2023-11-09, 12:38
Medlem
B3cks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Nå, är detta white trash, zigenare eller blattar?

Edit: rasförrädaren D*niel och babbemorsan J*smine. En blandning mellan WT och blattr, alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av luftklubba
Låter J@smine Inkvi$t utländskt ut? Hon är dessutom kritvit?

Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Låter väldigt mycket finsk rom som svar på din fråga. Men enligt tråden är hon halvarab.

J@smine är halvsyrisk.
Pappan var syrian och mamman var svensk.

- - - - -

Ett tips till alla nya är att kolla in det absolut första inlägget i tråden - där finns en superbra sammanfattning
Citera
2023-11-09, 12:43
Medlem
Satine-Salas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Herregud varför är de inte även åtalade för våldtäkt? Onda hemska svin..

Det borde varit med. Måtte dessa föräldrar aldrig komma nära ett barn igen och att flickan får allt stöd hon bara kan få.
Citera
2023-11-09, 12:52
Medlem
Fyfan vad illa Nackskott på dessa kräk till föräldrar.. Onekligen något som är fel i vårt samhälle när sådant här inte kan fångas upp och stoppas. Det måste ju funnits tecken på att något inte stått rätt till..

Någon som har koll på hur åtal nr 5 kan rubriceras som grov misshandel? Under rubriceringen beskriver man ju ordagrant mer eller mindre en våldtäkt? Borde det inte finnas någon form av förhållningsregler att följa när det är så pass fastställt även om åklagaren skulle ha fått hjärnsläpp?
Senast redigerad av AktaRyssen 2023-11-09 kl. 12:54.
Citera
2023-11-09, 12:55
Medlem
Jag får såna känslor av äckel och förtvivlan i kroppen av att förstå hur illa vissa barn kan ha det. Varit mycket sån här skit nu.

Nästan så att jag vill åka och hämta min son på dagis bara för att hålla om honom.

Inget straff är hårt nog för dom där odjuren.
Citera
2023-11-09, 13:03
Medlem
B3cks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blefs
Varför går det inte att hitta dessa kräk på facebook?

Citat:
Ursprungligen postat av Yaric
Deras fb stängdes ner några dar efter att detta kom ut i media. Läs början av tråden så skrivs det om deras sociala medier.

Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Nä. Mammans fb var öppen tills för någon vecka sedan..

Deras Facebookkonton var öppna väldigt länge faktiskt. Daniels togs bort tidigare, men jag noterade bara häromdagen att det hade lagts upp nya händelser (gamla bilder/videor) på Jasmines konto som inte hade legat där innan. Måste väl ha varit någon anhörig som lagt upp dem för Jasmine hade väl restriktioner?
Citera
2023-11-09, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Sen kan de säkert lägga till för övriga brotten.
Oj det var inte så mycket. Sen bli det ju mängdrabatt med det andra också...
Citera
2023-11-09, 13:14
Medlem
Leuraedinezs avatar
Nackskott på dessa vider, eller ännu bättre, utsätta dem för exakt samma sak tillbaka. Har fup kommit ut?

Jag hade gärna tagit emot denna lilla tjej och överöst henne med trygghet, värme och kärlek <3
Senast redigerad av Leuraedinez 2023-11-09 kl. 13:19.
Citera
2023-11-09, 13:58
Medlem
Jag skulle gissa att dom får en 10 - 12 år vardera.

Förhoppningsvis närmare 12.
Citera
2023-11-09, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Ja här har dom ju inte ens maskat målsägande i stämningsansökan, ovanligt. Hoppas nån lägger upp fuppen. Trodde inte en sån ondska fanns.

Den stackars flickan har varit utsatt för tortyr.. :-( finns inga ord. Hoppas de ruttnar i fängelse resten av livet!!
Citera
2023-11-09, 14:41
Medlem
Har någon begärt ut FUP?
Citera
2023-11-09, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
Jag skulle gissa att dom får en 10 - 12 år vardera.

Förhoppningsvis närmare 12.

I min bok är det flickan blivit utsatt för värre än mord. Hon har blivit torterad under en lång tid.. hoppas de får livstid och att aldrig mer få ha hand om barn.
Citera
2023-11-09, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norris1234
I min bok är det flickan blivit utsatt för värre än mord. Hon har blivit torterad under en lång tid.. hoppas de får livstid och att aldrig mer få ha hand om barn.

Borde klassas som försök till mord och få livstid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in