2023-11-13, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Ja i detta fall så överdriver hon extremt mkt ! Du kan ju börja fundera på varför vänner till henne börjat ifrågasätta och undvika henne och står upp bakom A .

Vilka vänner är det som gjort det? I hennes kommentarer stöttar förrädargänget Olivia, Mi, katia samt Claudia. Frida Hartman, antonija mandir, josephine Qvist, Vanessa rossy, Filippa Toremo bla. Hon får mycket stöttning och kärlek från många stora profiler. Tror du inte de hade tagit avstånd offentligt åtminstonde om det du påstår om Nicci stämmer?… Väldigt märkligt påstående av dig att vänner ska undvika henne, hur du inblick i hennes privatliv eller hur vet du att hennes vänner undviker henne?
2023-11-13, 21:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Vilka vänner är det som gjort det? I hennes kommentarer stöttar förrädargänget Olivia, Mi, katia samt Claudia. Frida Hartman, antonija mandir, josephine Qvist, Vanessa rossy, Filippa Toremo bla. Hon får mycket stöttning och kärlek från många stora profiler. Tror du inte de hade tagit avstånd offentligt åtminstonde om det du påstår om Nicci stämmer?… Väldigt märkligt påstående av dig att vänner ska undvika henne, hur du inblick i hennes privatliv eller hur vet du att hennes vänner undviker henne?
Väldigt märkligt av dej att tro att A är skyldig bara för att stora profiler stöttat henne . Hur länge har hon känt dessa? 6 mån till 3 år. Varför kan du inte nämna några vänner som verkligen stått henne nära som faktiskt tagit avstånd från henne
2023-11-13, 22:30
Medlem
Citat:
Tror inte det om hon ej tillåter honom skriva på papperna

Okej men han kan ju bara bevisa han är pappa
2023-11-13, 22:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Okej men han kan ju bara bevisa han är pappa
Ja jag vet inte hur enkelt det är om N nekar faktiskt. Men jag hoppas hon ej sjunker så lågt , utan ger Andreas en chans att få vara pappa och lägga sitt Agg åt sidan och försöka lösa detta för deras dotters skull
2023-11-14, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120

Är det riktiga vänner eller vänner hon har på sociala medier och som hon själv rövslickar för att få sympati ifrån? Hela Love Island gänget håller Andreas om ryggen och såg någon mer som varit med på Niccis instagram som hade gillat Andreas bilder.
2023-11-14, 13:58
Medlem
Nicci är beräknad 21/12 och önskade att hon skulle komma 11/11, att önska sig en prematur är ej friskt!

Rätta mig om jag har fel, men A måste väl ha rätt att träffa sitt eget barn? Hon kan väl inte neka honom faderskapet. Sålänge det inte finns någon dom mot honom så måste han väl ha rätt att träffa sin dotter om han vill? Hon får vårdnaden men han har väl ändå rätten att träffa henne?
2023-11-14, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin
Nicci är beräknad 21/12 och önskade att hon skulle komma 11/11, att önska sig en prematur är ej friskt!

Rätta mig om jag har fel, men A måste väl ha rätt att träffa sitt eget barn? Hon kan väl inte neka honom faderskapet. Sålänge det inte finns någon dom mot honom så måste han väl ha rätt att träffa sin dotter om han vill? Hon får vårdnaden men han har väl ändå rätten att träffa henne?
Eftersom dom inte är gifta så kommer N automatiskt att få ensam vårdnad när barnet föds. Om det fastställs att A är pappa så kan han ansöka om delad vårdnad. Det är dock en rättsprocess där fokus ska ligga på barnets bästa, således är han inte garanterad någon vårdnad alls. Jag tvivlar tyvärr inte på att N kommer strida för egen vårdnad, inte nödvändigtvis för barnets bästa utan för att hämnas på A. Dock tror jag att han bör kunna beviljas umgänge även om han inte beviljas vårdnad.
2023-11-14, 14:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin

Hon har bokat in ett kejsarsnitt så det lär bli tidigare hon har ej gått ut med datum än . Beror nog på hur mkt N vill strida . Hon har ensam vårdnad när barnet födds . Som andra säger hon kommer nog göra allt i sin makt för egen vårdnad kan bli så han bara har umgänge med dottern tex varannan helg i början för att sen utöka
2023-11-14, 14:21
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Eftersom dom inte är gifta så kommer N automatiskt att få ensam vårdnad när barnet föds. Om det fastställs att A är pappa så kan han ansöka om delad vårdnad. Det är dock en rättsprocess där fokus ska ligga på barnets bästa, således är han inte garanterad någon vårdnad alls. Jag tvivlar tyvärr inte på att N kommer strida för egen vårdnad, inte nödvändigtvis för barnets bästa utan för att hämnas på A. Dock tror jag att han bör kunna beviljas umgänge även om han inte beviljas vårdnad.
Nog kommer han beviljas umgänge dock kommer det vara en övervakad sådan som Nicci kommer kräva och då brukar det vara på ett allmänt ställe och han får inte ta med sig barnet hem, Likaså när hans familj ska träffa detta barn kommer samma regler att gälla vid visitation av barnet kan låta hårt men det är där det kommer hamna!

Går det till en rättsprocess så brukar domstolen döma till mammans fördel och så blir det i detta fall också, Många här i tråden ropar hejvilt utan kunna läsa vad lagen säger oavsett vad Nicci gör så har hon korten på sin sida iom hon är ensamstående mamma vid födsel!
2023-11-14, 14:23
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Hon har bokat in ett kejsarsnitt så det lär bli tidigare hon har ej gått ut med datum än . Beror nog på hur mkt N vill strida . Hon har ensam vårdnad när barnet födds . Som andra säger hon kommer nog göra allt i sin makt för egen vårdnad kan bli så han bara har umgänge med dottern tex varannan helg i början för att sen utöka
Första åren kommer han ha minimalt med umgänge sedan då barnet blir äldre ja då kan det utökas, Men i börjar då är det med någon person som är med barnet och det kommer ske på anvisade platser och nej A kommer inte få ta hem barnet till det uppnått en viss ålder!
2023-11-14, 15:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Första åren kommer han ha minimalt med umgänge sedan då barnet blir äldre ja då kan det utökas, Men i börjar då är det med någon person som är med barnet och det kommer ske på anvisade platser och nej A kommer inte få ta hem barnet till det uppnått en viss ålder!
Det är upp till var oh en . Man brukar ar till att pappan är närvarande från början så att han oxå kan knyta an barnet för det är lika viktigt för han som mamman . Men om Nicci sätter sig emot kan det bli en vårdnadstvist om han ska få träffa barnet el ej . Men hon själv har sagt att han ska få vara närvarande så jag hoppas hon står vid sitt ord
2023-11-14, 15:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Han får visst ta hem dottern till sig , sen beror det på om Nicci till låter det .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in