2023-11-11, 09:10
Avslutad
Har någon tillgång till fupen?
Citera
2023-11-11, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Har någon tillgång till fupen?

Den är inte maskad än.
Citera
2023-11-11, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danieni
Om du hade läst hela min text så är det exakt det jag skriver, att det är frivilligt.
Det var inte dig jag svarade. Jag svarade en som skrev att alla har hembesök.
Citera
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haresEar
? Gömmer du dig på dagarna? Det här fallet är väl en fis i rymden jämfört med all skit som pågår runt oss. Hur fan kan just detta etsa sig.

Föräldrarna får något år, sen är det pang på rödbetan igen att föda ut nånting att förgripa sig på. Det är faktum

Kanske för att hon torterades av sin föräldrar, låstes in, kedjades, fick bajsa och kissa på sig i en blöja som inte byttes, tvingades dricka 24% ättika, så hennes matstrupe och magsäck frättes sönder, fick svälta, skadad lever och njurar, var nära att dö... m.m.
Räcker det?
Citera
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Jag tror det blivit en trådsanning att de klätt henne som pojk, jag får nämligen inte ihop det.

Det lär väl visa sig.
Nej det är inte en trådsanning.
Citera
2023-11-11, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Nej det är inte en trådsanning.

Som sagt, återstår att se. För det stämmer nämligen inte.
Citera
2023-11-11, 11:05
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Vad menar du?
Man kan ju se på bilder att hon klipptes kort och hade pojkkläder? Övriga flickor hade långt hår. Eimojerna mamman lagt upp på de sex barnen visar att hennes fjärde barn, alltså Z, har en pojkeimoj, samma som barn nr två, som alltså är en pojke.
👸🤴👸🤴👸🧑‍🦲
Citera
2023-11-11, 11:10
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Först skriver du att du inte får det att gå ihop, sen skriver du att det inte stämmer?
Är du säker eller inte på att Z behandlades som en flicka av föräldrarna och inte pojke?
Citera
2023-11-11, 11:50
Medlem
Citat:
Först skriver du att du inte får det att gå ihop, sen skriver du att det inte stämmer?
Är du säker eller inte på att Z behandlades som en flicka av föräldrarna och inte pojke?
Kan vara ett led i att få henne att vara avvikande inför övriga barn eller för att få det att se ut som den påhittade funktionsnedsättningen med självskadebeteende gjorde att de var tvugna att hålla hennes hår kortklippt
Citera
2023-11-11, 12:18
Medlem
haresEars avatar
Citat:
Kanske för att hon torterades av sin föräldrar, låstes in, kedjades, fick bajsa och kissa på sig i en blöja som inte byttes, tvingades dricka 24% ättika, så hennes matstrupe och magsäck frättes sönder, fick svälta, skadad lever och njurar, var nära att dö... m.m.
Räcker det?

Faktiskt inte, tycker det är random händelse varje dag. Man mår inte dåligt längre av alll skit, blir inte ens förvånad
Citera
2023-11-11, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilett
https://www.hd.se/2023-04-28/sjuaringen-skadades-for-livet-av-fratande-attika--detta-har-hant

Mamman skulle ju genomgå en RPU. Undrar vad bedömningen av den kom fram till:
(FB) Föräldrar i Eslöv förgiftar sin 7-åriga dotter med ättika (2022-12-23)

och som vanligt en socialtjänst som inte agerar ??? Sjukhuspersonal slog larm redan i sep 2022 till soc i Eslöv. Detta med ättikan mm skedde den 23 dec 2022 om jag förstått det hela rätt.
Citera
2023-11-11, 13:42
Medlem
Glitterfians avatar
Finns det ingen fup?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in