Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-11, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strutkungen3000
Korvätartävling
Åh. Kommer att tänka på säsongen med Jannika som var hardcore vegan. Hon släppte ut en liten krabba som de andra fångat för att äta Hon var fanimej en fantastisk profil.
2023-11-11, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Fan, där är du kanske något på spåren! Var nog inte en slump att kodordet var just Kalle Anka - en pik mot Toves läppar.

Fast det är rätt harmlöst o ren sanning att brudar med sådana läppar ser ut som en anka.Konstigt om det är så för Ken sa väl knappast så trevliga ord till Therese då de bråkade?
2023-11-11, 12:46
Medlem
Bakarettans avatar
Otroligt vad fulgruppens agerande gentemot Emilio & Therese har triggat igång nyhetsmedier & sociala medier. Till de drabbades fördel.
Skönt att veta att nånstans därute råder det sunda förnuftet. Läste nyligen att en skribent på Aftonblaskan skrev att Petra Malm borde typ pipa ut bakvägen & avstå från att vara programledare. Håller fullständigt med. Konflikträdd & kappvändare. Oförmögen att ställa relevanta frågor till mobbargänget.
Inväntar med spänning nästa veckas batalj.
Johan "slicka-mej-i-stjärtner-gärtner", Wilmer "the one and only-äction-man-O mummy-I need a bucket of Oboy ", Ken "Im-the-fashionista-dramaqueen-nothing-can-touch-me-ouch!-my-a**!, Els-Marie "FruPK-FrälsMarie-en-buske-emellan-benen-lyssna-på-mej-jag-kan-och-vet-allt", Karolina "jag-mår-så-dåligt-jag-vill-ha-en-tårta-för-det-är-min-födelsedag-hjälp!-en-spindel!
Suck, vilka IQ befriade individer det finns...
2023-11-11, 13:27
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Otroligt vad fulgruppens agerande gentemot Emilio & Therese har triggat igång nyhetsmedier & sociala medier. att ställa relevanta frågor till mobbargänget.
Du vet om att det är en dokusåpa som är på låtsas? Tagga ner lite.🤣
2023-11-11, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Såg nåt klipp och det verkar som Tove och Carro blir osams! Äntligen får Tove se den rätta sidan av mongis-Carro.

Inte undra på att Carro bara ligger med invandrare (det är ju därför hon fått sin Rinkebysvenska dialekt). Falsk jävel det där. De flesta svenska män ser nog igenom hennes falskhet förr eller senare!
2023-11-11, 14:35
Medlem
peterZiipens avatar
Ok, här är den omtalade trailern för den kommande veckan:
(OBS: varning för mini-spoilers, pixlar och dåligt ljud)

Skärmdump på deltagarna som verkar vara kvar:
2023-11-11, 14:51
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Otroligt vad fulgruppens agerande gentemot Emilio & Therese har triggat igång nyhetsmedier & sociala medier. Till de drabbades fördel.
Skönt att veta att nånstans därute råder det sunda förnuftet. Läste nyligen att en skribent på Aftonblaskan skrev att Petra Malm borde typ pipa ut bakvägen & avstå från att vara programledare. Håller fullständigt med. Konflikträdd & kappvändare. Oförmögen att ställa relevanta frågor till mobbargänget.
Inväntar med spänning nästa veckas batalj.
Johan "slicka-mej-i-stjärtner-gärtner", Wilmer "the one and only-äction-man-O mummy-I need a bucket of Oboy ", Ken "Im-the-fashionista-dramaqueen-nothing-can-touch-me-ouch!-my-a**!, Els-Marie "FruPK-FrälsMarie-en-buske-emellan-benen-lyssna-på-mej-jag-kan-och-vet-allt", Karolina "jag-mår-så-dåligt-jag-vill-ha-en-tårta-för-det-är-min-födelsedag-hjälp!-en-spindel!

Håller med, Karolinas inlägg på sociala medier om Therese, hon skrev bland annat massa skit om hennes pappa som var sjuk osv. Förjävligt beetende och jag hoppas Therese anmäler henne för förtal. Riktigt kränkande inlägg.

Känns verkligen som att hon läser exakta manuset utan känslor som programledare, förstår att det kan vara svårt som ny men hon har ändå varit i tv i ett par år nu.

Wilmer,Ken,Els-marie och johan verkar vara riktiga svin också, verkar som att dom fortfarande går i 7an med dessa utfrysningstendenser.

Jag känner verkligen med Therese som verkar drömt om att få vara med i Robinson så blir det så här, jävligt tråkigt.
2023-11-11, 14:53
Bannlyst
Citat:

Bra jobbat 🙂👍
Finns den att se någonstans med bra kvalitet eller såg du det på TV bara?
2023-11-11, 15:00
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde

Jag känner verkligen med Therese som verkar drömt om att få vara med i Robinson så blir det så här, jävligt tråkigt.
Haha, hon skulle stuckit kniven i vemsomhelst för att vinna. 🤣
2023-11-11, 15:07
Medlem
Klagans avatar
Citat:

2023-11-11, 15:18
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Inte undra på att Carro bara ligger med invandrare (det är ju därför hon fått sin Rinkebysvenska dialekt). Falsk jävel det där. De flesta svenska män ser nog igenom hennes falskhet förr eller senare!
Tror inte hon ligger ofta. Hon är inte vacker eller har ett sätt så hon attraherar enligt mig. (Hoppas jag har fel.)
Senast redigerad av Klagan 2023-11-11 kl. 15:19. Anledning: Stavfel
2023-11-11, 15:24
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klagan
Du vet om att det är en dokusåpa som är på låtsas? Tagga ner lite.🤣
Du är något av en PK-fantast eller? Sved mina tankar om deltagarna i fulgruppen i ditt ömma, smått grisskära skinn?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in