Jag har snokat lite och har en hypotes om vad det kan vara som Petra har att säga till Charlie.
Sätter en spoiler om det är folk som vill hålla sig
På Charlies instagram har han en bild på vad kanske är en anhörig som gått bort, ser eventuellt ut att ha skett under tiden de är på Filippinerna (Juli 2023).
Låter klart troligt, bra snokat! Tv4 får det att låta som att Charlie brutit mot nåt och blivit diskad, men eftersom det låter så så är det naturligtvis inte så.
Jamen hon var med i klippet. Så jag tror hon får ta Charlies plats om det är så att Charlie blir hemskickad för nåt han gjort eller sagt!
Nejmen fan om hon kommer tillbaka. Hon har verkligen inget där att göra, hon är bara röstboskap i pakten. Men då får man i alla fall nöjet att se henne åka ut en gång till.
Nejmen fan om hon kommer tillbaka. Hon har verkligen inget där att göra, hon är bara röstboskap i pakten. Men då får man i alla fall nöjet att se henne åka ut en gång till.
Jag tror snarare att folk från Gränslandet kommer att få komma in i sammanslagningen. Inte alla, men kanske två. Så inte omöjligt att Karro kniper en plats där.
Jag tror snarare att folk från Gränslandet kommer att få komma in i sammanslagningen. Inte alla, men kanske två. Så inte omöjligt att Karro kniper en plats där.
Ja kanske. Jag kan bara inte föreställa mig en duell där hon skulle vinna. Hoppas de återinför den gamla tävlingen med att äta larver och annat skit levande.
Hösten förra året då fick alla på Gränslandet komma in, sen fick alla deltagre tävla om platser i robinson. De som hamnade i slutet, fick åka till Gränslandet. Den säsongen då var det många som lämnade, nog därför alla på Gränslandet fick komma in för att tävla.
I år så är det nog bara två, som du skrev.
Handling måndag del 31:
Det har blivit dags för den efterlängtade sammanslagningen då två lag ska bli ett. Den nya gruppen blir dock mindre än vad någon kunnat föreställa sig och för några av deltagarna blir det extra känslosamt.
Ja kanske. Jag kan bara inte föreställa mig en duell där hon skulle vinna. Hoppas de återinför den gamla tävlingen med att äta larver och annat skit levande.