Citat:
Ursprungligen postat av
Rinaldo-Montalbano
Nej, nej, nej och åter nej! Inte den konflikträdde barnprogramsledaren Anders Lundin, tack! Petra är 150 ggr bättre! Låt Lundin leda fiskdamm för de yngsta på eftermiddagen och man kan kanske ta in kapten Zoom också. Han lever ju. Eller så kan Lundin få ett eget matlagningsprogram i vilket han visar hur man piffar upp frysrätter för hela familjen. Men den jäveln kommer antagligen tillbaka nästa säsong så alla som vill ha mer familjevänlig och utslätad profil får sitt lystmäte.
Petra var skitbra när hons snackade med Emilio. Sånt här får man ta när man valts ut till en tevelek dit tusentals villiga står i kö. Med tanke på alla trista avhopp under åren med typ motiveringen "Jag sover dåligt." eller "Det är så lite att göra på ön." eller "Ingen hade talat om att det finns insekter i tropikerna." så har de nog dessutom tagit upp skiten redan under castingen. Klockrent hanterat av Petra.
Kan iofs hålla med om att Anders har blivit relativt tam senaste säsongen visserligen. Men jag pallar inte med säpo-petra, hon får tagga ner med sin översittarstil (tycker jag) och kanske förstå att folk har valt att söka dit av egen vilja och kanske trodde dom skulle klara det men inte gjort. Att "erkänna defeat" är ändå starkt gjort av personerna i fråga.