Citat:
Ursprungligen postat av
Kokadu
Taktløst er alt jeg har å si om det.
Å gå på barna, i det som den gang så ut til å være en kidnapping av deres mor, med eventuelle tanker om mulig bdsm takter hos foreldre som nærmer seg 70 er ikke annet enn taktløst. Nå er dette bdsm greiene kun lansert av deg som en mulighet for en slik konfrontasjon med barna, hadde nær sagt takk og lov. For hvem tenker at barn av foreldre som bedriver denne type aktivitet informerer barna om det, sånn egentlig.
då kan ni inte förstå vad polisen behöver för att skapa en bild av offrets hela liv, vilket också ingår i polisens jobb i detta, du kan inte heller förstå att man måste göra en överblick över alla närstående och om det är något som sticker ut i deras liv...
Det vore taktlöst om polisen inte skulle ställa svåra frågor och jag skulle vilja tro att även om de flesta skulle svara klart och tydligt så skulle de flesta inte ha något svar...
men det som är taktlöst här är nog faktiskt att insinuera att folk vid 70 inte har ett sunt och fungerande sexliv...
Jag kan tydligt se att du låtsas att du inte ser poängen med att jag tar in bdsm i det här fallet men det är bara för att du låtsas att det du skriver har en rimlig poäng och att det är faktiskt taktlöst...