2023-11-10, 12:35
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Men egentligen verkar han ju otroligt mycket listigare än de övriga gäddorna vi sett.

Han utger sig för att vara en ungefär jämnårig kille.

Han skickar inga vidriga bilder på sig själv.

Han skriver inte vilka depraverade perversa handlingar han vill utföra mot henne.

De verkliga fall jag läst eller hört om har ju gått till ungefär som psykgubben försökte göra.

I de fallen har pervot utgett sig för att vara en ung snygg kille och skickat ansiktsbilder på en sådan för att få henne att skicka nakenbilder som han sen använder för att utpressa henne och tvinga henne att gå vidare.
Verkar #307 rent av listig? Håller tyvärr inte med då jag håller honom i nivå med övriga 306 slödder som visats upp, där väldigt få skulle klassas att inkluderas i den svenska begåvningsreserven.
Men du vet det är ¨Fittan först¨
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-11-10 kl. 12:38.
Citera
2023-11-10, 12:43
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Haha jo jag vet, ville bara kontra med ett Hank-citat, hans allra första dessutom.
Men jag håller verkligen med - "fittan först" (och dess otaliga varianter han kommer med) är otroligt bra på nåt sätt. Så enkelt men effektivt liksom. Och ett uttryck man själv kan använda sig av i nästan varje situation som uppstår.

I know. Mr Hank(e)y (Panky) är en fantastisk citatmaskin! Måste kolla upp exakt hur han uttryckte sig ang. matoljan. Jag skulle f.ö. köpa neutral olja till ett recept för ett par dagar sedan. I receptet stod det matolja. Pass på den! Det blev rapsolja i min kundvagn.

Körde "Fittan först!" nyss när jag fick frågan om det är dags för lunch. Möttes av ett oroligt: "Jaaaha...?".

(jag jobbar hemma idag så jag har inte stördat mig på arbetsplatsen!)
Citera
2023-11-10, 12:54
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Ja, det var ju lite komiskt att mäklaren (till #296 bostad) heter samma som Dumpen-Sara.

Nu ser det ju inte ut att vara samma person.
Men intressant affärside annars.
Att först hänga ut pedofiler, och sedan ta hand om den resulterande husförsäljningen,
som anständiga mäklare inte vill smutsa ner sig med.
(Fast "anständig mäklare" är väl kanske en oxymoron.)
Senast redigerad av Korv-Bajs 2023-11-10 kl. 12:57.
Citera
2023-11-10, 12:58
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Haha, var det dottern som kom in och sa att de va lunch eller? 😅

Jag må skriva i en peddotråd men jag har ingen sån relation till barn. Ledsen att göra dig besviken.

Nåt annat nu; ang. chefsfantasipeddot tog jag upp en sak jag inte fick svar på; är det nån som minns att det är en gädda som dragit in kollegor och chef på det sättet tidigare? Ju mer man tänker på det, desto skevare blir det. En till synes städad och välordnad man med skaplig social fallhöjd sitter och runkfantiserar om att sexa (begå övergrepp!) tillsammans med sin manliga chef?! Det hade fan varit knas även om det inte involverat ett barn.
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-11-10 kl. 13:00.
Citera
2023-11-10, 13:15
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Verkar #307 rent av listig? Håller tyvärr inte med då jag håller honom i nivå med övriga 306 slödder som visats upp, där väldigt få skulle klassas att inkluderas i den svenska begåvningsreserven.
Men du vet det är ¨Fittan först¨
Allt är relativt men det faktum att han utgav sig för att vara 15 år och inte skrev om avancerade och sjuka fantasier gör att jag tror att han till skillnad från de andra psykfallen på riktigt skulle kunna lura någon tjej att göra något dumt som hon sedan får svårt att klara sig ur.

Hans maniskhet sätter dock kanske käppar i hjulet för honom tack och lov.

Ett stort plus till dig för att du använder "begåvningsreserven" på rätt sätt!

De flesta tycks ju konstigt nog tro att man är dum om man tillhör begåvningsreserven.
Senast redigerad av orrtupp 2023-11-10 kl. 13:19.
Citera
2023-11-10, 13:21
Medlem
PROLIFICs avatar
Hankan och matoljan.

"Det funkar när man är nyskiten."
"Smörj lätt med matolja, inte så att det rinner jobba med fingrarna."

Låter som en TV-kock som förklarar för tittarna hur man gör en friterad efterrätt från Mellanöstern.
Citera
2023-11-10, 13:30
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Hankan och matoljan.

"Det funkar när man är nyskiten."
"Smörj lätt med matolja, inte så att det rinner jobba med fingrarna."

Låter som en TV-kock som förklarar för tittarna hur man gör en friterad efterrätt från Mellanöstern.
Sluta, jag skrattar ihjäl mig!
Imponerad över kreativiteten i detta forum (Världsklass) kan bara vara kreativa och kloka personer som skriver här. Vi skulle nog kunna driva ett företag tillsammans med bravur!
Ju mer vi gräver runt Hanky-Boy destomera hittar vi.
Tror inte det är slut än, hoppas då inte det!
¨Hon sa att hon var 13, 14, 15!¨
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-11-10 kl. 14:02.
Citera
2023-11-10, 13:39
Avslutad
Citat:
Ju mer vi gräver runt Hanky-Boy desto mer hittar vi.
¨Hon sa att hon var 13, 14 15!¨

Gjorde en "Hank-roulette" satte igång filmen, blundade och spolade för att ta en citat där jag landade.
Detta resulterade i vid ca 07.16 in när Sara förklarar för Hank vilket trauma detta kommer bli för familjen, Hanks minspel är oslagbart, citatet blev och jag citerar: -Jag ko...jag kommer..eeeh
Inte så roligt i sig, men kul med minspelet och att han avbryter Sara 😀
Citera
2023-11-10, 13:41
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ju mer vi gräver runt Hanky-Boy desto mer hittar vi.
¨Hon sa att hon var 13, 14 15!¨

Han är citatmaskinen numero uno. Helt klart. Men så kommer Barometern (#307) med sitt klockrena "Fittan först".

Och hans upprepande av "Jo jag vill" fiskaren inte vill skicka intima bilder. Som en femåring som i mataffären tjatar om lördagsgodis en torsdag. Jo jag vill!!!

Ur ett språkligt perspektiv så är det intressant att mantrat "Fittan först" sista gången blir "Fitta först".
Citera
2023-11-10, 14:01
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Nawww, beklagar att din hund dog..
- Vill se din fitta nu.
Citera
2023-11-10, 14:06
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Din profilbild, the incredible Hank😂 hatten av till ett masterpiece😂😂

Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Haha, tack! (...)

+1 på den!
Älskar ansiktsuttrycket på BajsHank! 😍
Citera
2023-11-10, 14:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Nawww, beklagar att din hund dog..
- Vill se din fitta nu.

Haha, så sjukt.
Han är inte där för smalltalk. Fitt-talk only!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in