2023-11-13, 14:02
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invandringspolitik
Men skärp dig, jävla sopa.

Det handlar om vilken reaktion som är naturlig, och hur man hanterar det. Inte vad man får eller inte får göra.

Putte får tygla ilskan helt enkelt om han inte ska skrämma iväg de som de vill fånga på film.
Var inte så överkänslig. Dvärgen är kriminell och försöker våldta barn så börja med att tygla dig själv.
Sen var det just normala reaktioner som jag nämnde och det räknas som naturligt.
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Det finns rent objektivt något aggressivt i Patriks tonläge, bara löjligt att förneka det. Nu spelar det i och för sig ingen roll då den här typen ändå inte skulle stanna och prata, oavsett hur han hade bemötts.
Det är skrattretande att man försöker få det att framstå som omoraliskt. Tycker inte du det?
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
#309 denna snubben måste ju ha levt ett jävla dubbelliv om han frtf arbetar på Af..
Det tror jag också. Vi får se hur länge han klarar sig utan det.
Citera
2023-11-13, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bussmekanikern
Tänkte ungefär lika, knarket var ju med största sannolikhet inte hans eget och den som ägde det lär ju inte vara överlycklig direkt, undrar hurvida de är förbannade på gäddan eller på Dumpen ? Nån måste i deras ögon ställas till svars för att knarket försvann, jag menar det var inte bara lite röka...

Tror ändå att ilskan riktas mot han som blev av med grejerna

om jag hade ett stort parti hemma skulle jag knappt våga gå mot rött
Citera
2023-11-13, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Var inte så överkänslig. Dvärgen är kriminell och försöker våldta barn så börja med att tygla dig själv.
Sen var det just normala reaktioner som jag nämnde och det räknas som naturligt.Det är skrattretande att man försöker få det att framstå som omoraliskt. Tycker inte du det?
Det tror jag också. Vi får se hur länge han klarar sig utan det.

Det framstår som klantigt, inte omoraliskt. Tönt.
Citera
2023-11-13, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Ja det kan inte var lätt att pedofilia ostört i dagens samhälle!

Vapengäddan vinner fan årets Darwin awards. Stora mängder narkotika och vapen hemma. Lurar dit hela dumpen till sin bostad och sedan som grädden på moset skickar hotfulla bilder med vapen som han vet är dumpen.

Hur låg IQ har en sådan individ tro?

Stora mängder narkotika så killen lär inte vara så poppis på stan sen haha. Han är rätt körd nu. Hoppas nog på ett långt straff på kåken.

Tror inte han vet att det är Dumpen. Man ser i konversationerna efter att han inte verkar förstå vad som hänt. Att det var en set-up för att hänga ut honom för hans snuskchattande med barn. Jag tror att han trodde att det var en set-up för att råna honom på knark, kanske döda honom. Därför skickar han bild med vapnet, för att skrämma bort dem. Kom inte upp för jag har vapen, ungefär. Han trodde att det var andra kriminella, som inte skulle ringa polisen för att de fick en bild på ett vapen.
Citera
2023-11-13, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Tror inte han vet att det är Dumpen. Man ser i konversationerna efter att han inte verkar förstå vad som hänt. Att det var en set-up för att hänga ut honom för hans snuskchattande med barn. Jag tror att han trodde att det var en set-up för att råna honom på knark, kanske döda honom. Därför skickar han bild med vapnet, för att skrämma bort dem. Kom inte upp för jag har vapen, ungefär. Han trodde att det var andra kriminella, som inte skulle ringa polisen för att de fick en bild på ett vapen.

Det framgår inte av den här chattloggen men Dumpen brukar ju skicka ett meddelande efter konfrontationen där de förklarar att gäddan blivit konfronterad, att han kan ringa det här numret för att nå ansvarig utgivare etc. Så har förmodligen skett här också. Gäddan har uppenbarligen väldigt låg iq och saknar konsekvenstänkande, därför gick det som det gick.
Citera
2023-11-13, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Undrar om dem riktiga ägarna till knarket kommer ta ut hämnd på Dumpen?
Vore det inte för Dumpen hade han inte torskat för knarket, och resterande som tråden handlar om.

100 miljoner är jävligt mycket pengar, men jävligt korkat att stasha så mycket av en produkt hos den där gäddan.

Han eller någon annan kan inte skylla på Dumpen för att han söker sexuell kontakt med barn & i samma veva åker dit för droger värt 100 miljoner. Han viftade med en picka åker dit på det. Allt är hans eget fel han borde tänkt efter
många ggr.

HAN satte dit sig själv.
Drogskulder är personliga!
Citera
2023-11-13, 15:26
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Vi kan revidera uppfattningen om att arbetsförmedlare är gråa och tråkiga...
Vi kan dock bekräfta uppfattningen om att arbetsförmedlare inte är de skarpaste knivarna i lådan.
Citera
2023-11-13, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Det framgår inte av den här chattloggen men Dumpen brukar ju skicka ett meddelande efter konfrontationen där de förklarar att gäddan blivit konfronterad, att han kan ringa det här numret för att nå ansvarig utgivare etc. Så har förmodligen skett här också. Gäddan har uppenbarligen väldigt låg iq och saknar konsekvenstänkande, därför gick det som det gick.

Jo, det syns i chatten att de skickar sitt standarmeddelande först. Den första svarta skärmdumpen nerifrån på konversationen med grön textruta.

Han missar det, tror väl att det är något helt annat, och fortsätter chatta som om det är barnet med någon sorts kumpaner han mött, men fortfarande ett barn.

Då fattar inte fiskaren att han missat dumpens meddelande, men efter tag skickar de standardmeddelandet igen.
Citera
2023-11-13, 15:34
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Curren
Han eller någon annan kan inte skylla på Dumpen för att han söker sexuell kontakt med barn & i samma veva åker dit för droger värt 100 miljoner. Han viftade med en picka åker dit på det. Allt är hans eget fel han borde tänkt efter
många ggr.

HAN satte dit sig själv.
Drogskulder är personliga!
Självklart kommer den som ägde knarket att hålla gäddan ansvarig. Det var ju enbart gäddan och ingen annan som hade i uppgift att förvara det. Nu är det han som har en skuld på 100 milj. till någon man helst inte vill stå i skuld till. Frågan är hur de kommer erbjuda honom skuldsanering. Antingen blir han tvungen att mörda ett antal personer eller så blir han nog halshuggen själv.
Citera
2023-11-13, 15:34
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invandringspolitik
Tror ändå att ilskan riktas mot han som blev av med grejerna

om jag hade ett stort parti hemma skulle jag knappt våga gå mot rött
Nä, man hade legat lägre än en sjunken båt. Nästan så man undrar om han medvetet ville åka fast...?
Citera
2023-11-13, 15:45
Medlem
#309 Skulle ju aldrig i helvete använda vapen! Han har säkert inte ens en aning om hur man laddar ett!!!
Han skakade nog så jävligt när han tog bilden på pistolen att det blev helt suddigt!
Om man har vapen är man knäpptyst om det, men inte det här kioskmongot!
Tatueringarna ser också rätt nya ut , så han har väl varit i kontakt med den världen i ungefär en kvart🙄
Citera
2023-11-13, 15:50
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nä, man hade legat lägre än en sjunken båt. Nästan så man undrar om han medvetet ville åka fast...?
Exakt det är det man undrar! ville muppen åka fast? (#309) Mycket tyder på det, om han inte är helt jävla dum i huvudet och hans kuk tagit över tänkandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in