Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-10, 22:52
Medlem
Skulle de verkligen ha med Charlie på promo-bilden om de kastat ut honom för något han sagt eller gjort?
2023-11-10, 23:14
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompaaik1
Nja.... Emilio kämpar som en dåre i tron att han gör det bästa för laget medan lagkamraterna hånskrattar.. Som grädde på moset så går några inte ens fram till Emilio när han ligger utslagen!

Vet inte hur du ser på orden hån och förnedring... du får kolla med greta75...😉 Verkar ju ha samma definition...

Jag tänker mer på när händelsen väl visas i tv. Då är det ju de andra som förnedrar sig och Emilio är den som blir hjälte. Det tror jag nog att han känner.
På stranden när han låg där visste han ju inte ens om hur det låg till riktigt.
2023-11-10, 23:29
Medlem
santos_devilles avatar
Haha den lille feta bruden karro måste vara sämsta Robinson deltagaren någonsin. Rolig men så jävla sämst på allt som har med att andas och leva att göra.

Finns det någon anledning att hon är med öht?
2023-11-10, 23:31
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Jamen hon var med i klippet. Så jag tror hon får ta Charlies plats om det är så att Charlie blir hemskickad för nåt han gjort eller sagt!
Var har du sett klippet?
2023-11-10, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Var har du sett klippet?
Det fanns i nån av grupperna på facebook. Kommer inte ihåg vilken. Det man fick se var från nån tävling där de klättrade i nån repställning i vattnet och sen stod Tove och Carro bredvid varann och Tove hade handen på Carros axel som Carro slog bort!
2023-11-11, 00:06
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Frågan gällde vem som är starkare.
En kvinna på 50 kg kan så klart hänga längre än en D Ståhl som väger näst intill tredubbelt. Då hänger det på vilken vikt man bär. Styrka mäts i samma vikt och då är så klart Charlie oslagbar.
Produktionen försöker göra tävlingarna så att alla i stort har chans att vinna men frågan var vem som är starkast!

Ja och Charlie har även större kuk än Tove, där skulle han också vinna! En riktig man
2023-11-11, 00:30
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Jamen hon var med i klippet. Så jag tror hon får ta Charlies plats om det är så att Charlie blir hemskickad för nåt han gjort eller sagt!
Är du säker på att det var i en av FB-grupperna, eller kan det ha varit via tv-reklam? Har skummat igenom de flesta grupperna, men hittar inget.
2023-11-11, 00:36
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Är du säker på att det var i en av FB-grupperna, eller kan det ha varit via tv-reklam? Har skummat igenom de flesta grupperna, men hittar inget.

Jag såg också klippet runt tiden för idol ikväll. Det var reklam i tv4 för Robinson nästa vecka.
2023-11-11, 00:49
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the junto
Johan gjorde slut med Daniela. Vilket knäckte henne detta var för ca: 3 veckor sedan. Personligen tycker jag att Johan kan få någon way snyggare än henne, även om man släcker lampan är hennes nasala röst är en terror. Vinklingen i programmet är dessutom skrattretande. Jävla lek tv vem fan bryr sig egentligen. Glömt nästa vecka, skall bli kul och se vad asfaltstuggaren hittar på nästa vecka.

Ja alla älskar en råtta
2023-11-11, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Ja helt säker, men det var en som la in klippet i en kommentar! Det kan ju vara borttaget iofs. Men jag kommer dessvärre inte ihåg vilken av de 3 grupperna det var.
2023-11-11, 02:55
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Haha den lille feta bruden karro måste vara sämsta Robinson deltagaren någonsin. Rolig men så jävla sämst på allt som har med att andas och leva att göra.

Finns det någon anledning att hon är med öht?
Ser definitivt inget roligt med henne, men du har väl annan humor än mig?
2023-11-11, 06:37
Medlem
Citat:
Nån eller några har maskat förr men att en hel grupp har maskat, grundlurad och förnedrat en person är nåt nytt och osmakligt i Robinsons historia! Skämmas ta me' fan..

Jag är ganska säker på att man har planerat i grupp, antingen 2 deltagare eller flera, att lägga sig i en tävling.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in