2023-11-12, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Asch....bara 100 millar. Han kommer nog undan med en varning?
Kanske kan lägga upp en avbetalningsplan?
Haha jobbigt läge.

Kan man få hjälp att spela eurojackpot i häktet? Han behöver nog fixa lite avbetalningspengar.
Hans advokat kanske kan lämna in en rad åt honom på fredag?

Gissar att den summan är uträknad utifrån priset i sista ledet, inte i didtributionsled.
Citera
2023-11-12, 23:24
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Ruggigt trög snubbe.
Och efter konfrontationen fortsätter han yra och svamla, han verkar inte ha en aning om vad dumpen är eller vad det precis är som hänt. Tror fortfarande att det är en 14-årig tjej han pratar med?

Undrar för övrigt hur glada hans chefer är när 100 miljoner knark försvinner pga han ville ha sex med barn.

Han verkar tro, trots konfrontation och kommunikation, att det verkligen är en 14-årig tjej men att hon hänger med några som försöker råna eller utpressa honom. Han är nog så inne i ett knark-rus så att han inte kan tänka klart.

Men tillbaka till utseendet, är det han som visades som arbetsförmedlings-anställd?
Citera
2023-11-12, 23:25
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invandringspolitik
Gissar att den summan är uträknad utifrån priset i sista ledet, inte i didtributionsled.
Ja jag vet inte alls hur de avgör värdet på så sätt. Men jag tvivlar på att vapengäddan har tillräckligt på sparkontot för att täcka förlusten oavsett Fruktansvärt tråkig konfrontation men det här är ändå underhållning på hög nivå.

Tror du han sa "Ooops" när han insåg?
Citera
2023-11-12, 23:28
Medlem
Hur många kilo har den senaste gäddan gått upp sedan han tog bilden han skickade?

Korkad och kaxig snubbe för övrigt. Jag hoppas att det går riktigt åt helvete för honom.

https://dumpen.se/2023/11/12/vapengaddan-napp-309-norrkoping/
Citera
2023-11-12, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det vore ju nästan för bra för att vara sant i så fall. Skapar du en rebus på identiteten? PM går annars bra.
Förnamn Samma som i chatten
Efternamn Stina utan Dabrowski
Bostadsort Friends Arena
Ålder 35
Citera
2023-11-13, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Hur många kilo har den senaste gäddan gått upp sedan han tog bilden han skickade?

Korkad och kaxig snubbe för övrigt. Jag hoppas att det går riktigt åt helvete för honom.

https://dumpen.se/2023/11/12/vapengaddan-napp-309-norrkoping/

Man får nästan känslan av att han visar vapnet just för att han tror att de är ute efter hans knark och inte för att hänga ut honom för hans pedofili. Typ att, kom inte upp för då skjuter jag. Det kan man säga var en felberäkning, och hans minsta problem lär vara att han snuskchattade med en 13-åring. Han kommer behöva gå under jorden oavsett vad.
Citera
2023-11-13, 00:41
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Man får nästan känslan av att han visar vapnet just för att han tror att de är ute efter hans knark och inte för att hänga ut honom för hans pedofili. Typ att, kom inte upp för då skjuter jag. Det kan man säga var en felberäkning, och hans minsta problem lär vara att han snuskchattade med en 13-åring. Han kommer behöva gå under jorden oavsett vad.

Han ser dessutom ut att visa en kniv på bild redan tidigt i chatten, typ där han skriver att han inte vill visa ansiktet för det han gör "är delvis olagligt". För att vara cool? Vilken 13-åring blir impad av en gubbe med en kniv, snarare vettskrämd?
Citera
2023-11-13, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Han ser dessutom ut att visa en kniv på bild redan tidigt i chatten, typ där han skriver att han inte vill visa ansiktet för det han gör "är delvis olagligt". För att vara cool? Vilken 13-åring blir impad av en gubbe med en kniv, snarare vettskrämd?

Ja, han slår en verkligen inte som den skarpaste kniven i lådan. Den saken är klar.
Citera
2023-11-13, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach

Citat:
Ja, han slår en verkligen inte som den skarpaste kniven i lådan. Den saken är klar.

LOL

Ni snackar om denna bild:
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/Screenshot_20231112-175658_Drive-1.jpg

Kolla lite närmare på "kniven".
Citera
2023-11-13, 00:51
Medlem
Citat:
LOL

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/Screenshot_20231112-175658_Drive-1.jpg

Ser ut som en tuggummiförpackning typ.
Citera
2023-11-13, 01:04
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
LOL

Citat:
Ser ut som en tuggummiförpackning typ.

Haha, ja en förpackning med ett hål för att hänga upp den. Såg ut som nått rakblad först...
Citera
2023-11-13, 01:06
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stargard
Förnamn Samma som i chatten
Efternamn Stina utan Dabrowski
Bostadsort Friends Arena
Ålder 35
Tjusigt!
Nu verkar det dock inte gå att verifiera då jag inte hittar honom på sociala medier. Men bostadsorten stämmer med att han påstår att han bor 10 min från city. Du råkar inte ha mer på benen du kan tänka dig att dela med dig av? Vad jobbar han med?
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-11-13 kl. 01:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in