Citat:
Ursprungligen postat av
Massonite
Fängelse ? För vad då ?
Maja är fruktansvärt sårad inombords för vad Johanna gjort.
NU - är Maja helt ensam - glädjen hon haft med Johanna (säkert underbar kärlek)
Men - Johanna verkar skitit i det fina Maja försökt bygga upp.
Riktigt tragiskt för Maja - hemskt ..
Istället vänder Johanna på allt - drogerna hon stoppat på Maja - allt blev ett kaos för Maja ..
(Läste att Maja bakade (gjorde smet) för kakor - men Johanna var där och pillade i droger )
Så sent som den 20:e Augusti 2022 använde Fröken Hellm*n drogen cannabis i kombination med alkoholhaltig dryck.
Fröken Hellm*n gjorde då detta av egen fri vilja utan, att ha blivit påtvingad av sin kamrat Fröken Janss*n.
Du har tidigare ställt frågan till mig beträffande (Pazuzu) och om vem, denna (Pazuzu) är ... svaret på den frågan är, att (Pazuzu) ... är Demonernas Konunga-Gud och av Mesopotámiskt ursprung han är därtill sagt tillika stormvindens Gud samt bevingade och med full erektion.
Enligt ovan skrivet och i konnektion med Demonen (Pazuzu) samt med Fröken Hellm*n.
Fröken Hellm*n har vid flera tidigare tillfällen och i samband med intag av alkoholhaltiga drycker samt i kombination med droger upplevt hallucinationer och då i form av kommenterande röster med nedvärderande innehåll.
Då Fröken Hellm*n vid flera tidigare tillfällen intagit drogen cannabis och, i kombination med alkoholhaltiga drycker hade hon då, och vid sådana tillfällen, upplevt hallucinationer och vaneföreställningar av bisarr och paranoid karaktär då Fröken Hellm*n trott att det funnits demonener inom den lägenheten där hon då befann sig.
Fröken Hellm*n har enligt det ovan skrivna och i sitt då så kallade drog-berusnings-tillstånd trott sig veta, genom upplevelser, att det funnits demoner i hennes närhet.
Enligt det ovan skrivna är detta anledningen till att jag tidigare kopplat ihop namnet på Demon-Guden (Pazuzu) med Fröken Hellm*n i mina skrivna inlägg. Sedan om Fröken Hellm*n använder en så kallad "Ouija-Board" för att sålunda komma i kontakt med Demon-Guden (Pazuzu) låter jag vara osagt, men otänkbart är det ju inte, det vill säga, man vet aldrig vad en sådan individ som Fröken Hellm*n kan hitta på.
Mvh/
@JokerMannen/