2023-11-10, 00:01
Avslutad
Hahaaha, Hank alltså. Man kan göra en serie i tre delar av varenda ord i denna konfrontation.. jag fucking dör, kan inte sluta skratta.

Sara: Nästa steg är att förändra.
Hank: Ah, det ska jag göra
Säger han typ innan Sara pratat färdigt 😅😅
Och precis innan denna del av diskussionen närmar sig Hank Patrik och kisar, som en halvgod polare efter några bärs innanför västen. "du..kan vi gå undan lite granna??" 😅😅😅
Patrik innan hank sagt klart: Nej.
Citera
2023-11-10, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squama
Visa fittan så visar jag motorcykeln

Otroligt nog så ligger gädda #307 just nu ute som ville byta bilder på sin katt mot bilder på barnets/fiskarens fitta. Otroligt roliga läsning av chatten. Kanske till och med en ny klassiker
Citera
2023-11-10, 00:09
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Hahaaha, Hank alltså. Man kan göra en serie i tre delar av varenda ord i denna konfrontation.. jag fucking dör, kan inte sluta skratta.

Och precis innan denna del av diskussionen närmar sig Hank Patrik och kisar, som en halvgod polare efter några bärs innanför västen. "du..kan vi gå undan lite granna??" 😅😅😅

Tänk lite Sagan om ringen trilogin längdmässigt, då pratat vi inte decimeter utan timmar, fast om BajsHank!

-Jag är ingen ljugare..
-Jag har inte ens gjort det här. Jag har gjort det!
-Det börjar alltid med förnekelse.
BajsHank: Nej det gör det inte.
-Du har ett tändningsmönster på barn..
BajsHank: Nej det har jag EGENTLIGEN INTE.
Citera
2023-11-10, 00:14
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Otroligt nog så ligger gädda #307 just nu ute som ville byta bilder på sin katt mot bilder på barnets/fiskarens fitta. Otroligt roliga läsning av chatten. Kanske till och med en ny klassiker

https://dumpen.se/2023/11/09/kattbilder-bytes-mot-nakenbilder-pa-barn-napp-307-vetlanda/

Det är knappt så att man tror det, här skojas det om någon som vill byta bilder mot fittbilder. Och rätt som det är finns en sådan gädda! Skapar vi vår verklighet, eller är Dumpen regisserad, eller är det slumpen?
Citera
2023-11-10, 01:31
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Hårdare än hård… vilken pajas

https://imgur.com/a/Fc2J3ha
Citera
2023-11-10, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen

Hahaha asså får inte nog av Hank. Den snabba vändningen i början och alla hans svar får mig att garva i fosterställning.
Citera
2023-11-10, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shiivaa
Aj då! 306 har postadress till ett HVB-hem för HIV positiva.

Det kunda ha gått riktigt riktigt illa. Hoppas han inte hinner sprida det till alltför många innan han lämnar in för gott.

Nja.

Att vara HIV-positiv betyder ingenting.

Efter behandling och med medicin kan man ligga med vem man vill pga smittar inte. Man har inte ens informationsplikt längre. Vilket är positivt. För det finns ingen risk eller fara. En förkylning är farligare.

Det finns alldeles för mycket okunskap om HIV bland folk.
Citera
2023-11-10, 01:53
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Hårdare än hård… vilken pajas

https://imgur.com/a/Fc2J3ha

Tjusigt!
Du glömde bara AIDS i listan av vad som ingår i paketet.

Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Nja.

Att vara HIV-positiv betyder ingenting.

Efter behandling och med medicin kan man ligga med vem man vill pga smittar inte. Man har inte ens informationsplikt längre. Vilket är positivt. För det finns ingen risk eller fara. En förkylning är farligare.

Det finns alldeles för mycket okunskap om HIV bland folk.
Om det absolut inte betyder någonting, varför skulle det då överhuvudtaget finnas behandlingshem för HIV-positiva?
Citera
2023-11-10, 02:40
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
#296 ska också sälja.
Eller förmodligen är det frun som vill sälja och flytta, då det har varit folk och härjat vid bostaden. För att få tag på gäddan antar jag, utan att bry sig ett skit om hustrun och den lille sonen.
Jag får på riktigt ont i hjärtat av att se bilderna på Hemnet. Bilder av ett hem som gått i kras.

Tror inte peddot bidragit till inredningen. Men hans fru har uppenbarligen öga för detaljer. Ett fint hem som andas värme och kärlek. Allt blir så påtagligt när man känner igen köksinredningen. Eller den målade träpanelen vid soffan där äcklet låg när han visade kuken på en av sina selfies i chatten med Dumpens fiskare.

Blir också sorgsen av att se fruns fb-profil. Där hon har en mycket romantisk profilbild och ett foto på ett magiskt vackert bakverk hon uppenbarligen är upphov till. Mitt hjärta blöder när jag tänker på henne. Hoppas hon har vänner som stöttar. Hon är verkligen värd så mycket bättre!
Senast redigerad av whataboutism 2023-11-10 kl. 02:43.
Citera
2023-11-10, 03:06
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
#296 ska också sälja.
Eller förmodligen är det frun som vill sälja och flytta, då det har varit folk och härjat vid bostaden. För att få tag på gäddan antar jag, utan att bry sig ett skit om hustrun och den lille sonen.

Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Jag får på riktigt ont i hjärtat av att se bilderna på Hemnet. Bilder av ett hem som gått i kras.

Tror inte peddot bidragit till inredningen. Men hans fru har uppenbarligen öga för detaljer. Ett fint hem som andas värme och kärlek. Allt blir så påtagligt när man känner igen köksinredningen. Eller den målade träpanelen vid soffan där äcklet låg när han visade kuken på en av sina selfies i chatten med Dumpens fiskare.

Blir också sorgsen av att se fruns fb-profil. Där hon har en mycket romantisk profilbild och ett foto på ett magiskt vackert bakverk hon uppenbarligen är upphov till. Mitt hjärta blöder när jag tänker på henne. Hoppas hon har vänner som stöttar. Hon är verkligen värd så mycket bättre!

Vad heter mäklaren?
Citera
2023-11-10, 03:10
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Vad heter mäklaren?
Fastighetsbyrån.
Citera
2023-11-10, 03:16
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Åldersrabatt deluxe på senaste gäddan (#307)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in