2023-11-09, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
att polisen vet vissa saker betyder inte att de slutar utreda andra saker, så du ljuger...

Politiet har uttalt veldig tydelig at de ikke vet hvem som drepte AEH.

Jeg vet ikke, du vet ikke, politiet vet ikke. Ingen vet bortsett fra GM
Citera
2023-11-09, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Jeg tenker det ofte kan være storfe på gårder som også har hestedrift, så det vil ikke være unaturlig at hun kan ha fått med seg møkk fra storfe.

Naturlig tanke det. Bondegårder kan huse både det ene og det andre av dyr.

Nå synes jeg det fremstod som om politiet har hatt og har interesse for gårder (møkkakjellere)/annet i nærområdet. Og hverken hestedatter eller MB har vel hestehold der?
Citera
2023-11-09, 20:09
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Politiet har uttalt veldig tydelig at de ikke vet hvem som drepte AEH.

Jeg vet ikke, du vet ikke, politiet vet ikke. Ingen vet bortsett fra GM

och ditt svar har inget att göra med att du ljuger eller mitt svar på det utöver det fortsätter du med dina lögner...
Citera
2023-11-09, 20:12
Medlem
Citat:
Det är ett helt normalt ämne att fråga om, inte minst för att det finns människor som inte är lika låsta i skam som du och det varierar mycket hur öppna familjer är i detta ämne och det kan betyda något i ett brottmål...

Det handler ikke om skam. Det handler om ei mor som er borte og desperasjon etter å finne henne.

Da er det ikke sexlivet man vil snakke om og bruke dyrebar tid på. Fordi om politiet anser det som viktig, så gjorde ikke barna det.
Citera
2023-11-09, 20:14
Medlem
Citat:
och ditt svar har inget att göra med att du ljuger eller mitt svar på det utöver det fortsätter du med dina lögner...

Les deg opp på norske nyheter. Politiet vet ikke hvem som drepte AEH.
Citera
2023-11-09, 20:15
Medlem
Citat:
Det det er ufint å spørre barna om foreldrenes sexliv, når mor er forsvunnet. Det må ha føltes helt absurd å få slike spørsmål i deres situasjon. Jeg hadde blitt rasende.

Her er jeg helt enig dersom dette forekom. Barn har sjelden noen forutsetning for å vite hva foreldre bedriver på det området.
Men spurte de virkelig om sexlivet utover spørsmål om eventuell kjennskap til utroskap mellom foreldrene? Et slikt spm vil vel stilles for å si noe om en eventuell frivillig forsvinning kan være aktuelt.
Citera
2023-11-09, 20:18
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Det handler ikke om skam. Det handler om ei mor som er borte og desperasjon etter å finne henne.

Da er det ikke sexlivet man vil snakke om og bruke dyrebar tid på. Fordi om politiet anser det som viktig, så gjorde ikke barna det.

för dig handlar det helt klart om skam...
men om inte polisen hade frågat om föräldrarnas sexliv och det hade visat sig senare att de hade ett öppet förhållande och någon som varit med henne var mördaren så hade du varit en av dem som hade kritiserat polisen något hemskt...
​i en desperation efter att hitta sin mamma svarar man på alla frågor och allt annat är nonsens....
Citera
2023-11-09, 20:20
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Les deg opp på norske nyheter. Politiet vet ikke hvem som drepte AEH.

du hävdar att ingen annan än GM vet någonting, det är en ren lögn...
Citera
2023-11-09, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Her er jeg helt enig dersom dette forekom. Barn har sjelden noen forutsetning for å vite hva foreldre bedriver på det området.
Men spurte de virkelig om sexlivet utover spørsmål om eventuell kjennskap til utroskap mellom foreldrene? Et slikt spm vil vel stilles for å si noe om en eventuell frivillig forsvinning kan være aktuelt.

Ja, det står på side 225 i boka
Citera
2023-11-09, 20:38
Medlem
Citat:
du hävdar att ingen annan än GM vet någonting, det är en ren lögn...

Ingen andre enn GM vet hvem som drepte AEH. Det er hva jeg sier. Hvis det finnes medhjelpere, vet disse også.
Poenget er at politiet ikke vet, slik det blir påstått. De kan ha sterke misstanker, men det er det samme som å vite
Citera
2023-11-09, 20:42
Medlem
Citat:
Ja, det står på side 225 i boka

Ok. Har fortsatt ikke lest den. Og jeg mener at slike spm ikke hørte hjemme i det som vel på den tiden fremstod som en kidnapping og ble etterforsket som det.
Citera
2023-11-09, 20:43
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ingen andre enn GM vet hvem som drepte AEH. Det er hva jeg sier. Hvis det finnes medhjelpere, vet disse også.
Poenget er at politiet ikke vet, slik det blir påstått. De kan ha sterke misstanker, men det er det samme som å vite

du svarar på annat än det som frågas om och ljuger och bluffar...
nej, du vet inte ett dugg av vad andra vet, det är fakta, så håll dig till det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in