2023-11-13, 15:52
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Exakt det är det man undrar! ville muppen åka fast? (#309) Mycket tyder på det, om han inte är helt jävla dum i huvudet och hans kuk tagit över tänkandet.
Kanske saknas det något eller några kilo som inte kan redovisa? Men, mest sannolikt är han bara dum i hela huvudet...
Citera
2023-11-13, 16:05
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Exakt det är det man undrar! ville muppen åka fast? (#309) Mycket tyder på det, om han inte är helt jävla dum i huvudet och hans kuk tagit över tänkandet.
Right. Vem vill åka fast på Dumpen? En gädda som säger det för att han åkte fast möjligtvis.
Citera
2023-11-13, 16:12
Medlem
Bussmekanikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Undrar om dem riktiga ägarna till knarket kommer ta ut hämnd på Dumpen?
Vore det inte för Dumpen hade han inte torskat för knarket, och resterande som tråden handlar om.

100 miljoner är jävligt mycket pengar, men jävligt korkat att stasha så mycket av en produkt hos den där gäddan.

Tänkte typ så jag med men samtidigt är det han som ansvarade för knarket. Vem är dum nog att försöka grooma barn på usernet när man har droger för 100 mille hemma samtidigt som man skickar hot o vapenbilder till folk man vet kommer polisanmäla det ? Definitionen "man tänkte inte alls" har fått en helt ny innebörd här tror jag
Citera
2023-11-13, 16:52
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bussmekanikern
Tänkte typ så jag med men samtidigt är det han som ansvarade för knarket. Vem är dum nog att försöka grooma barn på usernet när man har droger för 100 mille hemma samtidigt som man skickar hot o vapenbilder till folk man vet kommer polisanmäla det ? Definitionen "man tänkte inte alls" har fått en helt ny innebörd här tror jag
Kan han ha knarkat bort skallen? Undrar vad fanskapet jobbar med, nån som vet?
Citera
2023-11-13, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Kan han ha knarkat bort skallen? Undrar vad fanskapet jobbar med, nån som vet?
arbetsförmedlare
Citera
2023-11-13, 16:57
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Curren
Han eller någon annan kan inte skylla på Dumpen för att han söker sexuell kontakt med barn & i samma veva åker dit för droger värt 100 miljoner. Han viftade med en picka åker dit på det. Allt är hans eget fel han borde tänkt efter
många ggr.

HAN satte dit sig själv.
Drogskulder är personliga!

Ja, jag håller givetvis med dig. Men det kanske inte hans kompanjoner gör, men vem vet. Förhoppningsvis så tänker dom som oss.
Citera
2023-11-13, 16:58
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invandringspolitik
arbetsförmedlare
Jobbar fanskapet på AF, helt otroligt.... Vilket rövhål. Eller kanske inte så konstigt
Citera
2023-11-13, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jobbar fanskapet på AF, helt otroligt.... Vilket rövhål. Eller kanske inte så konstigt

Ja, ganska märkligt! finns bilder på honom i officiellt ärende längre bak i tråden

edit: fanns

men googla hans namn plus arbetsförmedlingen Norrköping så... namnrebus: kpibo tboejo minus 1
Senast redigerad av invandringspolitik 2023-11-13 kl. 17:05.
Citera
2023-11-13, 17:08
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Har inte följt #309 här på flashback så mycket. Bilden med den så kallade kniven, är det verkligen en kniv?

Är det inte själva plastfickan till mobilen som är utvikt? Där hålet är skulle kunna vara för kameran. Tycker "kniven" ser mer ut som ett fodral eller ett papper snarare, men att vinkeln som bilden togs i kanske gör att själva "kanten" ser mer långsmal ut, som en kniv.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/Screenshot_20231112-175658_Drive-1.jpg

Vet som sagt inte om detta har diskuterats innan...

Ser ut som nån förpackning? Hålet är något som hängs upp på en krok i affären.. Nån kniv är det iallafall inte.
Citera
2023-11-13, 17:17
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invandringspolitik
Tror ändå att ilskan riktas mot han som blev av med grejerna

om jag hade ett stort parti hemma skulle jag knappt våga gå mot rött

"Don't break the law while you're breaking the law" alternativt "if you're gonna break the law, only break one law at a time" är uttryck man hört i olika sammanhang.

Har sett videoklipp när nån blivit stoppad för fortkörning, trasig baklykta, ej stannat vid stoppskylt eller liknande grejer, och så visar det sig att de smugglar några kilo knark i bilen. Man behöver ju vara världens mest laglydiga medborgare ifall man riskerar att åka dit for life om man blir tagen för nåt.

Summa summarum: bjud inte hem främmande "13-åringar" på sexträff till lägenheten där du stashar Pablo Escobars discopulver.
Citera
2023-11-13, 17:27
Medlem
Inthemoves avatar
Knarkkungarbetsförmedlarepeddo med utgiven bok i arbetsök-coaching som tema, är utmärkt grogrund till en Netflixdokumentär jag vill se. Nu lär han sitta långtidshäktad i väntan på en sisådär 5-års dom för grovt narkotikabrott. Tappa tvålen i duschen kommer inte vara största faran där...
Citera
2023-11-13, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
I så fall var visst 50-årskrisen, som ledde fram till kändisskap på Dumpen, lite värre än den 40-årskris med sladdbarn som han nämner i artikeln. Hur kunde det gå så illa?

Jag tycker han känns som en dryg jävla översittar/wannabe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in