2023-11-12, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Jag hade fått dödsångest!! Hade inte ens klarat av att trycka på play.

Förnedringen är grov men det är en form av kommunikation de förstår. Att de vill ha det så går mest under skadeglädje. Och att de sedan fortsätter? Det är lite som att be om att dö men gäddorna förstår inte psyket. De förstår inte hur vi reagerar när vi ser en pedofil. Om de visste hur vi känner när vi hör dem prata så skulle de hålla käften och avsluta eländet. Det är därför de lever. Ensamma i förnekelse.

Vad ska filmpriset vara? Äta på finare restaurang med en specialrätt på menyn kanske.
Basturökt gädda. En liten dillkvist och ett glas mineralvatten kan gäddan få på sin höjd.

Haha du har rätt! Jag skulle hata att få se mig själv blivit filmad och fått mina loggar publicerade.....Där pratar vi ångest deluxe.

Tänk bara att du tror du har pratat med ett barn privat ....Så är det en fiskare på Dumpen som lägger ut dina privata hemliga..(trodde du) chattar.... Fan får ångest bara att tänka på det :-)
Citera
2023-11-12, 08:07
Avslutad
Men djävlar vad många som kör dumpenlike på tiktok. Sen blir det rättegång live där alla besserwissers inte bara kräks på personen utan minsann har egna barn som kunde ha varit drabbade och hela livet blir förstört. Ja Dumpen gör ett megajobb men alla som följer deras spår hade man kunnat vara utan. Speciellt gruppen som kör någon bonding från början innan dem visar sina rätta ansikten och kör ingång en rättegång där man inte ens lyssnar på den anklagade
Citera
2023-11-12, 09:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Och kolla bara på den amerikanska versionen av dumpen. I många videor så ber dem personen ifråga att ringa sin fru och säga vad de har gjort. Vad är poängen med detta? Även om han inte ringer sin fru så kommer hon att se videon inom kort. Varför ska han ringa henne just i den situationen när han bli konfronterad? Jo, bara för nöjes skull.
För att de inte skall kunna smita undan eller köra bortförklaringar för frun - samt för att hon skall ha information INNAN alla andra vet.
Hon måste få möjligheten att skydda sig själv och eventuella barn både från mannen och från andra som sett honom.
Dessutom finns det absolut ingenting som säger att frun eller andra i omgivningen följer kanalen - därför är det viktigt att hon får informationen.

Citat:
Jag undrar hur många sektmedlemmar som tänder sexuellt på att se en konfronterad ”gädda” det verkar ju som att det ändå är en del.
De tänder i så fall på vuxna -- vad har du för problem med det?
Citera
2023-11-12, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
För att de inte skall kunna smita undan eller köra bortförklaringar för frun - samt för att hon skall ha information INNAN alla andra vet.
Hon måste få möjligheten att skydda sig själv och eventuella barn både från mannen och från andra som sett honom.
Dessutom finns det absolut ingenting som säger att frun eller andra i omgivningen följer kanalen - därför är det viktigt att hon får informationen.

De tänder i så fall på vuxna -- vad har du för problem med det?

Bs uthängningen är tillräcklig. De njuter av förnedringen precis som dumpen gör. Förresten fick Tweedy 80 000 i skadestånd det va väl bra?
Citera
2023-11-12, 10:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Bs uthängningen är tillräcklig. De njuter av förnedringen precis som dumpen gör. Förresten fick Tweedy 80 000 i skadestånd det va väl bra?
Nej, den är inte tillräcklig utan självklart skall fru/partner informeras så att de kan skydda sig själva och eventuella barn eftersom de kan råka illa ut p g a asets brott mot barn.
Dessutom kan ju aset själv vara en stor risk efter att ha åkt dit - i synnerhet i USA där det finns vapen i var och vartannat hem.
Citera
2023-11-12, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Bara faktumet att det inte finns någon dom där Dumpens scenario har förekommit i verkligheten säger egentligen allt.

Även om dumpens scenarior inte förekommer i verkligheten eller är mycket sällsynta kan man ändå tänka sig att de fyller en funktion, för det kanske håller gäddan fokuserad på en fiskare istället för att gå på ett riktigt barn.
Citera
2023-11-12, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, den är inte tillräcklig utan självklart skall fru/partner informeras så att de kan skydda sig själva och eventuella barn eftersom de kan råka illa ut p g a asets brott mot barn.
Dessutom kan ju aset själv vara en stor risk efter att ha åkt dit - i synnerhet i USA där det finns vapen i var och vartannat hem.

Håller med, det är viktigare än uthängningen. Jobbar personen på skola t.ex är det viktigare att skolan informeras också.
Citera
2023-11-12, 12:19
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av synpunktsreglering
Även om dumpens scenarior inte förekommer i verkligheten eller är mycket sällsynta kan man ändå tänka sig att de fyller en funktion, för det kanske håller gäddan fokuserad på en fiskare istället för att gå på ett riktigt barn.
Inte alls osannolikt. Du anar inte hur mycket äckel som är på flickor och kvinnor online varje dag! Jag tror den största funktionen Dumpen fyller är att skrämma sociopaterna som letar barn att blotta sig för på nätet med att de kan bli uthängda, ungarna bryr de sig inte ett dugg om. Dubbel funktion förresten, ungar har insett att de inte behöver tolerera män som antastar dem överallt, de trycker anmäl, anmäl, anmäl och skriver till Dumpen.
Citera
2023-11-12, 18:34
Medlem
Med tanke på bara den bevisning som finns på gäddornas sida, så utgår man från att alla blir dömda för brott? Tänker jag fel? För dumpen polisanmäler väl alla?
Citera
2023-11-12, 19:45
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hingst1
Med tanke på bara den bevisning som finns på gäddornas sida, så utgår man från att alla blir dömda för brott? Tänker jag fel? För dumpen polisanmäler väl alla?

Tyvärr läggs dom flesta anmälningar ner väldigt fort
Citera
2023-11-12, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Tyvärr läggs dom flesta anmälningar ner väldigt fort

Men jag fattar inte - hur är det ens möjligt??

Det borde finnas massa åtalspunkter - försökt till sexuellt poserande, sexuellt ofredande, grooming.

Allting ligger ju framför deras näsa? Det spelar väl ingen roll att det är "brottsprovokation" från dumpens sida?

Jag menar, alla saker som peddon gör faller väl under allmänt åtal, så åklagaren behöver väl inte ens något offer som gör anmälan??

Rätta mig om jag har fel.

Edit: Och sen en annan sak, vad jag har läst mig till samarbetar polisen med Snapchat på ett mycket bättre vis idag än tidigare. De har ju användarnamnet på peddot? De måste kunna få hur mycket material som helst från Snapchat.
Senast redigerad av Hingst1 2023-11-12 kl. 19:50. Anledning: Tillägg
Citera
2023-11-12, 20:23
Medlem
Tycker att någon borde ta sig en titt i Patriks och Saras dator. Det är något skumt med dom. Dygnet runt år in och år ut sitter dom och låtsas vara småbarn online och skriva snusk med pedofiler, dom verkar inte helt kry.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in