2023-11-10, 21:42
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blefs
Källa på det?
Hans sambo (fru?) VV skrev om det på Facebook för ca två timmar sedan.
Citera
2023-11-10, 21:43
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
#302 förlorade jobbet idag.

Menar du möjligen #304?
Citera
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha, fortsätt gärna göra en grej av det där citatet och avsluta alla inlägg med det. Mitt smilband sitter uppe vid örsnibbarna hela tiden.

Jag svarar gärna på frågor vid presskonferensen efter matchen. Men på ett villkor...

Fi...

Candyman har nog inte bara erbjudit sin peddokuk till alla, utan rent av testat det mesta. Katterna har som Lysturken förfinat antyder säkerligen fått smaka på den där säden. Sen finns det nog andra djur också, eller döda sådana, han hittat i skogarna och bestämt sig för att experimentera med. Candyman har knullat både djur och växter.

Jag kan föreställa mig Candyman Kent köra in sin erigerade penis ner i ett kärr/träsk eller en inbjudande, mjuk mosshög.
Senast redigerad av tuff-negerkille 2023-11-10 kl. 22:04.
Citera
Medlem
Blefss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Hans sambo (fru?) VV skrev om det på Facebook för ca två timmar sedan.

O hur hittar man henne?
Citera
2023-11-10, 21:44
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139

Det här måste vara en av de sämsta bilder jag sett en gädda skicka till en fiskare. Återigen blir jag helt golvad över hur verklighetsfrånkopplade de är när de fotar, granskar, samt skickar iväg en sån här bild i hopp om att "musen ska bli fuktig" (som han själv uttrycker sig)

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/Screenshot_20231110-181243_Drive.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Haha tänkte samma sak. Den var vidrig.
Haha, så dum bild: tapeten med fond (1989), gravidmagen, den slappa böghanden. Ser ut som Lillebror i Triers "Riget": https://m.imdb.com/title/tt1346595/mediaviewer/rm1965048064/?ref_=tt_ov_i
Citera
2023-11-10, 21:57
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Menar du möjligen #304?
Nej, det är inte den jag menar.

#302 KarlT förnamnet börjar på 11:e bokstaven i alfabetet och efternamnet på 21:a.

https://dumpen.se/2023/11/03/karlt-blir-tyst-napp-302-karlstad/
Citera
2023-11-10, 21:59
Medlem
F3ttans avatar
Kanske diskuterats redan men försvann det nån nypublicerad gädda precis från Dumpen?
Var endast en ljudfil..
Citera
2023-11-10, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan
Kanske diskuterats redan men försvann det nån nypublicerad gädda precis från Dumpen?
Var endast en ljudfil..

Nej, ingen har försvunnit.
Citera
2023-11-10, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Har du hår på musen?
Jag skulle vilja slicka på din mus
Har du smekt musen någon gång?
Får jag ta på din mus också?
Blev du blöt i musen då?
Prova att känna i musen och se om den blivit fuktig
Härligt nu skulle jag vilja slicka din mus
Leker du med musen?
Är musen fuktig ikväll?

Här har vi en väluppfostrad gentleman som inte använder sig av det avskyvärda och vulgära F-ordet minsann. Ingen jävla grottmänniska som "Fittan först"-gubben, nej nej, här kör vi med stil och klass i chatten.

#308 har för övrigt "Marcus" samt ett datum tatuerat på armen, gissningsvis hans son. Finns ett annat M-namn bredvid som man inte ser på den bilden, men förmodligen är det syskonet.

Men överlag en jävligt tråkig gädda måste jag säga.
Jag gillade ändå denna konfrontationen. Sara börjar bli så jävla mycket bättre.
Det är gött att de börjar hitta ett sätt nu, så inte Patrik står å gormar och stör när Sara börjar nysta upp den lösa tråden i ärmen på tröjan. Patrik var riktigt bra här, tycker ibland att han kan störa hållet Sara går åt som ofta är mer emotionellt nyanserat än vad han klarar skulle jag säga. Särskilt det om att han vet varför han gör det, där kunde de fått mer svar om inte Patrik skulle avbrutit. Könsfråga med normalfördelning.
De har nog lättare att öppna sig för kvinnor i den situationen också?

Tycker det är bra att de släppt bilder på pensionerade ai-bilder förresten. Fatta att tycka sig ha rätten att skicka bilder på sin feta, 54-åriga mage och sin ovårdade äckliga kuk till knyten som ser ut att vara i elvaårsåldern. Vilka vidriga jävla miffon vi ändå pratar om.

Tycker det fanns mycket kvar att fråga honom? Är trenden kortare konfrontationer?

Utan att jag är utbildad på nåt sätt (men en Flashback-kuk har jag däremot) så tyckte jag han verkade lågbegåvad. Helt ställd av faktumet att man kunde fejka Kamera under bilden på Kik. Kändes som Sara kunde tagit honom till oändligheten. Han fortsatte ljuga och ställde sigsjälv.

Är det barmhärtighet som gör att man inte drar ut på lidandet här?

Denna uppenbara medelåldriga pajas säger sig vara 30.

"Aah jag skulle träffa henne, jaa alltså träffas så." - "Jag skulle bara knulla henne... åh nej, träffa henne menar jag"

Huruvida han skulle stuckit eller inte beror på kemin med en 13årig tös som ser ut å fortfarande säga sin ålder i halvår.

Detta är social porr på steroider. Jag är helt hooked. Det är så fascinerande upplevelser att se deras ögon svartna och dö när de insett att de fullkomligt raserat sina liv. Det är Gore Light typ, som Gladiatorspelen utan blodet. Verkar ligga djupt i mänsklig natur.
Senast redigerad av Kramkram 2023-11-10 kl. 22:15.
Citera
2023-11-10, 22:43
Medlem
AllHailBoognishs avatar
”Men du, du säger att du är 30 år va? Det var ett tag sen va? Typ ett sekel?”

Sjöberg är lite kul ibland
Citera
2023-11-10, 22:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
...Ett stort plus till dig för att du använder "begåvningsreserven" på rätt sätt!

De flesta tycks ju konstigt nog tro att man är dum om man tillhör begåvningsreserven.
Andra ord som folk inte verkar veta vad de betyder är "björntjänst" och "lågoddsare", men jag ska hålla mig till topic och prata gädda.

Vi har en ettårsjubilar! En oidentifierad gädda med fallhöjd som verkligen skulle behöva få en rebus i tråden.

Mr Mouthful (Napp #162) Göteborg
https://dumpen.se/2022/11/10/mr-mouthful-napp-162-goteborg/

Han kallar sig Mattias Mouthful eller Bathdad. Möjligen gift, egenföretagare eller jobbar på företag som har kontor i kontorshotell i Askim. Kan bo i närheten av Redbergsplatsen. När det begav sig sökte jag på kandidater som bodde på adresser med postnummer 416 67, samt postnummer för angränsande områden, men utan resultat... Sara kallar honom "Göran" i videon. Enligt podd 33 stämde de träff i hjällbo. Han bor i Onsala eller Hovås enligt Patrik i denna podd. Vi får även veta att han är VD för ett företag.

Ja vem är denne jävel? Här är bilder på Mouthful-gäddan, hoppas någon känner igen honom.
https://imgur.com/a/inMbv1H

Edit: Färskaste fångsten har nr 308 och Mouthful har nr 162, så Dumpen har sanneligen växlat upp senaste året! 308-162=146 äckel på ett år. Snyggt jobbat!
Senast redigerad av Raymond-Chow 2023-11-10 kl. 22:55.
Citera
2023-11-10, 22:49
Medlem
Jezebel89s avatar
Arbetsgivare? Avfall nr 304.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in