Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-11, 15:27
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klagan
Tror inte hon ligger ofta. Hon är inte vacker eller har ett sätt så hon attraherar enligt mig. (Hoppas jag har fel.)
Man behöver inte vara attraktiv eller vacker för att ligga med invandrare. Man behöver bara vara etnisk svensk.
2023-11-11, 15:30
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Inte undra på att Carro bara ligger med invandrare (det är ju därför hon fått sin Rinkebysvenska dialekt). Falsk jävel det där. De flesta svenska män ser nog igenom hennes falskhet förr eller senare!
Spot on på den👍
2023-11-11, 15:31
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Du är något av en PK-fantast eller? Sved mina tankar om deltagarna i fulgruppen i ditt ömma, smått grisskära skinn?
Bra formulerat!🤣 Men detta är en tävling mellan fullblodsnarcissister. Ta inte i så du skiter på dig i ros och kritik?!.
2023-11-11, 15:32
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Håller med, Karolinas inlägg på sociala medier om Therese, hon skrev bland annat massa skit om hennes pappa som var sjuk osv. Förjävligt beetende och jag hoppas Therese anmäler henne för förtal. Riktigt kränkande inlägg.

Känns verkligen som att hon läser exakta manuset utan känslor som programledare, förstår att det kan vara svårt som ny men hon har ändå varit i tv i ett par år nu.

Wilmer,Ken,Els-marie och johan verkar vara riktiga svin också, verkar som att dom fortfarande går i 7an med dessa utfrysningstendenser.

Jag känner verkligen med Therese som verkar drömt om att få vara med i Robinson så blir det så här, jävligt tråkigt.
👍
2023-11-11, 15:32
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Man behöver inte vara attraktiv eller vacker för att ligga med invandrare. Man behöver bara vara etnisk svensk.
Vilket dravel av dig..
2023-11-11, 15:42
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Bra formulerat!🤣 Men detta är en tävling mellan fullblodsnarcissister. Ta inte i så du skiter på dig i ros och kritik?!.
Nja...vet inte om jag håller med dej om att alla är fullblodsnarcissister. Alla deltagare har nog sin egen individuella anledning till varför de har sökt till programmet. Nä min byxa lär va torr & fin resten av säsongen. Iallafall så länge jag ägnar min tid åt att vara här.
2023-11-11, 15:42
Medlem
Citat:
Tror inte hon ligger ofta. Hon är inte vacker eller har ett sätt så hon attraherar enligt mig. (Hoppas jag har fel.)

Du underskattar hur kåta Rinkebyturkar är.
2023-11-11, 15:43
Medlem
nickeh84s avatar
Tydligen är Ken "modell". Hur fan gick det till? Man kan tydligen bli modell nuförtiden om man ser ut som en påse skridskor så länge du är svart som natten.
2023-11-11, 15:48
Bannlyst
2023-11-11, 15:49
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Vilket dravel av dig..
Vad som är dravel för dej är verklighet & sanning för mej.
2023-11-11, 15:54
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Vad som är dravel för dej är verklighet & sanning för mej.
Så är det ju. Men verklighet och fantasi avslöjar vem som är vad. Det vet du. (Ljuga för sig själv fungerar inte på andra. Och har aldrig gjort-)
2023-11-11, 15:59
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Tydligen är Ken "modell". Hur fan gick det till? Man kan tydligen bli modell nuförtiden om man ser ut som en påse skridskor så länge du är svart som natten.
I PK-sverige kan allt hända. Är man bög, queer eller flata så är Sverige och dess dokusåpor drömlandet för dessa individer. Ska man bli famous i TV ska man söka till just Robinson. Eller Farmen. Eller Bonde Söker...
Behöver jag säga mer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in