Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-09, 21:46
Medlem
Mrflinks avatar
Ärligt vilket jävla skitprogram.
2023-11-09, 21:48
Medlem
Franz skulle solklart ha diskats, han håller i klossen med pekfingret in i det sista och får därmed en helt annan stabilitet.

Och fy fan för den dysfunktionella mobbande pakten i gamla lag nord. Vad är det för tappade människor TV4 har hittat? Hoppas det går åt helvete för den trötta pakten nästa vecka.
2023-11-09, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Therese är störig som person, Emilio är det inte.
Båda blir utstötta, förtalade och nedvärderade av gruppen.
Att samma sak händer två helt olika personlighetstyper bevisar bara att det inte är dem som det handlar om utan att lag Syd som grupp är dysfunktionell och består av elaka, småaktiga individer med mobbarmentalitet.
Exakt! Och vad töntig Johan var när han plötsligt blev sur för att Emilio inte var värd att vara kvar, man ska kämpa och förtjäna sin plats tyckte han! Det är ju för fan det Emilio har gjort, fasiken vad starkt han kämpade i tävlingen! Det är ju för fan Johan som halkat in på ett bananskal!! Nä, usch ut med Johan!! Kasta sten i glahus är det enda Johan är bra på!!
2023-11-09, 21:52
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beijbom
Som sagt upprepande och psykotiskt. Kommer du gnälla om det här hela säsongen som du gjorde i förra?

Människor i grupp pratar ofta skit om andra. Det är inte fint och änglalikt beteende men det är sånt som händer och jag vill påstå att nästan alla har gjort det nån gång i sina liv. Om vi ska kalla det för mobbning så är alla mobbare.

De i fallen: Amanda och Therese så är det bara en totalt mänsklig reaktion på att gruppen har blivit drabbad av en giftig narcissist. De enda som ska ändras i det fallet är narcissisterna.
Psykotisk? Vad är det som är psykotiskt genom att kalla en spade för en spade?
Du visar bara på din okunskap, återigen.

Att som pöbel attackera en person är inte samma sak som att folk i grupp snackar skit om varandra. Långt ifrån. Kom igen, är du såhär korkad verkligen?

Amanda och Therese är "narcissister" på samma sätt som jag är "psykotisk". Vi är hemska och förtjänar allt ont således. Dina hobbydiagnoser står bara för dig själv "doktor" Beijbom.
Och var passar så Emilio in i ditt resonemang? Du har fortfarande inte kommit med något svar...
Är han också "narcissistisk" eller "psykotisk". Vad har han för diagnos som väcker den trevliga gruppens vrede så att de bara måste stöta ut honom och agera illvilligt?
2023-11-09, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Tyckte inte Franz fuskade .Händerna var svettiga och gled inåt men vad jag såg var dom aldrig helt i kontakt med klossen.
Vet inte hur många gånger Karro fått läkarvård nu .Tycker dom borde skicka hem henne av hälsoskäl.
Ken är värst men i tätt följd efter ligger norrlänningen och göteborgaren alla mobbande och hånflinande.
Jo man såg att handen gled närmre och närmre rullen så till slut höll han fast rullen med sidan av pekfingret istället för med bara pinnen. Det blir ju en jäkla skillnad att hjälpa till att stötta upp rullen med handen !
2023-11-09, 21:57
Medlem
DeppJohnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Det är väl mustaschen som hänger ner?

Nej, det är tänderna! Reagerade på det redan i början av säsongen och blev så förvånad att ingen här verkar ha reagerat på det. Jag har stor tv ja, men det är oundvikligt, ser ut som att han ätit sten och literally krossat framtänderna.
2023-11-09, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Franz skulle solklart ha diskats, han håller i klossen med pekfingret in i det sista och får därmed en helt annan stabilitet.

Och fy fan för den dysfunktionella mobbande pakten i gamla lag nord. Vad är det för tappade människor TV4 har hittat? Hoppas det går åt helvete för den trötta pakten nästa vecka.
Håller med i båda påståendena.
2023-11-09, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Männen i årets Robinson gruppvis:

Mjukis: Emilio
Alfa: Peder/Pelle/Charlie
Vanlisar: Wilmer/Johan/Sacarias
Karriärvanlis: Patrik
Tråkmånsvanlis: Frans
Modebög: Ken

Jag tycker inte Emilio speglar dagens män, de flesta är väl vanliga män. Men jag tycker män blir sämre och för varje år som går.

Tjejer kanske sällan får VD-poster men gud skall veta att det duggar tätt av dem på mellanchefspositionerna.

Vv skicka din manual om hur du tycker en man ska vara!
Har du en motsvarande hur kvinnor ska föra sig?
2023-11-09, 22:01
Medlem
Hem_bränts avatar
Fyfan sådana svin det forna lag nord är, vidriga mobbare. Jag hoppas att Peder och Charlie sätter fjollorna på plats efter sammanslagningen.
2023-11-09, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyDunky
Exakt. vart fick han luft ifrån han har varit den som glidit på ett bananskal med immuniteter hela tävlingen ifall han inte hade haft dem så skulle han rykt fort som in i helvete för han var den som var utanför innan men nu så fort han är lite mer i gruppen så pratar han skit så in i helvete om Emilio så fort han inte är där
Man har inte fått se så mkt av Johan tidigare så man har ju trott att han är en trevlig prick. Nu har han fått lite utrymme och visar genast en tråkig sida! Fy fan säger jag vad dåligt att ingen i deras lag gick fram till Emilio när han låg helt utslagen efter tävlingen!! Till och med Petra var tvungen att säga åt dom! Äckelmänniskor är vad dom är !!
2023-11-09, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beijbom
Och nu inväntar vi en lång, psykotiskt och upprepande svar från Lortworld med beskrivning om den vidriga mobbningen som vi andra inte sett.

Hon borde vakna och förstå att personer som Therese och Amanda (och antagligen hon själv) borde arbeta med sig själva istället för att skylla allt på sin omgivning hela tiden.
Du menar du och Greta ? Gå in i grupperna på fb så får du se att säkert 90% där tycker att Therese blivit mobbad av laget !
2023-11-09, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Robinson del 29:
Lågt gjort av Johan, Wilmer, Ken och Karlina att lägga sig i en lagtävling, de är inga värdiga vinnare om någon av de skulle vinna 500k.

Trodde aldrig att Johan skulle skunka så lågt, jag gillade honom förut men nu hamnar han på min ogilla lista.

Gränslandet:
Riktigt dåligt att Frans vann med fusk, han justerade klossen med fingrarna.

Robinson del 30:
Mina spekuationer att det skulle bli en twist eller att något förändras, antingen på immunitetstävlingen eller örådet. Kul att jag var inne på rätt spår.
När förstod vad immunitetstävlingen gick ut på, då kunde räkna ut att Emilo skulle få flera vikter på sin "stång".
Flera av deras miner när lag Nord kom till örådedvar var olagbar, när de fick veta att de också skulle rösta.
Skönt att Karolina vart utröstad.

Johan sjunker ännu mer, han är som Titanic = på väg ner till havsbotten. Att ens Johan kan klaga på amulletten som Emilo fick, Johan har haft tre immuniteter, han borde inte gnälla. Johan sa att han aldrig skulle ta emot en amullet om han skulle få någon, då var det onödigt att han vann immunitetstävlingen.

Haha sicket skitsnack av Johan! Han skulle gladeligen ta emot en amulett den lilla bananskalsglidaren!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in