2023-11-12, 20:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDoeSouth
Tycker att någon borde ta sig en titt i Patriks och Saras dator. Det är något skumt med dom. Dygnet runt år in och år ut sitter dom och låtsas vara småbarn online och skriva snusk med pedofiler, dom verkar inte helt kry.
Du har missat något.
Det är inte dom som skriver. Dumpen har ett okänt antal fiskare, som arbetar på ideell basis med att chatta och förbereda möten med gäddor.

Är du intresserad så finns mer information här:
https://dumpen.se/2023/10/26/stort-tack-till-alla-fiskare/
Citera
2023-11-12, 20:44
Medlem
Ikkiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hingst1
Men jag fattar inte - hur är det ens möjligt??

Det borde finnas massa åtalspunkter - försökt till sexuellt poserande, sexuellt ofredande, grooming.

Allting ligger ju framför deras näsa? Det spelar väl ingen roll att det är "brottsprovokation" från dumpens sida?

Jag menar, alla saker som peddon gör faller väl under allmänt åtal, så åklagaren behöver väl inte ens något offer som gör anmälan??

Rätta mig om jag har fel.

Edit: Och sen en annan sak, vad jag har läst mig till samarbetar polisen med Snapchat på ett mycket bättre vis idag än tidigare. De har ju användarnamnet på peddot? De måste kunna få hur mycket material som helst från Snapchat.
Klart inte några åklagare tar i nåt utan brottsoffer. Finns ju inget att åtala för. Två vuxna som sexchattar med varandra är inte ens olagligt. Du verkar tror att det finns offer bara för att ena parten låtsas vara barn. Men det är inte så det funkar.
Citera
2023-11-12, 21:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Dom frågar ofta varför gäddorna inte söker folk i deras egna ålder. Men mig veterligen så har väll Patrik en ganska så ung tjej själv ( dock laglig ålder )?

Vilken gädda var det som det hittades en jäkla massa knark hos förresten?

Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
En gädda som int e publicerad än pga man int vill förstöra förundersökningen

Citat:
Ursprungligen postat av iwabo
Dom nämnde det i senaste podden samt att det stått om detta i tidningen han hotade dom och polisen åkte hem och hörde en massa knark

Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Precis, här finns mer info:

https://dumpen.se/2023/11/02/vi-skulle-bara-traffa-en-gadda/

https://www.tv4.se/artikel/2y68NLZhMkKbMiMaIH9iqn/uppgifter-hot-mot-pedofilgranskare-ledde-till-omfattande-knarkbeslag

🐸 Senaste nytt!! Extra, extra! 🐸
Nu är vapen & knarkgäddan publicerad:

Napp #309 Norrköping

https://dumpen.se/2023/11/12/vapengaddan-napp-309-norrkoping/
Citera
2023-11-12, 23:11
Medlem
Blackwidow666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Inte alls osannolikt. Du anar inte hur mycket äckel som är på flickor och kvinnor online varje dag! Jag tror den största funktionen Dumpen fyller är att skrämma sociopaterna som letar barn att blotta sig för på nätet med att de kan bli uthängda, ungarna bryr de sig inte ett dugg om. Dubbel funktion förresten, ungar har insett att de inte behöver tolerera män som antastar dem överallt, de trycker anmäl, anmäl, anmäl och skriver till Dumpen.

Tvivlar inte en sekund på att gubbslem trakasserar kvinnor och barn online. Frågan är hur många unga som faktiskt nappar och verkligen som Dumpens scenarier speglar, en 13-14-åring som är superintresserade och tänder sexuellt på dessa män?
Citera
2023-11-12, 23:30
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackwidow666
Tvivlar inte en sekund på att gubbslem trakasserar kvinnor och barn online. Frågan är hur många unga som faktiskt nappar och verkligen som Dumpens scenarier speglar, en 13-14-åring som är superintresserade och tänder sexuellt på dessa män?

Spelar det ngn roll?
Är det inte illa nog att barn ska få kukbilder skickade till sig som dom varken bett om eller vill ha?
Citera
2023-11-12, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Nu gjorde du det, men du kan ju inte veta det. Vi som förstår varandra kan avgöra om det finns något som inte står rätt till.
Vi läste hennes ord och lyssnade på vad hon sade och vi kan konstatera tydligt att det är en pedofil.

HonGäddan nämnde inget om alkohol, men du gör det. Hur kommer det sig?

Du svarar på gamla inlägg igen.

Vänsterhippien skrev ju rakt ut att porrfilm rullade hela tiden i deras hem och att dottern ofta onanerade i deras soffa. Inte normalt i min familj i alla fall. Du kan ju läsa chatloggen själv.

Fyllesamtal av Hongäddan till Dumpen har nämnts i andra tråden. Jag gissar att hon inte var nykter när detta textades. Dottern har blockat mamman överallt. Troligtvis är inte detta kommunistens vanliga beteende så lite berusning känns ej långsökt, pappskalle!.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2023-11-12 kl. 23:45.
Citera
2023-11-12, 23:48
Medlem
Blackwidow666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Spelar det ngn roll?
Är det inte illa nog att barn ska få kukbilder skickade till sig som dom varken bett om eller vill ha?
Så är det ju men just de scenarier som Dumpen fiskar med är det alltid en tämligen villig och intresserad tonåring som ligger bakom. Kukbilden är inte det första gäddorna skickar. Det är först när barnet visat starkt intresse för sex. Visa hellre en ovillig tonåring som avfärdar gäddan och där gäddan verkligen försöker manipulera barnet. Det hade varit mer trovärdigt. Och nej, jag är inte pedofil eller pedofilkramare men jag är kritisk till Dumpens metoder och uthängningar men orkar inte gå in på det i detta inlägg. Då får man läsa min historik.
Citera
2023-11-13, 00:00
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:

Det borde finnas massa åtalspunkter - försökt till sexuellt poserande, sexuellt ofredande, grooming.

Allting ligger ju framför deras näsa? Det spelar väl ingen roll att det är "brottsprovokation" från dumpens sida?

Jag menar, alla saker som peddon gör faller väl under allmänt åtal, så åklagaren behöver väl inte ens något offer som gör anmälan??

Edit: Och sen en annan sak, vad jag har läst mig till samarbetar polisen med Snapchat på ett mycket bättre vis idag än tidigare. De har ju användarnamnet på peddot? De måste kunna få hur mycket material som helst från Snapchat.
Just grooming kan det inte vara, det förutsätter att gäddan tar initiativ, nu är det dumpen som startar med 18 till 28 år.
Citera
2023-11-13, 00:14
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:

Ja håller med dig men sexuellt ofredande är tyvärr inget som prioriteras särskilt högt och förmodligen därför blir det inget åtal
Citera
2023-11-13, 00:15
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDoeSouth
Tycker att någon borde ta sig en titt i Patriks och Saras dator. Det är något skumt med dom. Dygnet runt år in och år ut sitter dom och låtsas vara småbarn online och skriva snusk med pedofiler, dom verkar inte helt kry.
De är 100 st, under drygt två år har de fått in 300 gäddor, tre per fiskare, skulle polis ha samma utfall vore det katastrof. Marknaden är inte så stor som de vill göra gällande.

Sara lägger ned enormt med tid, undrar hur hon är funtad, hon kommer få kortslutning. Hennes Borderline spökar nog, garanterat att hon har denna diagnos. Denna diagnos ger ett enormt bekräftelsebehov. Dumpen är hennes nya drog.
Citera
2023-11-13, 00:39
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
De är 100 st, under drygt två år har de fått in 300 gäddor, tre per fiskare, skulle polis ha samma utfall vore det katastrof. Marknaden är inte så stor som de vill göra gällande.

Sara lägger ned enormt med tid, undrar hur hon är funtad, hon kommer få kortslutning. Hennes Borderline spökar nog, garanterat att hon har denna diagnos. Denna diagnos ger ett enormt bekräftelsebehov. Dumpen är hennes nya drog.

Nu jobbar fiskarna i perioder och gör det int på "heltid" så det är ksk int så dåliga siffror egentligen men ja vet int 🤷

Hon är engagerad i frågan absolut, men hon har folk runt henne som säkert ser till att hon får den återhämtning hon behöver
Citera
2023-11-13, 00:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Hämndporr som fenomen var ett av motiven bakom införandet av brottet olaga integritetsintrång för några år sedan. I det omfattas alltså spridning av nakenbild. Detta brott finns emellertid inte med i yttrandefrihetsgrundlagen, utan endast i brottsbalken.

Om du bedriver publicistik som skyddas av yttrandefrihetsgrundlagen (har utgivningsbevis), som Dumpen gör, kan du aldrig begå olaga integritetsintrång, eftersom det inte är ett yttrandefrihetsbrott. Bara de brott som anges uttryckligen i yttrandefrihetsgrundlagen är sådana brott, som exempelvis förtal. Det är poängen med det förstärka grundlagsskyddet; yttrandefrihetsgrundlagen är exklusiv och ”står över” brottsbalken.

Dumpens publicering av nakenbilderna är nog den mest kritiska delen vad gäller förtal, det vill säga här löper sannolikt Dumpen störst risk att fällas för förtal om någon gädda stämmer.

Bra inlägg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in