Citat:
Ursprungligen postat av
Bakarettan
Otroligt vad fulgruppens agerande gentemot Emilio & Therese har triggat igång nyhetsmedier & sociala medier. Till de drabbades fördel.
Skönt att veta att nånstans därute råder det sunda förnuftet. Läste nyligen att en skribent på Aftonblaskan skrev att Petra Malm borde typ pipa ut bakvägen & avstå från att vara programledare. Håller fullständigt med. Konflikträdd & kappvändare. Oförmögen att ställa relevanta frågor till mobbargänget.
Inväntar med spänning nästa veckas batalj.
Johan "slicka-mej-i-stjärtner-gärtner", Wilmer "the one and only-äction-man-O mummy-I need a bucket of Oboy ", Ken "Im-the-fashionista-dramaqueen-nothing-can-touch-me-ouch!-my-a**!, Els-Marie "FruPK-FrälsMarie-en-buske-emellan-benen-lyssna-på-mej-jag-kan-och-vet-allt", Karolina "jag-mår-så-dåligt-jag-vill-ha-en-tårta-för-det-är-min-födelsedag-hjälp!-en-spindel!
Suck, vilka IQ befriade individer det finns...
Håller med, Karolinas inlägg på sociala medier om Therese, hon skrev bland annat massa skit om hennes pappa som var sjuk osv. Förjävligt beetende och jag hoppas Therese anmäler henne för förtal. Riktigt kränkande inlägg.
Känns verkligen som att hon läser exakta manuset utan känslor som programledare, förstår att det kan vara svårt som ny men hon har ändå varit i tv i ett par år nu.
Wilmer,Ken,Els-marie och johan verkar vara riktiga svin också, verkar som att dom fortfarande går i 7an med dessa utfrysningstendenser.
Jag känner verkligen med Therese som verkar drömt om att få vara med i Robinson så blir det så här, jävligt tråkigt.