Citat:
Ursprungligen postat av
mendokse
Skillnaden mellan dem är att Tove är rent av illvillig och hatisk.
Charlie ogillar Tove men han är inte ondskefull som Tove är och försöker inte trycka ner henne utan han tar saker med en klackspark.
Är bara att titta på scenen när Charlie ska lämna för att se hur ondskefull Tove är.
Jag har ingen aning om hur mycket "dryghet" Tove tagit emot när kamerorna inte är på men nästan 100% av det som syns i TV är att Tove inte emotionellt klarar av att se Charlie prata upp sig själv. Hon är avundsjuk på att denna enligt henne lågstatusman från landet är snyggare, starkare, roligare och framför allt mer självsäker. Hennes hat grundar sig i avundsjuka där hon vill vara bättre än Charlie och hon försöker därför trycka ner honom.
När har Charlie varit elak? När han sa åt Ylva att gå och dricka mjölk? Tove är 100 gånger elakare.
Angående tävlingarna så körde Charlie mot Magnus under sumobrottningstävlingen, den enda person som är större och som kunde vunnit mot Charlie. Hur hade Tove sett ut i en match mot Magnus? Hon hade dött.
Jag förstår inte heller, Tove hoppar på Charlie, hon ger sig inte, Pelle försöker få henne att backa, Charlie har precis åkt hem. Ingen verkar tycka det är rimligt att han ska åka förutom Tove.
Om ni tittar på alla avsnitt och synkarna snackar Charlie aldrig skit om Tove, han är superbra på att berömma andra i sitt lag efter tävlingar.
Tove snackar skit konstant.
Enda anledningen att hon hon stör sig på Pelle och Charlie är för att hon har inte lyckats Linda dem runt sitt lilla finger.
Hon kommer göra sig ovän med fler tro mig. Och iom att hon är bra på tävlingarna har de andra inte fattat än att de måste ta ut henne. Endast Pelle och Charlie vet.
Jag hejar på Emilio, hoppas han vinner hela skiten.
Tycker ingen annan är värdig vinnare faktiskt.
Sen en sista sak, dåligt att Ylwa och Pelle kom sist och att man gjort så att en sån saker som ålder påverkar, båda dem hade klarat sig annars.
Efter lag nord la sig i tävlingen med emilio ovetande har jag noll respekt,
Tove har jag sett igenom från början,
Ja Pelle kan vara lite jobbig men det är hans generation, men han är fan inte elak mot någon, Charlie har varit som en trulig tonåring men han har varit öppen med hur han är, och ja han utsträcker sig plumpt men fan inte elak.
Franz tycker jag inte heller ska vinna så det skulle kunna vara Magnus dom Emilio inte vinner.
Av nördarna är endast Villmer ett hot att vinna tävlingar, Ken har aldrig vunnit eller ens fan varor nära, samma med Karro, Elsmarie? Nja..
Emilia kommer aldrig vinna och inte Daniela heller.
Men allt i röstningen kommer hänga på vilka pakter som görs…
En sak som jag tycker är märklig är som sett australiensiska Survivor är att här låter de bara sitta på sina hemliga immuniteter, de försöker inte skaka fram dem.
Tove har alltså nu immunitet samt ytterligare en hemlig immunitet. Hon kommer ta sig till final om de inte tar ut henne vid nästa möjlighet.