2023-11-10, 13:58
Avslutad
Såg nu att Fanni fått fler följare. Jag undrar om hon köpt fler själv. Eller om hon fått fler efter att hon skrev igår på Hannas inlägg
Citera
2023-11-10, 14:58
Medlem
Skampis avatar
Hannas lunch... Färdigpytt med mozzarellasticks och inlagda rödbetor. Jösses... Kan vi inte starta en insamling så hon får gå på en matlagningskurs?
Citera
2023-11-10, 15:10
Medlem
acebaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Såg nu att Fanni fått fler följare. Jag undrar om hon köpt fler själv. Eller om hon fått fler efter att hon skrev igår på Hannas inlägg

Hur ser man det? Är det en stor ökning?
Plus, hon verkar ha varit hos psykologen på psykiatrin idag för första gången på evigheter, klokt beslut. Hon utstrålar total mental misär och verkar helt ha fastnat i livet, sorgen och apatin
Citera
2023-11-10, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acebace
Plus, hon verkar ha varit hos psykologen på psykiatrin idag för första gången på evigheter, klokt beslut. Hon utstrålar total mental misär och verkar helt ha fastnat i livet, sorgen och apatin

Du kan se de på hemsidan ”socialblade”. Däremot kunde jag bara se att hon ökat med ca 50 personer senaste 2 dagarna vilket inte är en jätte stor ökning. Hanna däremot går stadigt neråt varje dag med 20-60 personer.
Citera
2023-11-10, 15:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av acebace
Hon ökade igår från 41,4 till 41,5 Är lite osäker på hur många fler det blir.

Ja hon gick till psykiatrin och skulle prata med en psykolog idag. Vilket betyder att hon är patient i psykiatrin. Mycket bra att hon gick dit.
Hoppas hon går där regelbundet i fortsättningen. Att strunta i att komma dit är väldigt dumt. Ja verkligen, jag är jätterolig för henne trots att jag inte känner henne. Sorgen och besattheten,isoleringen äter upp henne totalt. Att ägna hela sin tid åt barnlöshet och sorg är farligt i längden Man behöver annat i livet också så man inte går under. Nu hoppas jag att psykiatrin kan fånga upp henne så hon går där regelbundet
Citera
2023-11-10, 15:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Smastadsbo
Du kan se de på hemsidan ”socialblade”. Däremot kunde jag bara se att hon ökat med ca 50 personer senaste 2 dagarna vilket inte är en jätte stor ökning. Hanna däremot går stadigt neråt varje dag med 20-60 personer.
Aha Tack så jättemycket.
Citera
2023-11-10, 15:27
Medlem
acebaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smastadsbo
Ah tack!
Citera
2023-11-10, 18:31
Medlem
Men alltså varför dricker Hanna och Keboff nån jäkla ”Bubblizzz” för barn? Herregud köp vanlig alkoholfri cider och typ alkoholfri prosecco om ni vill ha nått bubbligt utan alkohol 💀
Citera
2023-11-10, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Hannas lunch... Färdigpytt med mozzarellasticks och inlagda rödbetor. Jösses... Kan vi inte starta en insamling så hon får gå på en matlagningskurs?
Det borde vi göra, annars ärver hennes och Kevins barn deras dåliga matvanor. Dessutom riskerar flaskmatade barn att drabbas av övervikt mer än de som ammas.
Citera
2023-11-10, 19:24
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Det borde vi göra, annars ärver hennes och Kevins barn deras dåliga matvanor. Dessutom riskerar flaskmatade barn att drabbas av övervikt mer än de som ammas.

Addera att Hanna haft problem med övervikt tidigare, och hon kör på med samma usla matvanor, bara mindre portioner.
Citera
2023-11-10, 19:27
Medlem
Hanna är verkligen som ett stort barn. Det yttrar sig på så många sätt att det inte går att missa.

Frågan är bara varför🤔
Citera
2023-11-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Addera att Hanna haft problem med övervikt tidigare, och hon kör på med samma usla matvanor, bara mindre portioner.
Håller helt med, har aldrig sett henne äta grönsaker eller bär t.ex.

Håller även med om att hon är som ett barn. Det är som att ingen lärt henne att ta ansvar eller att ingen ställt några krav på henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in