2023-11-10, 19:06
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 163cm
Mycket ovanligt.
I en undersökning om dejting listades vad de olika könen värdesatte mest.
Nr 1 på tjejernas lista (99%) var killens längd, oavsett tjejens egna längd.
Jag försöker själv dejta sen ett halvår tillbaka som kort (166 cm, normalbyggd) det är stendött.
I de matchningar jag fått, har kvinnan missat att läsa min längd, när hon får reda på den försvinner hon, samtliga har varit kortare än mig.
En kvinna på 157 cm sa rakt ut att hon p.g.a sin ringa längd gärna gick i högklackat, då blev lika lång som mig, och det inte såg bra ut.
Väldigt många kvinnor har skrivet redan i sin profil att mannens längd är viktig.

Jag delar den bilden. Hade det inte sett ut på det här sättet hade jag inte startat tråden.
Citera
2023-11-10, 19:15
Avslutad
Du övertänker. Det är väl inget konstigt alls. Du är helt normal. Gå vidare i livet nu.
Citera
2023-11-10, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojokii
Jag också!

Efter att ha förälskat mig i en kort kille så har jag märkt att jag också gillar korta killar. För mig kan det också vara ett minus med långa killar och jag tenderar att uppfatta kortare killar som attraktiva. Låt oss hoppas att jag aldrig tar slut med min kille, men om det skulle hända så skulle jag i dejting aktivt söka män som är lite kortare än mig själv (jag är 176 cm). Sålänge de inte blivit bittra incels eller kaxiga typer så tror jag att där finns ett antal guldkorn till män.

Jag tror vi tillhör en tydlig minoritet. Däremot tror jag också att det är överdrivet om hur "alla kvinnor är besatta av långa män" som det brukar låta i manliga forum.

Jag håller med. Jag förstår inte fixeringen, särskilt från korta kvinnor som prompt ska ha en lång man. De ser inte guldkornen omkring sig. En väninna till exempel är väldigt rädd för att få väldigt korta barn. Men är det ens ett problem?
Citera
2023-11-10, 19:17
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piptaz
Du övertänker. Det är väl inget konstigt alls. Du är helt normal. Gå vidare i livet nu.

Nej, jag är inte "helt normal" och ämnet i tråden är inte min eventuella normalitet utan vilka skönhetsnormer som gäller för killar i dagens smhälle.
Citera
2023-11-10, 19:18
Medlem
Är du bög ?
Citera
2023-11-10, 19:20
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Jag håller med. Jag förstår inte fixeringen, särskilt från korta kvinnor som prompt ska ha en lång man. De ser inte guldkornen omkring sig. En väninna till exempel är väldigt rädd för att få väldigt korta barn. Men är det ens ett problem?

Jag skulle säga att längden på framtida barn kan vara ett problem i extrema fall: dvs anlag för dvärgväxthet eller extrem korthet hos någon av parterna. I övrigt: nej.

Däremot hade jag inte velat föra vidare anlag för extremt liten penis, eftersom det kan prägla och påverka framtida barn och barnbarns liv på ett förödande sätt.
Senast redigerad av noll.con.troll 2023-11-10 kl. 19:44.
Citera
2023-11-10, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Nej. De flesta tjejer vill ha groteskt långa killar, runt 190, oavsett hur långa de själva är. Killen ska alltså vara så lång att alla uppfattar honom som en jätte, och att det aldrig finns minsta risk att någon ska kalla honom för kort.

En tjej som själv är strax runt 160 eller kortare som är tillsammans med någon som är 185+ eller närmare två meter, det om något ser löjligt ut. Likadant om tjejen är avsevärt längre än killen. Fyrtornet och släpvagnen..
Citera
2023-11-10, 19:50
Medlem
Citat:
Jag skulle säga att längden på framtida barn kan vara ett problem i extrema fall: dvs anlag för dvärgväxthet eller extrem korthet hos någon av parterna. I övrigt: nej.

Däremot hade jag inte velat föra vidare anlag för extremt liten penis, eftersom det kan prägla och påverka framtida barn och barnbarns liv på ett förödande sätt.

Vanligtvis inget problem tänker jag eftersom mäns snorrar blir mer än dubbelt så stora i erigerat tillsånd vilket inte de från början stora snorrarna bli !
Citera
2023-11-10, 19:54
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Vanligtvis inget problem tänker jag eftersom mäns snorrar blir mer än dubbelt så stora i erigerat tillsånd vilket inte de från början stora snorrarna bli !

Ja. Men har du någonsin försökt ha sex med en erigerad penis i size med ett lillfinger så vet du vad jag pratar om.... Och OBS! Jag tycker inte detta är roligt, för det måste kännas för jävligt att vara den killen ❤️
Citera
2023-11-10, 19:55
Medlem
Antedeluvians avatar
Som en två meter lång man så hoppas jag det är oerhört ovanligt. Fy fan vad vidrigt
Citera
2023-11-10, 20:05
Bannlyst
Citat:
Jag håller delvis med dig. Men jag upplever problemet med "kort-diskriminering" som såpass stort att jag åtminstone vill göra min röst hörd.

Själv hade jag blivit jäääääävligt glad om nån kille hade startat en tråd för att hylla kvinnor med stora, oformliga magar samt plattröv ("figur suddgummi") men jag betvivlar att den dagen kommer.
Fast många tjejer har ju komplex för sina bröst som inte är perfekta eller har den storleken som direkt attraherar män. Du behöver inte leta särskilt länge här efter inlägg, som i alla fall jag bedömer vara seriösa, där män fullkomligt hyllar alla typer av naturliga bröst: allt från stora lösa hängpattar till väldigt små bröst. Ingen tjej med naturliga bröst lämnas utanför. Gemensamma nämnaren är att silikonbröst sällan tycks vara uppskattade. Ändå är detta det i särklass vanligast skönhetskorrigerande ingreppet sedan många år tillbaka.

Komplex och kroppsideal är oftast bara skapade av oss själva. De är inte baserade på vad det motsatta könet tycker om oss.
Citera
2023-11-10, 20:16
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Fast många tjejer har ju komplex för sina bröst som inte är perfekta eller har den storleken som direkt attraherar män. Du behöver inte leta särskilt länge här efter inlägg, som i alla fall jag bedömer vara seriösa, där män fullkomligt hyllar alla typer av naturliga bröst: allt från stora lösa hängpattar till väldigt små bröst. Ingen tjej med naturliga bröst lämnas utanför. Gemensamma nämnaren är att silikonbröst sällan tycks vara uppskattade. Ändå är detta det i särklass vanligast skönhetskorrigerande ingreppet sedan många år tillbaka.

Komplex och kroppsideal är oftast bara skapade av oss själva. De är inte baserade på vad det motsatta könet tycker om oss.

Trevligt. Men var hittar jag killar som gillar tjocka magar? Ingen idé att leta.... har dock fått komplimang för min "vackra" mage en gång, så det får duga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in