2023-10-30, 23:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sudowoodu
Är det förlängt igen? Till vilket datum?
8/11, som det ser ut, men det kan ändras
Citera
2023-11-01, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
https://www.sydsvenskan.se/2023-04-02/flicka-holl-pa-att-do-av-attika--foraldrar-misstanks-ha-plagat-henne-i-flera-ar

Vad är det här för föräldrar? Någon som vet något mer om dem eller omständigheterna?

===========================================
Lagt till sammanfattning av tråden av WallabeJoy.

Bild på GM: (FB) Föräldrar i Eslöv förgiftar sin 7-åriga dotter med ättika (2022-12-23)

/Mod

Har någon sett kommentaren på mammans FB sida från en M*deleine Å*kesson? ”Vännen”. Kollar man hennes profil så har hon blåklockor på var och varannan bild och barnen ser verkligen INTE ut att må bra
Nån som har koll på den familjen?
Citera
2023-11-01, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Har någon sett kommentaren på mammans FB sida från en M*deleine Å*kesson? ”Vännen”. Kollar man hennes profil så har hon blåklockor på var och varannan bild och barnen ser verkligen INTE ut att må bra

Var ser du blåklockor?
Citera
2023-11-01, 19:52
Medlem
Citat:

Länka??
Citera
2023-11-01, 22:28
Medlem
B3cks avatar
Citat:

Jag kollade in och ser inget konstigt.
Påsar under ögonen är inte detsamma som blåklockor.

Med tanke på familjen tråden handlar om så kan ABSOLUT vad som helst hända bakom stängda dörrar, men jag förstår inte vad du menar med att "barnen ser verkligen INTE ut att må bra "? Jag ser inget konstigt så vad baserar du det på? Jag hittar inte heller någon bild på en fejkdöd bebis? Men jag slutade scrolla efter den miljonte bilden på en skräckfilmsdvd, så jag kan ju såklart ha missat.
Citera
2023-11-08, 11:12
Medlem
Citat:
Utredningen slutredovisades till mig under tisdagen. Jag behöver, trots intensivt arbete under hela dagen, ytterligare en dag för att kunna slutföra stämningsansökan. Någon ytterligare kontroll måste göras. Samma skäl för restriktioner. Förlängning begärs därför till torsdagen den 9 november kl 11.

https://gofile.io/d/7BUNpr

.
Citera
2023-11-08, 11:47
Medlem
Mazeppas avatar
https://www.skd.se/2023-11-08/atal-mot-foraldrar-till-forgiftad-flicka-skjuts-upp

På onsdagen väntades åtalet mot föräldrarna till den misstänkt ättiksförgiftade flickan i Eslövs kommun. Men åklagaren behöver ytterligare en dag på sig.
Citera
2023-11-09, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
https://gofile.io/d/7BUNpr

.

Hej Kungen.
Har du möjligtvis begärt ut FUPen? Åtal väcktes idag. Tänker att det säkert ska sekretessprövas först men förhoppningsvis behöver det inte ta allt för lång tid
Citera
2023-11-09, 09:25
Medlem
Finns det FUP?
Citera
2023-11-09, 09:36
Medlem
Blefss avatar
Varför går det inte att hitta dessa kräk på facebook?
Citera
2023-11-09, 09:41
Medlem
luftklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Nå, är detta white trash, zigenare eller blattar?

Edit: rasförrädaren D*niel och babbemorsan J*smine. En blandning mellan WT och blattr, alltså.

Låter J@smine Inkvi$t utländskt ut? Hon är dessutom kritvit?
Citera
2023-11-09, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luftklubba
Låter J@smine Inkvi$t utländskt ut? Hon är dessutom kritvit?
Halvarab är hon faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in