Citat:
Ursprungligen postat av
Massonite
➡ Maja är 19 år - hon har möjligtvis provat hasch någon gång (men inbilla mig inte att detta pågått flera år)
➡ För övrigt relativt vanliga tonårs problem..
Fröken Hellm*n:s drogmissbruk startade upp redan under hennes skoltid och har seden därefter fortsatt.
Fröken Hellm*n har inte möjligtvis prövat på drogen hasch vid ett enstaka tillfällen utan hon har missbrukat drogen vid många olika och tidigare tillfällen och därtill även andra typer av droger som till exempel: cannabis-drogen.
Fröken Hellm*n har också alkoholproblem, hon har vid flera tidigare tillfällen druckit sådana mängder av alkoholhaltiga drycker att hon varit så redlöst berusad att hon drabbats av svåra minnesluckor.
Enligt ovan skrivet, så kan det aldrig påpekas till att vara ett relativt vanligt tonårsproblem då det handlar om att relativt frekvent och omfattande, dricka sig redlöst berusad med hjälp av alkoholhaltiga drycker så att det leder fram till svåra minnesluckor hos individen och, att därtill kombinera olika typer av tabletter och tillika droger är ett både ovanligt och tillika, ett sjukligt beteende hos en tonåring.
Det finns en fråga som jag länge har väntat med att ställa till just dig @Massonite men nu kommer frågan från mig enligt nedan skriven.
Känner du till, om Fröken Hellm*n tidigare har gjort försök till att bringa sitt eget liv ?
Om du enligt ovan skrivet väljer, att på ett ärligt sätt svara på frågan utan ett för stort tillkrånglande, så skall jag i min tur sedan berätta för dig om varför jag anser att Fröken Hellm*n inte enbart är farlig för sin omgivning utan att hon även är farlig för sig själv.
Mvh/
@JokerMannen/