2023-11-09, 22:06
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Vel nå har vel du sikkert noe problem med å forestille deg en situasjon hvor din din mor er kidnappet og at politiet bringer på bane sexlivet til dine foreldre midt oppi det hele. Og at det kan ha skapt reaksjoner hos dem som jeg ville anse som helt normale, deres situasjon tatt i betraktning.

Taktløst sier jeg.

ja, jag har sett dig skriva Taktlös hela tiden, men om jag inte hade föreställt mig att något väldigt tragiskt hade hänt en eller båda mina föräldrar så hade jag inte diskuterat detta med dig för då hade jag inte kunnat föreställa mig den här situationen, så kanske du borde se fakta om polisens arbete här också och jag håller helt med Troverdig, för det är inte tonåringar eller yngre människor utan vuxna som ska ta itu med frågor, även om vissa här verkar skämmas utan att ens veta den exakta frågan...
Citera
2023-11-09, 22:11
Medlem
Citat:
Jeg er meget godt klar over alderen til disse barna av TH og Fru Hagen, voksne. De er barn av uansett alder. Finner du alderen på dem formildende i så måte så får du gjøre det. Jeg finner slike spørsmål til de voksne barna deres taktløse uansett.

Jeg er så enig med deg. Yngstedatter skriver om avhøret som hun angrer på at hun gjennomførte :
Hun sier :
Det var time inn og time ut om tullete rykter og påstander og intime detaljer om blant annet mine foreldres sexliv. Jeg ble konfrontert med andre vitners utsagn om rykter om ting som skal ha skjedd for 30 år tilbake i tid, bagateller og mange direkte løgner som jeg vet ikke er sant, men uansett fremført av avhører som om dette var store saker. Det gjorde meg svært opprørt at politiet i det hele tatt stiller meg slike spørsmål og legger frem tung som fakta som slett ikke er det. Hverken min mor eller far får forsvart seg mot usannheter og ting tatt ut av sammenheng. Det eneste avhøret gikk ut på, var å svartmale min far. At politiet i det hele tatt tar det steget mot meg som nærmeste pårørende var tungt.

Jeg skjønner denne datteren som veldig godt. Her har hun mistet sin mor og så forsøker politiet i tillegg og sette henne opp mot sin far.

Jeg blir sint bare av å lese om det. Det er så hjerteskjærende grusomt i den situasjonen de var i. Jeg hadde ikke gått i et eneste avhør mer. Ikke pokker om jeg hadde gjort.

Politiet har driti så grundig på draget og helt klart å ødelegge sin egen etterforskning. I hvert fall forsinke den. Nå har det gått 5 år.
Citera
2023-11-09, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Det har jeg fått med meg, men når det dreier seg om at TH har tatt livet av sin kone så bestialsk, så må faktisk politiet få lov til å stille de spørsmålene de mener er viktige for å løse saken. Det burde også være i «barnas» interesse, uansett om far er uskyldig eller ikke. Med min kjennskap til saken, stiller jeg meg helt uforståelig til dette faktum, og det er også bakgrunnen for at jeg er overbevist om TH sin skyld, og min mistanke om at noen av barna skjuler sannheten for både omgivelsene og politiet🧐

Taktløst, legger til respektløst. Så kan du få mene hva du vil om akkurat dette for min del.
Jeg forstår «barnas» reaksjon om de også vurderte det til å være det,deres situasjon tatt i betraktning.
Citera
2023-11-09, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
ja, jag har sett dig skriva Taktlös hela tiden, men om jag inte hade föreställt mig att något väldigt tragiskt hade hänt en eller båda mina föräldrar så hade jag inte diskuterat detta med dig för då hade jag inte kunnat föreställa mig den här situationen, så kanske du borde se fakta om polisens arbete här också och jag håller helt med Troverdig, för det är inte tonåringar eller yngre människor utan vuxna som ska ta itu med frågor, även om vissa här verkar skämmas utan att ens veta den exakta frågan...

Jeg er sikker på at dersom politiet faktisk gravde i sexlivet til TH og Fru Hagen i sine samtaler med de voksne barna så evner selv de å ta selvkritikk på dette.
Citera
2023-11-09, 22:20
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Jeg er sikker på at dersom politiet faktisk gravde i sexlivet til TH og Fru Hagen i sine samtaler med de voksne barna så evner selv de å ta selvkritikk på dette.

ja, har du sett polisen ta självkritik om just det eller är det bara ett taktlöst knep från din sida?
Citera
2023-11-09, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Jeg er så enig med deg. Yngstedatter skriver om avhøret som hun angrer på at hun gjennomførte :
Hun sier :
Det var time inn og time ut om tullete rykter og påstander og intime detaljer om blant annet mine foreldres sexliv. Jeg ble konfrontert med andre vitners utsagn om rykter om ting som skal ha skjedd for 30 år tilbake i tid, bagateller og mange direkte løgner som jeg vet ikke er sant, men uansett fremført av avhører som om dette var store saker. Det gjorde meg svært opprørt at politiet i det hele tatt stiller meg slike spørsmål og legger frem tung som fakta som slett ikke er det. Hverken min mor eller far får forsvart seg mot usannheter og ting tatt ut av sammenheng. Det eneste avhøret gikk ut på, var å svartmale min far. At politiet i det hele tatt tar det steget mot meg som nærmeste pårørende var tungt.

Jeg skjønner denne datteren som veldig godt. Her har hun mistet sin mor og så forsøker politiet i tillegg og sette henne opp mot sin far.

Jeg blir sint bare av å lese om det. Det er så hjerteskjærende grusomt i den situasjonen de var i. Jeg hadde ikke gått i et eneste avhør mer. Ikke pokker om jeg hadde gjort.

Jeg har heller ingen problemer med å forstå henne faktisk.
Med det sagt har jeg også til en viss grad forståelse for det vanskelig arbeidet politiet må utføre i en slik sak som dette i møte med de som kan hjelpe dem i å finne svaret på. Men det kan utføres på en taktfull måte.
Citera
2023-11-09, 22:31
Medlem
Citat:
ja, har du sett polisen ta självkritik om just det eller är det bara ett taktlöst knep från din sida?

Det kommer en dag. For selvkritikk. Var de ikke på døra med blomster og beklagelse til noen i denne saken?
Citera
2023-11-09, 22:37
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Det kommer en dag. For selvkritikk. Var de ikke på døra med blomster og beklagelse til noen i denne saken?

framtiden säger lite idag och är TH skyldig som allt pekar på nu har polisen ingen anledning att ångra att de försökte göra sitt jobb även om mörkamän som du tycker annorlunda...
Citera
2023-11-09, 22:46
Medlem
Citat:
framtiden säger lite idag och är TH skyldig som allt pekar på nu har polisen ingen anledning att ångra att de försökte göra sitt jobb även om mörkamän som du tycker annorlunda...

Jo de kan absolutt ha greier de angrer på selv om etterforskningen leder til en eventuell tiltale av TH. Som de vil ta selvkritikk på. De kan til og med komme til å beklage dersom de kommer til å vurdere seg selv som taktløse ovenfor pårørende i denne saken.

Jeg mener hestedatter har helt naturlige reaksjoner på hennes timer tilbragt med politiet, hennes situasjon tatt i betraktning. Hun var og er pårørende.
Senast redigerad av Kokadu 2023-11-09 kl. 22:47. Anledning: Rette
Citera
2023-11-09, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
TT kan bare glemme at TH skal få sitte i usikftet bo ?
Nå måtte jeg le. Er det kornblomst som bestemmer det ?

Loven gjelder for Tom Hagen også.

Selv om det virker som om du ikke er i stand til å ta inn over deg dette enkle faktum.

Etter at Tom Hagen ble pågrepet 28. april 2020, har politiet aldri lagt skjul på at de bygger sak mot Tom Hagen. Et møysommelig arbeide som stadig pågår.

Ser at tråden er i ferd med å utarte til grunnløse og hensiktsløse angrep på politiet. Nok en gang.

Det er heldigvis bare lesere i tråden her som blir utsatt for henleggelses-fantasiene til TT. Dette vil ende med tiltale og dom mot Hagen.
Citera
2023-11-09, 22:55
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Jo de kan absolutt ha greier de angrer på selv om etterforskningen leder til en eventuell tiltale av TH. Som de vil ta selvkritikk på. De kan til og med komme til å beklage dersom de kommer til å vurdere seg selv som taktløse ovenfor pårørende i denne saken.

Jeg mener hestedatter har helt naturlige reaksjoner på hennes timer tilbragt med politiet, hennes situasjon tatt i betraktning. Hun var og er pårørende.

ja, men att din moral ska bestämma vad polisen ska veta är inte rätt och att polisen när det här ärendet är löst kommer säga något annat, att "något kan ha varit olyckligt" är ren fantasi från din sida och du borde veta också att om ungarna ville hjälpa polisen, även om de inte gillade frågorna, så kunde de ha tagit med sig en advokat och det faktum att ni i TT inte kan tänka på det bevisar bara att ni är här för att klaga på polisen och skydda TH...
Citera
2023-11-09, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Loven gjelder for Tom Hagen også.

Selv om det virker som om du ikke er i stand til å ta inn over deg dette enkle faktum.

Etter at Tom Hagen ble pågrepet 28. april 2020, har politiet aldri lagt skjul på at de bygger sak mot Tom Hagen. Et møysommelig arbeide som stadig pågår.

Ser at tråden er i ferd med å utarte til grunnløse og hensiktsløse angrep på politiet. Nok en gang.

Det er heldigvis bare lesere i tråden her som blir utsatt for henleggelses-fantasiene til TT. Dette vil ende med tiltale og dom mot Hagen.

Ja nemlig! Der sa du det selv. Loven gjelder for Tom Hagen også. Tom Hagen er i levende live og TH er ikke dømt i noe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in