2023-11-10, 14:09
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Lyxpotatissallad får full pott på porträtteringen av Hank!
Hank går nog inte att återspegla bättre!😂🤣😂
Hank aldrig glömd! Skulle så otroligt gärna vilja se Hank i soffan hos Helenius hörna. Skulle bli en tittarsuccé!

Hahaha! Att få se Hank skruva sig i soffan samtidigt som han levererar helt nya oförglömliga oneliners!

BajsHank - Pedofilen, myten, legenden 🤩
Citera
2023-11-10, 14:13
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag må skriva i en peddotråd men jag har ingen sån relation till barn. Ledsen att göra dig besviken.

Nåt annat nu; ang. chefsfantasipeddot tog jag upp en sak jag inte fick svar på; är det nån som minns att det är en gädda som dragit in kollegor och chef på det sättet tidigare? Ju mer man tänker på det, desto skevare blir det. En till synes städad och välordnad man med skaplig social fallhöjd sitter och runkfantiserar om att sexa (begå övergrepp!) tillsammans med sin manliga chef?! Det hade fan varit knas även om det inte involverat ett barn.

Tittar man på företagets Instragram som mer liknar en sekt, så känns det inte helt orimligt ändå att folk är mer än kollegor 🤷‍♀️
Citera
2023-11-10, 14:34
Medlem
fululfs avatar
Vilken gädda är det jag har som profilbild? De är så många så jag glömt bort vem det är. Det är något Onkel Kånkelskt över att posera med en fralla i munnen.

Så vem är han och hur har det gått för honom?
Citera
2023-11-10, 14:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Vilken gädda är det jag har som profilbild? De är så många så jag glömt bort vem det är. Det är något Onkel Kånkelskt över att posera med en fralla i munnen.

Candyman-Kent
Kåken såld, godiset lär ha blivit stenhårt och slängt.
Citera
2023-11-10, 14:36
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf

Det är en legend som du har som avatar: https://dumpen.se/2022/03/31/candymankent-bjuder-pa-karamell-napp-igen/
Citera
2023-11-10, 14:45
Avslutad
Citat:
Det är en legend som du har som avatar: https://dumpen.se/2022/03/31/candymankent-bjuder-pa-karamell-napp-igen/

Vart är det han går in på slutet? Inte fan är det hans kåk för den syns ju i bakgrunden vid busshpl.
Citera
2023-11-10, 14:49
Medlem
Lesslers avatar
#fittanförst

Intressant diskussion i tråden om citat m.m. Finns ju många godingar från konfrontationerna, och som nämnts håller även jag Hank högt i genren. Denna episka videodokumentation av en ångestspäckad gädda innehåller i sig material nog för konstnärlig komposition - novell, roman, film…

Sedan förekommer ju i chattarna åtskilliga skrattretande formuleringar, värda mer än ett omnämnande. 307:ans ”Fittan först” är även hos mig en klar favorit: så koncist, blott de två orden skildrar och avslöjar så mycket om en desperat snuskgubbe, inklusive hans bristande skrivförmåga och sociala chattkompetens - inte undra på att han har det svårt att övertala ungar att fixa ”fittan först”.

Ändå är det ett fenomenalt citat, som gjort för kylskåpsdörren: ta magnetbokstäverna och stava ihop det här uttrycket och låt din feminin till sambo läsa det en tidig lördagsmorgon (om hon är någon som kan tänkas uppskatta något dylikt).

Så låt oss inte hämmas av att barometergäddan har uttryckt detta i ett tragiskt sammanhang, ty som har sagts: låt det vara en hyllning till det sköna, vackra.
Senast redigerad av Lessler 2023-11-10 kl. 14:55.
Citera
2023-11-10, 14:56
Medlem
Någon som vet vilka Gäddor som ej lever längre?
Citera
2023-11-10, 15:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Breitling123
Någon som vet vilka Gäddor som ej lever längre?

Men sök, frågan ställs tamejfan varje dag. Sök, leta 2-4 sidor bakåt.
Citera
2023-11-10, 15:22
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Candyman-Kent

Citat:

Kan någon gissa vilken Gädda jag har som profilbild? (Det blir guldstjärna)
Citera
2023-11-10, 15:30
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Candyman-Kent
Kåken såld? Hur vet du det? Han är fortfarande skriven på Gösta Brantebäcken.
Citera
2023-11-10, 15:30
Medlem
DannyButtermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
Tittar man på företagets Instragram som mer liknar en sekt, så känns det inte helt orimligt ändå att folk är mer än kollegor 🤷‍♀️

Vad heter företaget? Har du länk eller rebus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in