må ha blitt tatt av dage.

Det ble skrevet at Tina mest sannsynlig hadde vært utsatt for sexuelt misbruk, men ingen sted skriver at hun ble tatt av dage under bybroa.
Hun ble sist ett på vei mot en pirat-taxi sammen med en mann av norsk utseende.

Flere av pirat-taxi sjåførene var tidligere dømt, en eller to skal ha vært dømt for sexuelt misbruk.

Dersom denne K*jell ikke bare er en som driver og lyver , kan dette være et gjennombrudd.

Både K*jell og R*oald er sannsynligvis inne til avhør.

Tillegg :
Kummen hvor Tina ble funnet ligger skjult for naboene og mye som tyder på at gjerningsmannen var lokalkjent.

Bodde ikke R*oald like ved Bore kirke?
Senast redigerad av Mr.Wray 2025-08-18 kl. 16:19.
Citera
2025-08-18, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wray
Det ble skrevet at Tina mest sannsynlig hadde vært utsatt for sexuelt misbruk, men ingen sted skriver at hun ble tatt av dage under bybroa.
Hun ble sist ett på vei mot en pirat-taxi sammen med en mann av norsk utseende.

Flere av pirat-taxi sjåførene var tidligere dømt, en eller to skal ha vært dømt for sexuelt misbruk.

Dersom denne K*jell ikke bare er en som driver og lyver , kan dette være et gjennombrudd.

Både K*jell og R*oald er sannsynligvis inne til avhør.

Tillegg :
Kummen hvor Tina ble funnet ligger skjult for naboene og mye som tyder på at gjerningsmannen var lokalkjent.

Bodde ikke R*oald like ved Bore kirke?

En sekk eller deler av en sekk som stammet fra bybroa ble jo funnet i kummen. Det passer uforskammet godt med at hun ble drept der, og liket så fraktet derfra. Men «uhell under sex» kan jo uansett ha vært en forsminket historie. Vi får nå se.
Citera
2025-08-18, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hambograh
En sekk eller deler av en sekk som stammet fra bybroa ble jo funnet i kummen. Det passer uforskammet godt med at hun ble drept der, og liket så fraktet derfra. Men «uhell under sex» kan jo uansett ha vært en forsminket historie. Vi får nå se.

Tidligere samboer har ikke mye godt å si om R*oald i forbindelse med hva K*jell legger ut : Dette tror jeg på, jeg og skulle egentlig vært i en komme på D.....d, jeg har bodd sammen med jævelen
Citera
2025-08-18, 18:08
Medlem
Veldig spennende utvikling i saken hvis dette er sant!
Citera
2025-08-18, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltemer

Her er hele posten:

Finnes posten fortsatt der den ble skrevet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in